Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Ik ben benieuwd of we deze week een pakketje van Vodafone krijgen.
O, KOM ER EENS KIJKEN?
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
JJM-NL schreef:
Iemand dit gelezen; Vodafone had storing:

https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-x-levertijd-voorraad/

??
Ja ik (en het werd ontkend door Vodafone)
danielvanm

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En? Zijn er vandaag al toestellen geleverd? 🙂
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Toestellen geleverd om 10:42 in de ochtend? Lijkt me vrij stug danielvanm, maar het is nog vroeg in de ochtend. Geef je hoop nog niet op! 😄
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Nou hopelijk hebben we dan allemaal een goede week deze week 😄
danielvanm

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedoelde eigenlijk bij de distributeur, daar kunnen ze in de ochtend al binnenkomen 😄 maar geef de hoop zeker nog niet op!
cristihorga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
After 38 days the status remained unchanged " Ontvangen " That is more than 5 weeks despite the waiting time of 2-4 weeks shown on VDF page. Everytime I call customer service they tell me to wait 1 -2 weeks.

Any chance to get a decent update about my order ?

Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
cristihorga schreef:
After 38 days the status remained unchanged " Ontvangen " That is more than 5 weeks despite the waiting time of 2-4 weeks shown on VDF page. Everytime I call customer service they tell me to wait 1 -2 weeks.

Any chance to get a decent update about my order ?

Unfortunately not, waiting is the only thing we can do ????
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
VOLGENS MIJ WORD ER VANDAAG NIKS UITGELEVERD !
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
cristihorga schreef:
After 38 days the status remained unchanged " Ontvangen " That is more than 5 weeks despite the waiting time of 2-4 weeks shown on VDF page. Everytime I call customer service they tell me to wait 1 -2 weeks.

Any chance to get a decent update about my order ?

Serkan did a update last week, this week ( today and tomorrow ) the phones from last week are gonna be delivered to the people who did order 27 oct till 31 oct. So I think you have your phone by Wednesday or Thursday.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Helaas ga ik van de updates niet meer uit aangezien het elke week weer een ander verhaal is. Ik zie vanzelf wel wanneer die binnenkomt want na 5 welen wachten is de pret er ook wel vanaf... erg jammer dat het zo gegaan is maar weet wel dat ondertussen niet alles kan geloven en vertrouwen wat er voor informafie vanuit een bedrijf wordt gegeven.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
dit is de laatste keer vodafone voor mij
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
het is wel rustig vanuit VF op het Forum.
cristihorga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thanks for info Serkan.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
kdd schreef:
dit is de laatste keer vodafone voor mij
Ik heb jarenlange goede ervaring met Vodafone, Dit is een gevalletje "jammer" waar ik nu erg van baal, maar wanneer ik mijn telefoon dan EINDELIJK heb, ben ik dit ook weer snel vergeten. Het is voor mij geen reden om bij Vodafone weg te gaan in ieder geval.
danielvanm

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bravo69 Exact
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Bravo69 ik heb heel veel andere slechte ervaringen vandaar mijn reactie, het gaat dus niet alleen om de iphone x . Fijn dat jij geen slechte ervaringen hebt.
Arno

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Het is mij ook iets te rustig op het forum. Hopelijk komt Serkan nog met een update
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
@Iedereen Is er dan helemaal niemand die een statusupdate heeft gekregen? Oei.
Hoop echt dat dit nog andrers wordt...:(
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ruud001 schreef:
@Iedereen Is er dan helemaal niemand die een statusupdate heeft gekregen? Oei.
Hoop echt dat dit nog andrers wordt...:(
Inderdaad dat hoop ik ook.. 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic