Felo schreef:Felo in principe zit je nu in week 4, waarom niet afwachten of je hem dit weekend krijgt en anders bestel je hem alsnog bij belsimpel.
@Serkan vorige week was het het zelfde verhaal “deze week geleverd en anders volgende week” wie zegt dat het volgende week niet weer zo gaat? 4 weken verder en toestellen van de eerste pre order dag zijn nog niet geleverd, sterker nog, bestellingen van het eerste uur van de eerste dag zijn nog nieteens afgerond.. ik geef het nog 1 dag en dan annuleer ik de boel en bestel ik bij belsimpel, heb ik em iig voor het weekend, dat kunnen zij in ieder geval wel garanderen! Ik ben echt teleurgesteld in Vodafone dit had ik niet verwacht.
CptCha0s schreef:Die ordernummers zeggen helemaal niks meer.. dit heeft te maken met de problemen die ze in het begin gehad hebben met de bkr check.. dit kan je ook allemaal lezen op dit forum als je vanaf start gaat lezen. mensen zijn weer terug gezet op de juiste plek in de wachtrij door al het werk wat Serkan hier geleverd heeft en het leveren aan andere klanten met geen problemen is ondertussen gewoon doorgegaan.. dus er niks niks te zeggen wanneer je nu aan de beurt bent.. je kan je alleen maar vasthouden aan de informatie die hier op dit forum wordt gegeven door Serkan want dat is het betrouwbaarst en niet wat ze via de klantenservice vertellen..
@Serkan is het niet een optie om globaal een update te geven van de order nummers die je die dag/week uitlevert? Bijvoorbeeld: vandaag order nummer 26912xx t/m 26913xx o.i.d.
Hoeveel telefoons krijg je ongv. binnen per week?
ddouven schreef:Haha gelukkig kwa bezoring en levering via postNL mag ik niet klagen heb ik eigenlijk weinig problemen mee gehad.. behalve met de feestdagen uiteraard omdat half nederland lkkr aan het webshoppen is????
Als iedereen nou even vandaag afwacht zoals @Serkan al zei. Vandaag in de gehele dag zullen de eerste aanmeldingen voor uitlevering gedaan worden.
Nu hoop ik dat POSTNL ook mee werkt want die staan erom bekend rond feestdagen (eigenlijk altijd) er een puinhoop van te maken.
Dat er mensen zijn terug gezet na de problemen met de kredietchek ben ik niet met je eens.Die ordernummers zeggen helemaal niks meer.. dit heeft te maken met de problemen die ze in het begin gehad hebben met de bkr check.. dit kan je ook allemaal lezen op dit forum als je vanaf start gaat lezen. mensen zijn weer terug gezet op de juiste plek in de wachtrij door al het werk wat @Serkan want dat is het betrouwbaarst en niet wat ze via de klantenservice vertellen..
succes en hopen dat we deze week blij worden gemaakt
Quavo schreef:Dat zal je nog verbazen Quavo 😄 Vooral omdat je de 64 GB Silver hebt gekozen. Wacht het nog even af!
Ik heb gisteren de iPhone X 64 silver besteld, maar als ik dit allemaal lees mag ik van geluk spreken als ik em voor 2018 binnen heb :D:(
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.