Serkan schreef:Dikzie schreef:Serkan schreef:Dikzie schreef:Inhoudelijk vinden er geen veranderingen plaats @Dikzie. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. M.b.t. je bestelling; wacht het verder even af. Zodra je toestel klaar staat voor verzending krijg je bericht van ons.
@Serkan
Enerzijds een reactie op mijn twee laatste aanvullende persoonlijke berichten, gerelateerd aan de perikelen door de bkr toetsing, waarin ik aangeef dat ik niet wil dat de voorwaarden van mijn contract of de bedragen veranderd worden. Ik wil namelijk niet dat mijn eerste bestelling inhoudelijk wordt hersteld. Ik heb daarna, door de perikelen met het bestellen, onderhandeld en een beter aanbod gekregen dan de eerste bestelling. De voorwaarden van die laatste bestelling moet in stand blijven, maar heb door jouw bericht nu de angst dat dit kan komen te vervallen...
Anderszijds mijn positie in de 'wachtrij'. Ik heb al even geen update ontvangen over de vordering vn de uitlevering. (Op jouw informatie na)
De sms van black friday heb ik netjes ontvangen.
Vreemd genoeg heb ik nog steeds geen bevestiging gehad van het herstellen van mijn plek in de waxhtrij Serkan
Bravo69 schreef:Dat had ik natuurlijk liever ook gedaan Bravo69 Fijn weekend gewenst in ieder geval.
Ik waardeer het dat je ons elke dag inlicht, maar ik hoop tegelijkertijd op ander nieuws.
MagnificentDPE schreef:MagnificentDPE Max 10 personen vermelden in een bericht.Serkan schreef:Thnx voor de update, mijn ????????????????????????heeft dus niet mogen baten.
Hi all,
Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling en daaruit is het volgende gekomen:
Voor deze week stonden meerdere leveringen gepland vanuit Apple. Een deel hiervan hebben wij inmiddels ontvangen en deze toestellen zijn of worden vandaag/morgen geleverd. Echter hebben wij het restant van de geplande leveringen nog niet ontvangen. Hierover is vandaag contact geweest met Apple en hieruit is gebleken dat dit te maken heeft met logistieke problemen. Hierdoor vindt de geplande levering na het weekend pas plaats.
Om het wachten enigszins dragelijker te maken heb ik wel concretere informatie over de geplande leveringen:
Vandaag 01-12
Voor vandaag staat een relatief kleine levering gepland.
Maandag/dinsdag 04-12/05-12
Maandag of dinsdag vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk deze week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Voor volgende week donderdag verwachten we een reguliere levering.
Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.
Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.
Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.
@Nvdzwaag @Quavo @Mast @Ruud001 @Odin en anderen (max limiet op tag is 10.)
Nu al mijn hoop maar op woensdag vestigen dat ik aan de beurt ben en ik hem vrijdag (op de valreep van de 5e week) hem in ontvangst mag nemen in de store????
ps: wat bedoel je met max limiet op tag is 10?
Dikzie schreef:Serkan schreef:Dikzie schreef:Serkan schreef:Wacht volgende week even af. Wellicht dat je het toestel sneller hebt dan de sms 😉Dikzie schreef:Inhoudelijk vinden er geen veranderingen plaats @Serkan
@Serkan
Enerzijds een reactie op mijn twee laatste aanvullende persoonlijke berichten, gerelateerd aan de perikelen door de bkr toetsing, waarin ik aangeef dat ik niet wil dat de voorwaarden van mijn contract of de bedragen veranderd worden. Ik wil namelijk niet dat mijn eerste bestelling inhoudelijk wordt hersteld. Ik heb daarna, door de perikelen met het bestellen, onderhandeld en een beter aanbod gekregen dan de eerste bestelling. De voorwaarden van die laatste bestelling moet in stand blijven, maar heb door jouw bericht nu de angst dat dit kan komen te vervallen...
Anderszijds mijn positie in de 'wachtrij'. Ik heb al even geen update ontvangen over de vordering vn de uitlevering. (Op jouw informatie na)
De sms van black friday heb ik netjes ontvangen.
Ruud001 schreef:Ruud001 Zou wel fijn zijn haha. Maar ik heb op 7-11 besteld dus ik hoop eigenlijk dat er volgende week ook schot in mijn bestelling zit. Mijn vakantie is inmiddels alweer bijna voorbij 😛
@MagnificentDPE toch ook nog?
enneh @SpanishDudeist? Hoe zit het bij jou?
Is al weer twee weken. En dat wachten vergeet je zo.
Jan1960 schreef:Heb er ook even aan zitten denken, maar dan zul je weer net zien dat hij bij belsimpel ook is uitverkocht zodra ik mn geld eindelijk terug heb
Na 5 weken wachten heb ik mijn order geannuleerd.Had mijn abbo verlengd met een X256gb SB in de preorder op 27 oktober om 9,10 uur. Tot op heden is er nog niets aan de status veranderd en is de levertermijn ruimschoots verstreken.Vanavond verlengd bij Belsimpel en heb mijn toestel morgenochtend in huis.
Zo kan het dus ook
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.