Kimberley166 schreef:Super om te lezen Kimberley166! Bedankt voor de update 😉
Hallo iedereen.
Ben net gebeld door Vodafone dat mijn toestel in de winkel binnen is gekomen en dat ik hem straks kan ophalen !
Het gaat om de 64GB Silver met orderummer 27034***
Ik hoop dat jullie straks ook wat meer krijgen te horen! ????
Kimberley166 schreef:Ow ok dan hou ik mijn telefoon de hele dag in de hand voor het geval ze bellen, misschien vanavond nog wel want het is koopavond hier ????????
@MagnificentDPE
Nee ben helemaal vooraf niet geïnformeerd helemaal niets, had 5 min. voordat k gebeld werd nog een keer de status bekeken maar was niks veranderen. Nadat Vodafone me gebeld had, had ik weer een keer de status bekeken en toen stond er ineens dat het toestel klaar was voor verzending.
Ik hoop ook dat jullie hem zo snel mogelijk binnen mogen krijgen !! ????
Kimberley166 schreef:Heel veel plezier ermee????deel je ook je ervaringen nog ff????????
Ik heb hem nu zojuist opgehaald bij de Vodafone winkel, heb nog gevraagd hoeveel ze binnen hadden gekregen en de man vertelde mij dat dit de enigste was en dat ze de telefoons maar mondjesmaat binnen kregen.
Ik heb het nu over de Vodafone winkel in Emmen, het kan natuurlijk wel zo zijn dat er bij andere Vodafone winkels wel meer worden geleverd, maar dat weet ik ook niet
Ik hoop ook voor jullie dat jullie ze zo snel mogelijk mogen ontvangen, het wachten heeft nu lang genoeg geduurd ! ????
Rick83 schreef:Haha ja bedankt, ik heb het nodig, geduld begint wel op te raken.. zeker omdat ze nu ook gewoon leverbaar zijn in de apple store.
@Mast Ik help het je hopen. Je geduld wordt stevig op de proef gesteld.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.