Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
fvar mijn ordernummer is 26983*** hoelaat had jij besteld , en welke model ? heb je de update nu gekregen ?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
Toch blijft t bijzonder dat er gisteren door @Serkan gezegd wordt dat de voorraad van de X 64 silver boven verwachting is, maar een dag later er niet 1 uitgeleverd wordt.
Hoe kom je tot deze conclusie? Want ik kan dit niet rijmen met de zojuist gegeven update. Rick83
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Rick83 schreef:
Toch blijft t bijzonder dat er gisteren door @Serkan gezegd wordt dat de voorraad van de X 64 silver boven verwachting is, maar een dag later er niet 1 uitgeleverd wordt.
Ik denk dat je dat zo hard niet kunt stellen. Mijn ervaring is dat maar een minimaal percentage van bestellende klanten hun weg naar het forum vindt. Dat hier niemand een statuswijziging meldt, betekent natuurlijk niet dat er geen geweest zijn onder niet-forum bezoekers.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Rick83 ja dat vind ik ook vreemd.
fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Rick83 iPhone X 256GB Grijs
Jelle1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Serkan,

Zou je misschien nog willen reageren op mijn privébericht?

Alvast bedankt!

Groet, Jelle
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Mast schreef:
Serkan schreef:
All,

De zojuist gecommuniceerde levertijden is de meest actuele status. Vergelijkingen met info van andere (klantenservice) kanalen of eerdere levertijden kan ik helaas niets mee.

Zoals jullie kunnen zien betekent dit voor de meeste van jullie goed nieuws in de loop van deze week. Wanneer de status van je bestelling wordt aangepast weet ik helaas niet. Maar het is immers 'pas' dinsdag dus de week is net begonnen. Laten we de pret niet bederven nu de finish voor velen in zicht is. 😄

NB
De levertijden op @Eliseuh @Serkan maar dit lukte niet dus dan maar even zo.. ik heb nog geen sms ontvangen met betrekking tot de black friday actie.. kan ik deze nog verwachten of is er iets niet goed gegaan?
Dat heb ik even uitgezet i.v.m. de vele offtopic vragen. Ik zal je morgen even een bericht sturen daarover/een update in het topic plaatsen.
fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@kidd mijn order nr is 26980XXXX iPhone X 256GB Space Grey heb hem om 9:00 uur besteld
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Limbo
Daar heb je een punt. Maar het blijft raar in mijn ogen, dat er meer voorraad komt richting vf.
Maar dat , gezien het uitleverpatroon van de laatste weken op dinsdag, ineens maar drie mensen hier een statuswijziging hebben doorgekregen.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
fvar Veel plezier ermee iig 😄
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
fvar ja ik denk dat er vandaag alleen 256 gb geleverd word. ik heb 64gb sg besteld
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb het wachten eigenlijk een beetje opgegeven, ook al 4 nov pas besteld, de toenmalig bekende levertijd was 2-4 weken. Nu 3-5 weken dus volgens het schema moet ik hem eind volgnede week krijgen, echter als ik zo lees dat mensen die de 27e besteld hebben nog niks gehoord hebben, dan zal hem dat ook wel niet worden. Begin elke dag een beetje meer spijt te krijgen dat ik niet via Belsimpel naar T-mobile ben overgestapt...Nouja, dan over 2 jaar maar overstappen!
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
En de dag is bijna om.....................
Kimberley166

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb eerder het idee dat we een beetje aan het lijntje gehouden worden.. En ik bedoel Serkan daar niet mee maar wel veel andere medewerkers van Vodafone !
Misschien toch maar een idee om de bestelling te annuleren en dan ook maar gelijk over te stappen. Ik zelf word nogal moe van Vodafone. De een zegt dit en de ander zegt weer dat het enige wat we willen is wat meer informatie en als we dat krijgen blijkt het ook nog vaak niet waar te zijn ! ????
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Er is net een bruikbare update gegeven over de levertijden. Die is voor mij ongunstiger bijgesteld naar 2-4 weken, maar het is tenminste informatie.

Er worden dagelijks 440.000 tot 550.000 nieuwe iPhone X-en gemaakt. Die van ons is vast al onderweg.
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Serkan Ik kreeg zojuist een SMS met het bericht dat als ik nu verleng dat ik 5 euro eindejaarskorting krijg en nog eens 5 euro korting op non-stop extra's. Geldt dit ook voor de mensen voor wie hun abbonement nog niet is ingegaan? Dat zou dus nog 10 euro korting betekenen?

Hoor het graag

Juul1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Felo Dat ligt eraan wanneer je je abonnement hebt afgesloten. Het beste neem je hiervoor contact op met de klantenservice (1201) omdat ze dan naar je bestelling kunnen kijken.
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt Juul1, ik heb 27-10 verlengd, 64gb iPhone x om 10:10 dus ik zit nog te wachten op levering. als je meer informatie hebt hoor ik dat graag anders neem ik even contact op met de klantenservice 🙂
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hallo allemaal,
Allereerst bedankt voor jullie geduld. Zoals beloofd:

Ik heb inmiddels een nieuwe update over de levertijden van de iPhone X. Zoals eerder aangegeven verwachten we in de loop van deze week alle 64 GB bestellingen die tussen 27-10 en 31-10 zijn besteld, te kunnen leveren. Voor de 256 GB versie geldt de bestelperiode 27-10 t/m 30-10. De levertijden op Vodafone.nl zijn niet meer actueel. Vanaf nu gelden onderstaande levertijden.

Tip! Indien je nog van plan bent te gaan bestellen, raad ik je aan de 64 GB Silver te kiezen. De verwachting is dat dit toestel binnen nu en 2 weken uit de voorraad te bestellen is.

Note: Dit zijn de verwachte levertijden. Door de drukte en/of verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je het toestel ondanks deze indicatie later ontvangt (volgende week). We doen in ieder geval ons best om iedereen zo spoedig mogelijk te voorzien van het nieuwe toestel.

Bedankt voor de update, maar die note is wel tricky. Ik ga er wel vanuit nu dat ik uiterlijk vrijdag mijn toestel ontvang! Wanneer een bepaalde levertijd wordt gecommuniceerd en het niet wordt behaald, gewoon even de levertijden aanpassen zucht.
Dan kunnen jullie wel allemaal zeggen dat jullie afhankelijk zijn van Apple en dat klopt wellicht ook, maar wij diegene die bij Vodafone hun toestel hebben besteld kunnen daar weinig mee. Daarnaast hebben wij besteld bij/via Vodafone en niet bij Apple dus vragen/opmerkingen/klachten/geouwehoer komen terrecht bij jullie. Vodafone als klant van Apple zou dan in mijn ogen vragen/opmerkingen/klachten/geouwehoer bij Apple terrecht kunnen.

Kom maar op met die oplossing 🙂
Juul1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Felo, helaas kom je niet in aanmerking voor de extra 5 euro korting. 😞 Deze actie geldt voor bestelling die na 24 nov '17 worden geplaatst. Wellicht dat er in de toekomst wel nog voordeeltjes komen waar je gebruik van kan maken.

Mvg
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic