Ruud001 schreef:Nou dan wacht ik toch nog even 🙂
@Bravo69Dat zou ik nog niet zeggen. Ik heb toen pas laat in de middag een status update gehad. Dus het kan nog. T&T kwam nog een dag later. En anders morgen weer een nieuwe dag.
mrc0022 schreef:mrc0022 Jammer om te lezen dat mijn bijdrage niet voldoet aan je verwachtingen. Maar ik raad je aan om dit topic in zijn geheel te lezen alvorens je een conclusie trekt. Zoals eerder aangegeven; elk uur een bericht plaatsen of contact opnemen met de klantenservice heeft echt geen invloed op de status van je bestelling. Dit zorgt alleen maar voor onnodige verwarring. Geduld is een moeilijke, maar schone zaak. Wacht het nog even af.
Mijn hoop/vertrouwen daalt helaas elke dag maar weer. Blijf het toch vreemd vinden dat de updates van serkan elke keer geen resultaat opleveren.
rubenp schreef:De levering duurt daardoor niet langer, maar je nummerbehoudverzoek wordt pas verder verwerkt zodra je toestel op voorraad is. Je krijgt hierover bericht van ons. Ik verwacht niet dat het nog al te lang zal duren. Wacht het nog even af.
Kan het zo zijn dat de levering van de iPhone X langer duurt bij nummerbehoud? Gezien ze volgens mij pas nummerbehoud aanvragen als het toestel er is. Ik heb een paar weken geleden gebeld met de klantenservice en die gaven toen aan dat mijn nummer overgezet zou worden op 27 november. Dit is maandag niet gebeurd omdat mijn toestel er nog niet was waarschijnlijk.
Ter informatie:
Op 27 oktober heb ik rond 10 uur de iPhone X 64GB SG gepreorderd met F&F (ik stap over van KPN gezien ik bij Ziggo zit). Een dag later kreeg ik pas mijn contract en stond mijn besteldatum helaas op 28 oktober (ik kom er door dit forum achter dat dit door F&F komt). Ik heb tot nu toe 2x een SMS ontvangen dat mijn toestel nog niet geleverd wordt, dit was op 1 en 16 november. Gelukkig heb ik afgelopen vrijdag wel een SMS gekregen over de €5 korting.
De status van mijn bestelling staat nog steeds op ontvangen.
Ik volg sinds kort dit forum en zal aangeven als ik weer iets hoor over mijn bestelling.
veyis01 schreef:Ook wij hebben allemaal ons toestel nog niet dus ook wij moeten geduld hebben.. voor concrete info kan je beter de info van Serkan als serieus nemen.. klantenservice is vaak minder op de hoogte.. of er veel verschil zit in zakelijk en particulier geen idee.. maar kwa toestellevering maakt t denk ik niks uit.. geduld is een schone zaak en het komt vanzelf wel goed..
geachte heer/mevrouw, ik heb op 27 oktober 2017 betseld de iphone X echter t/m heden niets ontvangen. Inmiddels tot nu 7 medewerkers van VF gesproken. Nog steeds geen bestelling binnen terwijl mensen die nadien hebben besteld al hebben ontvangen. Ik zit op bijna 5 weken terwijl levertijden 4 weken geeft.
Bestelnummer 269834252. Ik wordt aan het lijntje gehouden, klachten via telefoon of via webiste het helpt geen moer. VF behandelt zakelijke klanten zeer slecht met desinformatie. Elke medewerker leest hetzelfde op als ik iemand aan de telefoon krijg. Vrijdah heeft de heer Kaan nog beloofd contact op te nemen met Dynalogic echter niets is minder waar aldus Aysun vandaag. Mijn contract bij Tmobile loopt af op 29 december 2017. Gaarne met spoed een oplossing.
veyis01 schreef:mijn ordernummer is ongeveer 550 lager en ik wacht ook nog op mijn zakelijke telefoon. Dat wil niet zeggen dat alle tussenliggende orders IPhone X-en zijn, maar het is een geruststelling dat mijn ordernummer niet is overgeslagen.
geachte heer/mevrouw, ik heb op 27 oktober 2017 betseld de iphone X echter t/m heden niets ontvangen. Inmiddels tot nu 7 medewerkers van VF gesproken. Nog steeds geen bestelling binnen terwijl mensen die nadien hebben besteld al hebben ontvangen. Ik zit op bijna 5 weken terwijl levertijden 4 weken geeft.
Bestelnummer 269834252. Ik wordt aan het lijntje gehouden, klachten via telefoon of via webiste het helpt geen moer. VF behandelt zakelijke klanten zeer slecht met desinformatie. Elke medewerker leest hetzelfde op als ik iemand aan de telefoon krijg. Vrijdah heeft de heer Kaan nog beloofd contact op te nemen met Dynalogic echter niets is minder waar aldus Aysun vandaag. Mijn contract bij Tmobile loopt af op 29 december 2017. Gaarne met spoed een oplossing.
Ruud001 schreef:Ik doe de hele dag niks anders????????
ennehh F5F5F5 op je status pagina. Heeft mij ook geholpen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.