manon86 schreef:Whahaha just like Oprahhhhhhh.????????
Ik duim heel hard dat je straks gaat zeggen: en jij krijgt een iPhone! en jij krijgt een iPhone! IEDEREEN krijgt een iPhone!!!!
veyis01 schreef:Correctie vrijdag is einde week 5, je moet namelijk tellen vanaf 3nov de release datum niet je besteld datum????
nod steeds niets ontvangen, vrijdag is het week 6
veyis01 schreef:Daar heb jij een punt 2-4 wkn voor jou.
Ik heb op 27 oktober 2017 betsteld en nog steeds niets ondanks 13 maal contact met VF/klacht/facebook/twitter en nu geschillencommisiie.
IK zou je willen verwijzen naar ivm berekening van weken:
https://www.vodafone.nl/levertijd/_assets/pdf/levertijden-iphone-x.pdf
Serkan schreef:Seriously now? Wat betekent dat concreet voor een 256Gb SG besteld op 30-10? Eind volgende week of de week erna???
Hi all,
Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.
Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.
256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.
Rick83 schreef:Zeg zeg zeg... Hier spreekt een Brabo die altijd minstens 20 min te vroeg is!!! ????
@Serkan jij bent geen brabander toch ? Die zijn altijd een kwartier te laat. ????
Serkan schreef:Jammer om dit ter horen, heb meteen maar geannuleerd want ben niet zo gek dat ik nog een paar weken ga wachten.
Hi all,
Nieuwe update
De leveringen die gepland stonden voor gisteren en vandaag hebben we inmiddels binnen. Deze zijn inmiddels doorgestuurd naar onze distributeur en gaan morgen naar PostNL. Belangrijker is dat we de grote levering van morgen tussen 07:00 en 10:00 uur verwachten. Dit betekent dat deze toestellen morgenmiddag bij onze distributeur aankomen en op donderdag in handen zijn van PostNL.
Nu komt het:
Met de leveringen van deze week verwachten we de bestellingen t/m 13-11 te kunnen leveren voor de 64 GB SG en t/m 10-11 voor de 64 GB Silver uitvoering. We hebben namelijk onverwachts meer SG toestellen ontvangen dan Silver.
256 GB
De 256 GB uitvoering blijft helaas wat achter op bovenstaande, maar volgens het huidig leverschema zal dit eind volgende week/begin week 51 sterk verbeteren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.