Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ik heb totaal c.a. €180 op toestel gehad via Vodafone. Lukt dat ook bij Belsimpel? Lijkt met stug. Maar je weet het nooit. Heb je 256 gb voor de prijs van bijna 64 gb.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Voor mijn red abbonement inclusief de iphone x 64 gb met 99 bijbetaling betaal ik nu 46 per maand (inclusief ziggo, factuurkorting, eindejaarskorting & persoonlijke kortingen). Bij Belsimpel kom ik voor precies hetzelfde op 54 per maand uit dus 8 euro verschil helaas. Voor dat verschil wacht ik nog wel een paar daagjes, anders had ik inderdaad ook allang geannulleerd want hoe Vodafone hiermee omgaat is ronduit amateuristisch.


Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Begrijp je wel hoor,tis toch 8 euro.
Mijn abbo word door mijn werkgever betaalt dus hoef ik daar niet op te letten
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
mrc0022 schreef:
Voor mijn red abbonement inclusief de iphone x 64 gb met 99 bijbetaling betaal ik nu 46 per maand (inclusief ziggo, factuurkorting, eindejaarskorting & persoonlijke kortingen). Bij Belsimpel kom ik voor precies hetzelfde op 54 per maand uit dus 8 euro verschil helaas. Voor dat verschil wacht ik nog wel een paar daagjes, anders had ik inderdaad ook allang geannulleerd want hoe Vodafone hiermee omgaat is ronduit amateuristisch.



Die begrijp ik niet helemaal, want als je een bijbetaling hebt van 99 euro dan is de toestelbetaling al 40 euro.. Dan zou je maar 6 euro abonnementskosten betalen voor een Red bundel...

Ik heb een aardige korting gekregen, heb geen ziggo, maar kom uit op €55,- per maand. Met Ziggo zou dat dan €50,- zijn...

Volgens jouw bericht zou belsimpel zelfs
goedkoper zijn dan mijn bundel zonder ziggo....
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Net even een “rondje langs de velden” gemaakt.
Bij KPN (42,5% marktaandeel) zijn ze de 64 GB Space Grey toestellen van 4 november aan het leveren.

Bij T Mobile (21,2%) zijn ze bij 2 november. Maar bij Vodafone (31,5%) zijn ze nog bij 27 oktober 10 uur!

Dat wil zeggen óf ze hebben hele slechte afspraken met Apple gemaakt, óf ze hebben er een zooitje van gemaakt bij Vodafone.
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
This rustig hier in het forum, zijn er mensen met hun iphone x aan het spelen, laat eens wat horen of je hem hebt, ik heb deze week pech, en zal hoop ik volgende week mijn iphone binnen hebben.


Sven1337

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
mrc0022 Ben dan wel heel benieuwd hoe je aan deze persoonlijke korting bent gekomen. Is dat gewoon heel erg lopen zeuren of is er iets gigantisch mis gegaan? Bij 46 euro per maand betaal je immers over de gehele looptijd van het contract ook maar (24 x €46 + €99) €1203,00. Dat is slechts iets boven de losse toestelprijs. Reden dat ik dit vraag is omdat ik al 10 jaar trouwe klant ben bij Vodafone en er een schamele €1 af kon bij het verlengen. Als ik geen Vodafone Next had gehad (vorige contract liep in juli af dus moest wel Sim-only verlengen anders kreeg ik 3 maanden een rekening van €90 pm) had ik allang bij Belsimpel verlengd voor die ene euro...
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
4/11 besteld, 256gb silver en wacht ook nog geduldig maar een weekje af. Als ze niet binnen de afsgesproken termijn leveren toch maar weer eens bellen met de klantenservice en de boel maar annuleren. Die 5 euro per maand korting kan me dan ook gestolen worden.
Tiktak

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bravo69 Dat is precies wat ik al eerde zei hier op forum, dat is zo schandalig dat er nog mensen hier en daar rond lopen die op 27-10 hebben besteld!
Hoe ongeregeld kan het zijn binnen zo een groot bedrijf en dan hoor je steeds zelfde excuus ! dat Vodafone afhankelijk van de levering of van Apple ! Dat hoor ik elke keer ! Maar dan heb ik het over mensen die 27-10 hebben besteld !
Ik heb 28-10 besteld, en nog lekker aan het wachten,
mijn broer 2 nov besteld bij T-mobile en heeft zijn toestel echt al binnen afgelopen dinsdag.
* het raarste is dat levertijden worden steeds gewijzigd 3 keer maar daar zelfs word niet aangehouden en dan elke keer beloftes hier en daar, wat klantenservice zegt anders dan wat je hier leest, gewoon geen woorden !
Het lijkt op een gekke spelletje.
(* ps het is niet richting Serkan maar algemeen Vodafone)
Bedankt Serkan voor je geduld met ons en voor elke Update.

dit heb ik in de nog nooit meegemaakt want ik ben inmiddels al lander dan 4 weken aan het wachten ...
Zucht...









Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Levertijden van diverse shops en providers zijn echt te bizar. Aan de andere kant is dit ook Apple’s met peren vergelijken. Factoren die hierin mee spelen zijn: BKR, type toestel, abbonnement en hoe de levering van Vodafone gaat( thuis of pick-up in store) Zelf pas 9-11 een X 256gb space gray, zonder BKR maar gelijk betalen. Ik vrees nog 2 weken wachten als ik Vodafone mag geloven. Diegene die hem al hebben: have fun en laat hem niet vallen.????????
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Goedemiddag, na het vorige bericht van serkan was ik er wel klaar mee, alweer een week uitstel en zoals ik het nu lees, woensdag grote levering, donderdag naar distri, vrijdag naar PostNL, hopen op weekend binnen? En dan misschien nog een week. Ik heb de bestelling geannuleerd en gisteravond bij belsimpel besteld, ik ga er geen cent op achteruit en heb zojuist Mn 64gb sg ontvangen. Succes voor alle wachtenden maar als ik dit geweten had, dus dat is een tip 🙂 had ik dit al veel en veel eerder gedaan. Ter info ik had de 27e besteld en bevestiging om 10:10.
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Het is dat ik gebruik heb gemaakt van VF Next anders was ik ook naar belsimpel geweest 😞
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hier ook helaas.. bij Belsimpel kan je alleen Vodafone Next gebruiken als je sim-only hebt.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Felo Krijg je bij Belsimpel toestelkorting? En zo ja, hoeveel?

zuzel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook met vodafone next verlengt, en het bedrag is al een tijd geleden afgeschreven. Inmiddels nog altijd geen iPhone binnen (order van 31-10). Ben er ook klaar mee, en Belsimpel kan de telefoon morgen gewoon bezorgen.

Iemand ervaring met alsnog bestellen via Belsimpel met deze zelfde case als mij? Next kosten zijn al afgeschreven, dus ik zie eigenlijk geen probleem, maar weet niet zeker of het kan?
jreijner

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone NEXT kan alleen via Vodafone ????
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Volgens mevrouw van Belsimpel kunnen ze mij niet dezelfde kortingen geven zoals VF dat voor mij heeft geregeld. Daar houdt het dus op voor mij en dus gewoon geduld hebben 🙂
Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ruud001 Als ik het goed heb rond de 110 euro korting voor de 256 versie.

Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
zuzel Je kan gewoon door Belsimpel verlengen hoor. Ik heb het ook gedaan .

Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Ik werd ineens gebeld vanochtend dat mijn telefoon binnen was, ze hadden er 1 gekregen en dat was die van mij. Heb besteld 4/11 en 64gb silver
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic