Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Odin schreef:
Precies wat @MagnificentDPE zegt, als ze deze week de telefoon leveren komen ze de belofte na en ben ik tevreden.
Met alle respect Odin, maar dan komen ze bij JOU misschien de belofte na, maar niet bij de mensen die op 27 oktober gepreorderd en nog niks ontvangen hebben, die zouden de X namelijk binnen 3 weken geleverd krijgen en we zitten nu in week 5... Voor jezelf praten is prima...
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Misschien wordt het tijd Serkan voor een kleine update ?
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Limbo Ook met alle respect tegenover jou, ik snap je frustratie en ik wacht zelf ook nog op het toestel. Mijn ''belofte'' is nu ook al bijna een week over de datum, maarja. Er was een nieuwe ''belofte'' (jou verwoording) gemaakt, toch? Als ik voor mij zelf zou praten, zou ik geen reactie op MagnificentDPE hebben gegeven. Zelf ben ik ook redelijk het geduld kwijt, maar wat kan je er aan doen? Boze berichten gaan plaatsen en zeggen van ''Dit was jullie belofte, en het is nu (XX) later)'' of dingen zoals mensen die zeggen dat hun beloftes vals zijn? Ofcourse snap ik je en zelf ben ik ook gefrustreerd maar meer dan wachten en het forum checken op positieve berichten van Serkan is het enige wat wij in mijn zicht kunnen doen. En anders heeft de klantenservice wel een ''goed'' antwoord op de leverdata, toch? 😄
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan wanneer komt de update ?
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Wel verdacht stil qua status updates????, ik hou het niet meer van de spanning hoor ????????
Ik lijk wel weer 6 jaar oud met Sinterklaas ????????‍♂️????????‍♂️????????‍♂️Hahaha
DjJodka

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
I have to agree, I ordered on Nov 2, still nothing new. We all want our iPhone but it is not the fault of Vodafone or Apple, I work in the customer service industry as well, and Serkan has done his best to keep us updated. I already ordered and it is still unopened on my iPhone X 64GB SG to arrive, but we live in the Netherlands. I honestly just sit back and pack my bong eventually we will have our iPhones.

And keep in mind I have to translate all of these posts and messages, since I am still learning Dutch as I moved here 6 months ago.
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Odin schreef:
@MagnificentDPE hebben gegeven. Zelf ben ik ook redelijk het geduld kwijt, maar wat kan je er aan doen? Boze berichten gaan plaatsen en zeggen van ''Dit was jullie belofte, en het is nu (XX) later)'' of dingen zoals mensen die zeggen dat hun beloftes vals zijn? Ofcourse snap ik je en zelf ben ik ook gefrustreerd maar meer dan wachten en het forum checken op positieve berichten van @Serkan is het enige wat wij in mijn zicht kunnen doen. En anders heeft de klantenservice wel een ''goed'' antwoord op de leverdata, toch? 😄
Odin tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in. Negatieve posts lossen helemaal niks op. Genoemde levertijden zijn bij benadering en altijd verwachte levertijden en daar kun je als consument geen enkel recht aan ontlenen, zelfs niet als ze tussentijds wijzigen. Dat is ook de frustratie van velen denk ik: weten dat je eigenlijk geen poot hebt om op te staan. Ik weerhoud me er ook van klaagposts te gaan schrijven, omdat je er helemaal niks mee opschiet. Al vind ik - en velen met mij zoals ik hier de afgelopen weken heb meegekregen - dat de proactieve communicatie vanuit Vodafone absoluut tekortschiet en aan het asociale grenst. Je kunt klanten niet gewoon twee weinigzeggende SMS'jes in 5 weken sturen en hen voor de rest min of meer verplichten zélf actief hun informatie van een forum te moeten vergaren... Niet als er bedragen spelen van boven de €1000,- voor een toestel. Die klanten geef je naar mijn idee wat meer aandacht dan nu gebeurt. En even voor de duidelijkheid: dit richt zich op Vodafone als organisatie, zeker niet op Serkan die met een zekere waardigheid de hele **bleep**load over zich heen krijgt.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Martijn8 Dit was/is alleen bij mij het geval. Heb ook geen bevstiging gekregen na de verlening.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
nog niemand een wijziging hier ?
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
IDD bijzonder !!

Het begint erop te lijken dat VF problemen heeft en klanten in de steek aan t laten is.
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan, hoe is het met de update m.b.t. de 256gb modellen die je vandaag zou geven?
wuzzle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toen ik mijn abonnement icm een 64GB SG verlengde op 20/11, zei de verkoper aan de telefoon dat hij "binnen 1,5 week zal worden geleverd". Ik vroeg toen nog: "Zo snel, want ik zie berichten dat het langer duurt." Verkoper: "Hij staat nu op 1,5 week wachttijd. Ergens volgende week dus."

Dit is toch gewoon pure misleiding? Op de VF-site stond namelijk een wachttijd van 3-5 weken.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Misschien zijn er wel zoveel telefoons binnen gekomen dat Serkan ook druk is met versturen 😄
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Misschien heeft Serkan gewoon een dag/middag vrij en komt hij morgen met een update.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
ik weet wel dat er nog veel mensen van 27/10 aan het wachten zijn . ik zelf heb het ook op 27/10 besteld en nog steeds aan het wachten
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Serkan is er nog/weer 😉 Ik kom binnen nu en een half uur met een nieuwe update.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Mijn hoesje en screenprotector zijn binnen dus kom maar op! 🙂
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhIk heb beide van Spigen (christal clear), mag ik vragen welke jij hebt genomen? Nou je toestel er nog bij...;)
danielvanm

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ruud001 ik heb zelf het leren hoesje van Apple zelf en als screenprotector invisible shield. Nu idd de inhoud nog ????
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik duim heel hard dat je straks gaat zeggen: en jij krijgt een iPhone! en jij krijgt een iPhone! IEDEREEN krijgt een iPhone!!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic