Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Langzaamaan kan ik ook niet meer wachten ????
Kr

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan Ik hoor graag je update aangaande de X256SG.
SuperVodafone

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
We wachten gewoon nog geduldig af.
Immers, begin van het bezit is het eind van het vermaak ????
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Overstap van provider met nummerbehoud, 64gig Space Grey, 27 okt besteld & bevestigd, direct afbetaald, order nummer 26983xxxx.

Nog geen status wijziging helaas!
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Odin schreef:
@Serkan een privé bericht stuurt heeft hij er misschien antwoord op. Daarnaast staat in het bericht dat ze verwachten dat de bestellingen t/m 1 november vandaag geleverd worden, waarbij morgen een 5x grotere levering dan reguliere levering is. Ik wacht ook op de 64SG. 31-10 bevestigd.
Bestellingen t/m 1nov???? (dat is dus incl. 1nov) geleverd gaan worden bij het distributie kanaal neem ik aan dat je bedoeld, dat zou betekenen dat ik hem morgen dan al zou kunnen ontvangen????????????, ik stel mij in op vrijdag alles ervoor is een meevaller, alles later is een tegenvaller ????????????????????????????????????????????????
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
vind het toch wel beangstigend te lezen dat er nog best veel mensen wachten die de 27e hebben besteld.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Rick83 schreef:
vind het toch wel beangstigend te lezen dat er nog best veel mensen wachten die de 27e hebben besteld.
Die mening deel ik, maar denk zeker na de 5x grotere levering morgen dat eind van de week het gros van de mensen met een nieuwe iphone in hun handen zitten ????
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
MagnificentDPE dat hoop ik, maar eerst maar hopen dat de grote berg binnenkomt, vorige week was apple ook niet zo scheutig met leveren ondanks toezeggingen.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
heeft er iemand al een status wijziging ?
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Nee helaas nog geen statuswijziging.
hopelijk maken ze het waar wat er gezegd word.
Ik heb het gevoel dat we aan het lijntje worden gehouden zodat we niet annuleren.
hopelijk heb ik het mis.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
CrutzZz schreef:
Nee helaas nog geen statuswijziging.
hopelijk maken ze het waar wat er gezegd word.
Ik heb het gevoel dat we aan het lijntje worden gehouden zodat we niet annuleren.
hopelijk heb ik het mis.
Helaas deel ik dat gevoel met je.
Al een week of 2-3, iedere keer verschuivingen van beloftes. Als ik dat bij m'n klanten zou flikken dan kreeg ik wel wat anders te horen.
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
oh nooooooo! ik heb gister mijn abo verlengd met iphone 8 plus Gold en de mevrouw aan de telefoon zei: ze hadden vorige week al geleverd moeten zijn dus geen zorgen, deze week zijn ze weer op voorraad.

Ben er dus keihard ingestonken. En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar een andere provider wilde overstappen:(
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
manon86 ja zo ben ik er dus ook ingetrapt
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
manon86 schreef:
oh nooooooo! ik heb gister mijn abo verlengd met iphone 8 plus Gold en de mevrouw aan de telefoon zei: ze hadden vorige week al geleverd moeten zijn dus geen zorgen, deze week zijn ze weer op voorraad.

Ben er dus keihard ingestonken. En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar een andere provider wilde overstappen:(
Je hebt gewoon 14 dagen om je bestelling te annuleren...
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Klopt maar dan vervalt ook mijn korting bij ziggo. En ben ik duurder uit..

#bijmijnballen
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
manon86 ?? leg eens uit, "Ben er dus keihard ingestonken. En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar een andere provider wilde overstappen"

om vervolgens een reactie te krijgen dat je gewoon kunt annuleren, zeg je dit "Klopt maar dan vervalt ook mijn korting bij ziggo. En ben ik duurder uit.."

is dit zeuren om te zeuren?
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
manon86 schreef:
oh nooooooo! ik heb gister mijn abo verlengd met iphone 8 plus Gold en de mevrouw aan de telefoon zei: ze hadden vorige week al geleverd moeten zijn dus geen zorgen, deze week zijn ze weer op voorraad.

Ben er dus keihard ingestonken. En dan te bedenken dat ik eigenlijk naar een andere provider wilde overstappen:(
Dan annuleer je de order he, en stap je alsnog over als dat het probleem is.
Ben zelf al jaren bij VF tot alle tevredenheid, als ze deze week mijn X leveren komen ze hun belofte na en ben en blijf ik een tevreden klant????
manon86

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Nee, ik wilde opzeggen en kreeg een super mooie deal. Nu blijkt dat er aan de telefoon andere verhalen verteld worden dan wat in werkelijkheid t geval is.

Natuurlijk kan ik annuleren maar dat scheelt me 25,- per maand. Dat voelt alsof je er ingeluisd en klemgezet bent.

Dus ja, annuleren kan maar ben ik een dief van mijn portemonnee. Ik schrik oprecht van wat ik hier lees!
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Precies wat MagnificentDPE zegt, als ze deze week de telefoon leveren komen ze de belofte na en ben ik tevreden.
Martijn8

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan is dit echt waar. Betekent dit dat alle orders geplaatst op 27 okt door VF Next team niet verwerkt zijn. Ik heb mijn order geplaatst via VF next team op 27 oktober einde middag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic