Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Mijn hoop/vertrouwen daalt helaas elke dag maar weer. Blijf het toch vreemd vinden dat de updates van serkan elke keer geen resultaat opleveren.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
mrc0022Ook hier weer, dat klopt niet hoor. De input van Serkan is altijd correct. Ook als jij er misschien nu net even niet bij bent. Dan misschien bij de volgende batch van morgen of vrijdag. Het blijft een kwestie van geduld.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Ruud001 schreef:
@Bravo69Dat zou ik nog niet zeggen. Ik heb toen pas laat in de middag een status update gehad. Dus het kan nog. T&T kwam nog een dag later. En anders morgen weer een nieuwe dag.
Nou dan wacht ik toch nog even 🙂
Bedankt
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Ik wacht ook nog maar even.
rubenp

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Kan het zo zijn dat de levering van de iPhone X langer duurt bij nummerbehoud? Gezien ze volgens mij pas nummerbehoud aanvragen als het toestel er is. Ik heb een paar weken geleden gebeld met de klantenservice en die gaven toen aan dat mijn nummer overgezet zou worden op 27 november. Dit is maandag niet gebeurd omdat mijn toestel er nog niet was waarschijnlijk.

Ter informatie:
Op 27 oktober heb ik rond 10 uur de iPhone X 64GB SG gepreorderd met F&F (ik stap over van KPN gezien ik bij Ziggo zit). Een dag later kreeg ik pas mijn contract en stond mijn besteldatum helaas op 28 oktober (ik kom er door dit forum achter dat dit door F&F komt). Ik heb tot nu toe 2x een SMS ontvangen dat mijn toestel nog niet geleverd wordt, dit was op 1 en 16 november. Gelukkig heb ik afgelopen vrijdag wel een SMS gekregen over de €5 korting.
De status van mijn bestelling staat nog steeds op ontvangen.

Ik volg sinds kort dit forum en zal aangeven als ik weer iets hoor over mijn bestelling.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
mrc0022 schreef:
Mijn hoop/vertrouwen daalt helaas elke dag maar weer. Blijf het toch vreemd vinden dat de updates van serkan elke keer geen resultaat opleveren.
mrc0022 Jammer om te lezen dat mijn bijdrage niet voldoet aan je verwachtingen. Maar ik raad je aan om dit topic in zijn geheel te lezen alvorens je een conclusie trekt. Zoals eerder aangegeven; elk uur een bericht plaatsen of contact opnemen met de klantenservice heeft echt geen invloed op de status van je bestelling. Dit zorgt alleen maar voor onnodige verwarring. Geduld is een moeilijke, maar schone zaak. Wacht het nog even af.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
rubenp schreef:
Kan het zo zijn dat de levering van de iPhone X langer duurt bij nummerbehoud? Gezien ze volgens mij pas nummerbehoud aanvragen als het toestel er is. Ik heb een paar weken geleden gebeld met de klantenservice en die gaven toen aan dat mijn nummer overgezet zou worden op 27 november. Dit is maandag niet gebeurd omdat mijn toestel er nog niet was waarschijnlijk.

Ter informatie:
Op 27 oktober heb ik rond 10 uur de iPhone X 64GB SG gepreorderd met F&F (ik stap over van KPN gezien ik bij Ziggo zit). Een dag later kreeg ik pas mijn contract en stond mijn besteldatum helaas op 28 oktober (ik kom er door dit forum achter dat dit door F&F komt). Ik heb tot nu toe 2x een SMS ontvangen dat mijn toestel nog niet geleverd wordt, dit was op 1 en 16 november. Gelukkig heb ik afgelopen vrijdag wel een SMS gekregen over de €5 korting.
De status van mijn bestelling staat nog steeds op ontvangen.

