Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Menen jullie dit? In het bestand op de site staat voor 14 nov besteld. Week 47 verwacht. In het bestand in dit topic staat voor 28 nov besteld pas week 49-50? Zorg even voor wat duidelijkheid in plaats van overal iets anders te zetten, dan krijgen jullie ook vast wat minder vragen. Ik heb nu echt geen idee tot wanneer ik moet gaan wachten
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Wie heeft er vandaag wel 1 ontvangen, want er zou vandaag toch een flinke levering komen?
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Enkel 2 x 256Gb modellen zijn geleverd volgen berichten hier...
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Mast schreef:
Nou had ik hele goede hoop vandaag maar die begint wederom langzaam te verdwijnen????
Jep, elke week krijgen ze het toch weer voor elkaar om onze hoop de grond in te stampen
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
niks is duidelijk bij vodafone, volgens de medewerker van klantenservice moet ik nog 2 weken wachten.
ik heb op 27-10 besteld !
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Dat klopt toch niet. Hoe kan dat dan?
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Nvdzwaag geen idee en volgens haar hebben ze ook nog geen voorraad ontvangen. Ik heb maar opgehangen want de rest kon ik niet meer aanhoren.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Nvdzwaag geen idee en volgens haar hebben ze ook nog geen voorraad ontvangen. Ik heb maar opgehangen want de rest kon ik niet meer aanhoren.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Er wordt in ieder geval een hoop beloofd door alle medewerkers van Vodofone, ieder met zijn eigen gemaakte verhaal heb ik het idee. Helaas is het waarmaken een stuk moeilijker blijkt.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
kdd schreef:
niks is duidelijk bij vodafone, volgens de medewerker van klantenservice moet ik nog 2 weken wachten.
ik heb op 27-10 besteld !
Daar zou ik niet al teveel waarde aan hechten.. over het algemeen genomen is de info die Serkan hier met ons deelt het meest betrouwbaar.. hij had vorige week al gemeld dat de levertijden aangepast werden en dat was pas sinds gister te zien op de website terwijl dat dus allaaanngg bekend was hierzo bij ons.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Pfff, nou ik zou hier ook enorm van balen. Hopelijk worden jullie allemaal snel gehoplen. Toch blijft Vodafone afhankelijk van Apple. Die heeft haar productie van de iPhone 8 terug geschroeft om meer de X te kunnen leveren. Succes allen. Waarschijnlijk deze week wel weer leveringen. Een beetje onregelmatig allemaal, maar het gebeurd wel. En daarbij zit niet iedereen op dit forum natuurlijk. Nogmaals geduld allen, hoe lastig ook. 😉
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Mijn ervaring is ( en ik zit nu al een tijdje op het forum ) is dat je het beste op Serkan kunt vertrouwen en zijn updates. Het is meerdere keren voorgekomen dat medewerkers bij de klantenservice informatie gaven die niet waar bleek te zijn.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
EliseuhZo is het wel. Elise heeft helemaal gelijk. De info van Serkan is meestal 100% betrouwbaar.
bbgtang

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Mod-Edit Serkan - bericht verwijderd.

bbgtang Gelieve op een respectvolle manier te communiceren. Ik begrijp dat het frustrerend is als je lang moet wachten of als het niet loopt zoals je had gehoopt. Maar dat betekent niet dat je medewerkers kunt uitschelden.
fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
kdd

ik heb zelf ook op 27-10 besteld en mijn status is gewijzigd naar ''bestelling is klaar voor verzending''

mijn order nr is 2698XXXXX
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Toch blijft t bijzonder dat er gisteren door Serkan gezegd wordt dat de voorraad van de X 64 silver boven verwachting is, maar een dag later er niet 1 uitgeleverd wordt.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
All,

De zojuist gecommuniceerde levertijden is de meest actuele status. Vergelijkingen met info van andere (klantenservice) kanalen of eerdere levertijden kan ik helaas niets mee.

Zoals jullie kunnen zien betekent dit voor de meeste van jullie goed nieuws in de loop van deze week. Wanneer de status van je bestelling wordt aangepast weet ik helaas niet. Maar het is immers 'pas' dinsdag dus de week is net begonnen. Laten we de pret niet bederven nu de finish voor velen in zicht is. 😄

NB
De levertijden op Vodafone.nl zijn niet meer actueel. Vanaf nu gelden bovenstaande levertijden.

Bedankt voor jullie begrip en geduld (en support Eliseuh Ruud001 en anderen).
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
fvar

Welke heb je besteld ?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
fvar schreef:
@kdd

ik heb zelf ook op 27-10 besteld en mijn status is gewijzigd naar ''bestelling is klaar voor verzending''

mijn order nr is 2698XXXXX
Fijn om te lezen fvar, het zal niet lang meer duren alvorens je toestel wordt verzonden. Bedankt voor de update!
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Serkan schreef:
All,

De zojuist gecommuniceerde levertijden is de meest actuele status. Vergelijkingen met info van andere (klantenservice) kanalen of eerdere levertijden kan ik helaas niets mee.

Zoals jullie kunnen zien betekent dit voor de meeste van jullie goed nieuws in de loop van deze week. Wanneer de status van je bestelling wordt aangepast weet ik helaas niet. Maar het is immers 'pas' dinsdag dus de week is net begonnen. Laten we de pret niet bederven nu de finish voor velen in zicht is. 😄

NB
De levertijden op @Eliseuh @Ruud001 en anderen).
Ok dat is duidelijk bedankt,
ik probeerde je een PB te sturen Serkan maar dit lukte niet dus dan maar even zo.. ik heb nog geen sms ontvangen met betrekking tot de black friday actie.. kan ik deze nog verwachten of is er iets niet goed gegaan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic