Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Serkan vorige week was het het zelfde verhaal “deze week geleverd en anders volgende week” wie zegt dat het volgende week niet weer zo gaat? 4 weken verder en toestellen van de eerste pre order dag zijn nog niet geleverd, sterker nog, bestellingen van het eerste uur van de eerste dag zijn nog nieteens afgerond.. ik geef het nog 1 dag en dan annuleer ik de boel en bestel ik bij belsimpel, heb ik em iig voor het weekend, dat kunnen zij in ieder geval wel garanderen! Ik ben echt teleurgesteld in Vodafone dit had ik niet verwacht.
Boemel

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Felo schreef:
@Serkan vorige week was het het zelfde verhaal “deze week geleverd en anders volgende week” wie zegt dat het volgende week niet weer zo gaat? 4 weken verder en toestellen van de eerste pre order dag zijn nog niet geleverd, sterker nog, bestellingen van het eerste uur van de eerste dag zijn nog nieteens afgerond.. ik geef het nog 1 dag en dan annuleer ik de boel en bestel ik bij belsimpel, heb ik em iig voor het weekend, dat kunnen zij in ieder geval wel garanderen! Ik ben echt teleurgesteld in Vodafone dit had ik niet verwacht.
Felo in principe zit je nu in week 4, waarom niet afwachten of je hem dit weekend krijgt en anders bestel je hem alsnog bij belsimpel.
Het is “pas” woensdag.. dus Vodafone heeft nog een paar dagen om te voldoen aan de beloofde levertijd van 2-4 weken.. over die levertijd zijn ze hier in het forum altijd duidelijk geweest.

En uiteindelijk.... Het is maar een telefoon he...
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Boemel Mee eens. Morgen weer nieuwe kansen. Succes.
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Boemel de “beloofde” levertijd was 1-3 weken, als ze die volgende week weer aanpassen naar 5 of 6 weken voldoen ze dan nog steeds aan hun levertijd? Zo werkt het niet. Al was het een vliegtuig, het gaat om bepaalde verwachtingen scheppen en ze niet nakomen. Goed we zullen zien wat morgen brengt, ik wil er ook niet over door blijven zagen 🙂
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Kom maar op met de uitleveringen!

caroden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik zat even lekker te googlen en kwam weer eens op dit forum terecht . Wat maakt iedereen zich toch druk hier! Relax!! Het helpt je echt niet, de levertijd wordt niet versneld door hier dagelijks rond te hangen en zenuwachtig af te vragen of je vandaag geleverd krijgt.. Als Vodafone de toestellen niet heeft kunnen ze ook niet leveren. Ze houden ze echt niet achter, ze zouden wel gek zijn.

Ik hoop voor iedereen dat er snel geleverd wordt zodat de stress weg is en het normale leven weer kan beginnen. 😄
YouriM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dindsdagochtend geannuleerd. Wel altijd tevreden geweest over het netwerk etc van Vodafone. Daarom na annulering afgelopen dinsdag, direct in de bel geklommen bij Belsimpel.nl voor een verlenging van mijn abonnement bij Vodafone via Belsimpel. Gister om 13:00 uur mijn toestel in de winkel te Rotterdam opgehaald.

Even voor de aanvullende info; Ze hebben ze van de Engelse markt gehaald. Voor het toestel maakt dat uiteraard verder niks uit, want het toestel zelf is uiteraard niet anders dan degene die naar de Nederlandse markt gaan. Het enige voordeel is, dat er zowel een engelse als nederlande lader bij zit. Leuk extraatje voor als je wel eens naar Engeland gaat. 😄

Gisteravond na weken wachten gelijk aan de slag gegaan met het overzetten en inregelen. Je bent inderdaad binnen een avondje gewend. Soms val je nog wel eens in een oud patroontje, maar het werkt erg prettig. Je ziet in sommige apps nog wel "wat kinderziektes" maar die zullen snel met komende updates verdwijnen.

Ik hoop dat er vandaag alsnog veel mensen een positieve status wijziging gaan ontvangen en morgen ook hetzelfde plezier gaan beleven. Heel veel succes met de laatste loodjes voor velen en anders is de annulering ook een aan te bevelen optie. En dan zeker ook om gewoon Vodafone aan te houden als Provider, zodat je niet zit met nummerbehoud gedoe etc. Vodafone zelf is immers gewoon een goede en prettige provider, alleen kon ik het wachten niet meer aan en kon Vodafone hier ook geen verdere invloed op uitoefenen. 😄
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
- het is niet VF achter houdt maar dat VF niet via de principe first in first out leveren,
- ze komen hun eigen toezeggingen niet na zoals weergegeven op hun website maar ook talloze telefonische toezeggingen worden niet nagekomen,
- het is een open einde verhaal het kan deze week zijn maar ook die week daarna enz......
- voorts is de callcenter van VF een drama, ze zeggen niets anders dan vijf weken geleden, geen terugkoppeling met hun meerdere danwel het zoeken naar een oplossing.
anders is het wachten geen probleen ware het niet dat mijn contract op 29 december 2017 afloopt bij T-Mobile
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan is het niet een optie om globaal een update te geven van de order nummers die je die dag/week uitlevert? Bijvoorbeeld: vandaag order nummer 26912xx t/m 26913xx o.i.d.