Ik volg sinds kort dit forum en zal aangeven als ik weer iets hoor over mijn bestelling.
De levering duurt daardoor niet langer, maar je nummerbehoudverzoek wordt pas verder verwerkt zodra je toestel op voorraad is. Je krijgt hierover bericht van ons. Ik verwacht niet dat het nog al te lang zal duren. Wacht het nog even af.
ErnieZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben maar gestopt met wachten. Had 2 november in de winkel besteld X256 silver. Vandaag langs gegaan om aan te geven dat ik ook wel van de eindejaars aanbieding gebruik wilde maken daar mijn abbo toch nog niet was ingegaan of men dat kon aanpassen, dat was geen probleem maar ik zou wel dan opnieuw in de wachtrij komen want ze moesten de eerdere order annuleren en dan een nieuwe order maken. Heb toen maar de order in zijn geheel laten annuleren en heb gelijk bij Belsimpel besteld. Morgen toestel in huis met Vodafone abbo inclusief ziggo en eindejaars korting. Zo ben ik blij en Vodafone krijgt mij er toch als klant bij.
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
geachte heer/mevrouw, ik heb op 27 oktober 2017 betseld de iphone X echter t/m heden niets ontvangen. Inmiddels tot nu 7 medewerkers van VF gesproken. Nog steeds geen bestelling binnen terwijl mensen die nadien hebben besteld al hebben ontvangen. Ik zit op bijna 5 weken terwijl levertijden 4 weken geeft.
Bestelnummer 269834252. Ik wordt aan het lijntje gehouden, klachten via telefoon of via webiste het helpt geen moer. VF behandelt zakelijke klanten zeer slecht met desinformatie. Elke medewerker leest hetzelfde op als ik iemand aan de telefoon krijg. Vrijdah heeft de heer Kaan nog beloofd contact op te nemen met Dynalogic echter niets is minder waar aldus Aysun vandaag. Mijn contract bij Tmobile loopt af op 29 december 2017. Gaarne met spoed een oplossing.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
veyis01 schreef:
geachte heer/mevrouw, ik heb op 27 oktober 2017 betseld de iphone X echter t/m heden niets ontvangen. Inmiddels tot nu 7 medewerkers van VF gesproken. Nog steeds geen bestelling binnen terwijl mensen die nadien hebben besteld al hebben ontvangen. Ik zit op bijna 5 weken terwijl levertijden 4 weken geeft.
Bestelnummer 269834252. Ik wordt aan het lijntje gehouden, klachten via telefoon of via webiste het helpt geen moer. VF behandelt zakelijke klanten zeer slecht met desinformatie. Elke medewerker leest hetzelfde op als ik iemand aan de telefoon krijg. Vrijdah heeft de heer Kaan nog beloofd contact op te nemen met Dynalogic echter niets is minder waar aldus Aysun vandaag. Mijn contract bij Tmobile loopt af op 29 december 2017. Gaarne met spoed een oplossing.
Ook wij hebben allemaal ons toestel nog niet dus ook wij moeten geduld hebben.. voor concrete info kan je beter de info van Serkan als serieus nemen.. klantenservice is vaak minder op de hoogte.. of er veel verschil zit in zakelijk en particulier geen idee.. maar kwa toestellevering maakt t denk ik niks uit.. geduld is een schone zaak en het komt vanzelf wel goed..
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Laatste update voor vandaag (maar niet minder belangrijk!)

De toestellen zijn zoals eerder aangegeven vandaag naar de distributeur gegaan. Morgen gaan de eerste toestellen richting PostNL en vrijdag beginnen de leveringen. Dus indien je toestel voor vrijdag is gepland kun je morgen in de loop van de (gehele) dag een bericht ontvangen. Indien dit op zaterdag zal zijn ontvang je op vrijdag bericht enzovoorts.

Note: Dit zijn de verwachte levertijden. Door de drukte en/of verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je het toestel ondanks deze indicatie later ontvangt (volgende week). We doen in ieder geval ons best om iedereen zo spoedig mogelijk te voorzien van het nieuwe toestel.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
veyis01 schreef:
geachte heer/mevrouw, ik heb op 27 oktober 2017 betseld de iphone X echter t/m heden niets ontvangen. Inmiddels tot nu 7 medewerkers van VF gesproken. Nog steeds geen bestelling binnen terwijl mensen die nadien hebben besteld al hebben ontvangen. Ik zit op bijna 5 weken terwijl levertijden 4 weken geeft.
Bestelnummer 269834252. Ik wordt aan het lijntje gehouden, klachten via telefoon of via webiste het helpt geen moer. VF behandelt zakelijke klanten zeer slecht met desinformatie. Elke medewerker leest hetzelfde op als ik iemand aan de telefoon krijg. Vrijdah heeft de heer Kaan nog beloofd contact op te nemen met Dynalogic echter niets is minder waar aldus Aysun vandaag. Mijn contract bij Tmobile loopt af op 29 december 2017. Gaarne met spoed een oplossing.
mijn ordernummer is ongeveer 550 lager en ik wacht ook nog op mijn zakelijke telefoon. Dat wil niet zeggen dat alle tussenliggende orders IPhone X-en zijn, maar het is een geruststelling dat mijn ordernummer niet is overgeslagen.
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sorry maar dat hoor ik al twee weken maar nog steeds niets ontvangen. Ik heb bewezen dat iemand die na mij op de dezelfde dag heeft besteld, overigens op mijn advies , wel al heeft gekregen en ik nog steeds niet. Ik was een van de eerste bestelllers t.w. 27 oktober 2017 om 10:30 uur. Gaarne forumleden gevraagd die na mij hebben besteld en al wel hebben gekregen.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Ruud001 schreef:
ennehh F5F5F5 op je status pagina. Heeft mij ook geholpen.
Ik doe de hele dag niks anders????????
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Wat bedoelt u hiermee wat moet ik ondernemen
veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
je conract loopt derhalve lange doorlopen
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
En hoe zit het dan met de levering aan de winkels want ik ga hem ophalen in de vf winkel in groningen. Gaan daar ook leveringen naartoe
Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb gisteren de iPhone X 64 silver besteld, maar als ik dit allemaal lees mag ik van geluk spreken als ik em voor 2018 binnen heb :D:(
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Nog geen statuswijzigingen bij mijn mede forumleden ?

Het is nogal stil rond dit onderwerp !
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Nee geen statuswijziging vandaag ik hoop morgen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic