mrc0022 schreef:@mrc0022 Elk uur een bericht plaatsen of contact opnemen met de klantenservice heeft echt geen invloed op de status van je bestelling. Dit zorgt alleen maar voor onnodige verwarring.
Inmiddels is T-mobile al bij 5 november... Duss Vodafone wanneer gaat bij julle de vaart er is in?!
Ruud001 schreef:Ben bang dat die bij de meeste ( waaronder ik ) inmiddels al gesneuveld is 😛 !!
ennehh F5F5F5 op je status pagina. Heeft mij ook geholpen.
rubenp schreef:De toestellen gaan fysiek naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Hierna wordt je status aangepast en ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending. Welk tijdsbestek hiermee gemoeid is weet ik helaas niet. Dit is namelijk afhankelijk van verschillende factoren. Maar dit proces is in ieder geval niet gebonden aan reguliere kantoortijden.
@Serkan Wat houdt vandaag naar de distribiteur in? Mocht je toestel hierbij zitten wordt die dan vandaag nog verzonden?
Louloucarol schreef:Louloucarol Het gaat momenteel inderdaad met name over de iPhone X haha. Maar ik heb de nieuwe update over de iPhone 8 levertijden aan het 1e bericht van dit topic toegevoegd.
@Ruud001 Haha ja vooral aangezien ik van de 5s af kom, enorme verbetering. Alleen niemand hier heeft dus een update over de 8 plus, dat is dan wel weer jammer.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.