Hoeveel telefoons krijg je ongv. binnen per week?
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
CptCha0s schreef:
@Serkan is het niet een optie om globaal een update te geven van de order nummers die je die dag/week uitlevert? Bijvoorbeeld: vandaag order nummer 26912xx t/m 26913xx o.i.d.

Hoeveel telefoons krijg je ongv. binnen per week?
Die ordernummers zeggen helemaal niks meer.. dit heeft te maken met de problemen die ze in het begin gehad hebben met de bkr check.. dit kan je ook allemaal lezen op dit forum als je vanaf start gaat lezen. mensen zijn weer terug gezet op de juiste plek in de wachtrij door al het werk wat Serkan hier geleverd heeft en het leveren aan andere klanten met geen problemen is ondertussen gewoon doorgegaan.. dus er niks niks te zeggen wanneer je nu aan de beurt bent.. je kan je alleen maar vasthouden aan de informatie die hier op dit forum wordt gegeven door Serkan want dat is het betrouwbaarst en niet wat ze via de klantenservice vertellen..

succes en hopen dat we deze week blij worden gemaakt
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Uiteraard werken ze wel op FIFO dat is het enige dus een klein beetje ordernummer klopt wel maar het ligt er natuurlijk ook welke iphone je besteld hebt
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Als iedereen nou even vandaag afwacht zoals Serkan al zei. Vandaag in de gehele dag zullen de eerste aanmeldingen voor uitlevering gedaan worden.

Nu hoop ik dat POSTNL ook mee werkt want die staan erom bekend rond feestdagen (eigenlijk altijd) er een puinhoop van te maken.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
ddouven schreef:
Als iedereen nou even vandaag afwacht zoals @Serkan al zei. Vandaag in de gehele dag zullen de eerste aanmeldingen voor uitlevering gedaan worden.

Nu hoop ik dat POSTNL ook mee werkt want die staan erom bekend rond feestdagen (eigenlijk altijd) er een puinhoop van te maken.
Haha gelukkig kwa bezoring en levering via postNL mag ik niet klagen heb ik eigenlijk weinig problemen mee gehad.. behalve met de feestdagen uiteraard omdat half nederland lkkr aan het webshoppen is????
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Die ordernummers zeggen helemaal niks meer.. dit heeft te maken met de problemen die ze in het begin gehad hebben met de bkr check.. dit kan je ook allemaal lezen op dit forum als je vanaf start gaat lezen. mensen zijn weer terug gezet op de juiste plek in de wachtrij door al het werk wat @Serkan want dat is het betrouwbaarst en niet wat ze via de klantenservice vertellen..

succes en hopen dat we deze week blij worden gemaakt
Dat er mensen zijn terug gezet na de problemen met de kredietchek ben ik niet met je eens.
Ik heb op 27-10 om 9.10 mijn abbo verlengd incl de X en heb daar een bevestiging van.
Echter ben ik op 30-10 benaderd voor de kredietcheck en heeft men mijn order daarna op 30-10 gezet ondanks dat men heeft toegezegd dat dit niet zou gebeuren.Ik zit nu in de 5e week in inmiddels.

kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
dat word weer een f5 dag voor mij :8
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Jan1960 even een pb sturen naar Serkan, die heeft het hier voor heel veel mensen rechtgetrokken.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Quavo schreef:
Ik heb gisteren de iPhone X 64 silver besteld, maar als ik dit allemaal lees mag ik van geluk spreken als ik em voor 2018 binnen heb :D:(
Dat zal je nog verbazen Quavo 😄 Vooral omdat je de 64 GB Silver hebt gekozen. Wacht het nog even af!
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Vraagje! Krijg je de statusverandering eerst via de sms, de mail of wordt het eerst iop de status bestelling pagina gewijzigd?
CptCha0s

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Serkan staat mijn order datum goed? Ik heb de bestelling op 13-11 geplaatst maar is pas een week later bevestigd. Door wat ik lees hier op het forum ben ik bang dat dit verkeerd staat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic