Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
DjJodka

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Same here I ordered on the 2 Nov.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
64GB zwart, 27-10, 10.15 uur. Status nog steeds onveranderd op "Wordt verwerkt"
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Vodafone, werk alsjeblieft in de toekomst aan: Under promise over deliver!

Er wordt momenteel veel beloofd maar erg weinig waargemaakt zo te zien..
YouriM

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik kon ook het wachten niet meer aan.. Leefde een tijdje met het gevoel dat ik ook niet meer kon annuleren en ben maar gaan zitten wachten. In de winkel en via de telefonische klantenserivce gaven ze aan dat ik niet meer kon annuleren, daar mijn bedenktijd verlopen was.

Via MyVodafone stond er een button met annuleren en door hier één keer op te drukken was toch alles opeens geannuleerd en ben ik gaan bellen met Vodafone wat er nu gebeurd was. Zij gaven mij aan dat ik nu inderdaad alles (def.) had geannuleerd en dat ik gewoon kon verlengen of wanneer ik zou opzeggen (met nummerbehoud) ik een opzegtermijn zou hebben van één maand.

Dit kwam voor mij ideaal uit, daar ik had besteld op maandag 6 november en ik heb gevoel had dat ik met mijn model (iPhone X 256GB Silver) nog veel langer moest wachten dan het 64GB model. Ik kon het wachten niet meer aan en was blij dat ik mijn bestelling kon annuleren.

Na het telefoontje met Vodafone heb ik gelijk doorgebeld met Belsimpel.nl. Ik heb gewoon een verlenging gerealiseerd bij Belsimpel en zit dus gewoon nog bij Vodafone en behoud mijn maandbedrag (zelfde bedrag als ik zou krijgen bij mijn bestelling via Vodafone; dus met €5,- korting ter compensatie, €5,- ziggo combinatie korting en €2,- factuurkorting). Alleen het grootste voordeel; Ik ga mijn toestel morgen ophalen in de winkel van Belsimpel te Rotterdam.

Wel bedankt Serkan voor de inspanningen en het goed informeren van een ieder, maar ik had het gevoel gewoon geen toestel te mogen ontvangen voor eind december en kon nog een maand wachten niet meer aan.

Alle andere uiteraard veel succes de komende dagen en hoop dat er nog vele mogen volgen die op kort termijn ook kunnen gaan genieten van hun nieuwe iPhone. Greetz
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Bijna een pagina 100 jongens! Nogmaals, ze hebben nog t/m Vrijdag om aan de levertijd te voldoen. ( Zoals deze nu is opgesteld ). Daarbij gaf Serkan aan vandaag een update te doen en de dag is nog niet voorbij.

Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Het lijken allemaal mooie praatjes te worden zonder resultaat, met voldoende voorraad. (de 64GB Silver)
Tot nu toe nog niet een die heeft gemeld dat zn toestel onderweg is.

Serkan is ook wederom verdacht stil.
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Ik hoop dat hij bezig is met verzenden, laten we dat aan nemen.
Hoop deze week wat te horen .
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie geduld. Zoals beloofd:

Ik heb inmiddels een nieuwe update over de levertijden van de iPhone X. Zoals eerder aangegeven verwachten we in de loop van deze week alle 64 GB bestellingen die tussen 27-10 en 31-10 zijn besteld, te kunnen leveren. Voor de 256 GB versie geldt de bestelperiode 27-10 t/m 30-10. De levertijden op Vodafone.nl zijn niet meer actueel. Vanaf nu gelden onderstaande levertijden.

Tip! Indien je nog van plan bent te gaan bestellen, raad ik je aan de 64 GB Silver te kiezen. De verwachting is dat dit toestel binnen nu en 2 weken uit de voorraad te bestellen is.

Note: Dit zijn de verwachte levertijden. Door de drukte en/of verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je het toestel ondanks deze indicatie later ontvangt (volgende week). We doen in ieder geval ons best om iedereen zo spoedig mogelijk te voorzien van het nieuwe toestel.

iPhone 8, iPhone 8 Plus
Het levertijdenschema voor de iPhone 8 en iPhone Plus is toegevoegd aan de openingspost van dit forutopic.



fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Swift3004

26-10 om 09:00
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Dat is precies degene die ikbesteld heb alleen dan op 4 nov. Dus ik ben. Benieuwd of de 64gb zilver ook echt komt
cristihorga

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
I have ordered Iphone X 65 Gb SG on 27 oct 10am. I have received the confirmation email on 27 oct. Later I have checked on my status and the order was registred with the date of 31 oct. Till now the status remained unchanged " Ontvangen:" . When can I expect to receive my phone ?
Thanks
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hi Serkan
Gister stond er nog in het leveringstijdschema dat de Iphone 8 plus 256 Gold er in wk48 op voorraad zou zijn en in het nieuwe schema wk47. Dus daar klopt iets niet helemaal gok ik, want dan had ik vorige week al bericht moeten krijgen
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Eliseuh, met de nadruk op "zoals deze nu is opgesteld". op deze manier voldoen ze altijd aan hun levertijd natuurlijk 😉


Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
fvar de 26e? dat is een dag voor de officiële pre order datum
DanNL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Order geannuleerd en via belsimpel beteld, staat op voorraad en zou morgen in huis moeten zijn. Wel via VF abonnement.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Als iedereen nou annuleert, kom de mijne vanzelf en een stuk sneller bovenaan !!:D
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nou had ik hele goede hoop vandaag maar die begint wederom langzaam te verdwijnen????
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Volgens het schema zou hij dan eindelijk uiterlijk volgende week vrijdag binnen moeten zijn.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Louloucarol schreef:
Hi @Serkan
Gister stond er nog in het leveringstijdschema dat de Iphone 8 plus 256 Gold er in wk48 op voorraad zou zijn en in het nieuwe schema wk47. Dus daar klopt iets niet helemaal gok ik, want dan had ik vorige week al bericht moeten krijgen
Zie hiervoor de 1e post van dit forumtopic (onderaan zie je een bestand met de levertijden van de iPhone 8).
Kimberley166

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Pff, wat een bende ! ????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic