Jan1960 schreef:Levertijden gelden vanaf 3 november, dus je zit op 3,5 week...
30 oktober besteld en ga nu de 5e week in.
Leverschema is niet erg betrouwbaar merk ik nu
Jan1960 schreef:Klopt, alleen geldt die termijn pas vanaf 3 november omdat toen de releasedatum pas was. Iedereen die vóór 3 november besteld heeft kan pas vanaf 3 november beginnen te rekenen. Is op www.vodafone.nl/levertijd slecht gecommuniceerd, maar hier op het forum wel vanaf het begin.
Besteldatum 27-10 t/m 30-10 is 2 tot 4 weken levertijd volgens het geupdate leverschema.
Nvdzwaag schreef:In principe hebben ze nog t/m aankomende Vrijdag.
heb ook nog steeds niks gehoord en dit is toch al week 4 voor mij. en de levertijd is aangepast in het schema naar 2-4 weken dus wanneer hoor ik dan wat.
Nvdzwaag schreef:Je 4 weken verlopen pas op zijn vroegst komende vrijdag. Levertermijnen gelden vanaf 3 november. Deze week heeft nog 4 resterende dagen tot en met vrijdag. Kan nog vanalles gebeuren.
heb ook nog steeds niks gehoord en dit is toch al week 4 voor mij. en de levertijd is aangepast in het schema naar 2-4 weken dus wanneer hoor ik dan wat.
Nvdzwaag schreef:Serkan zou vandaag een update geven, de dag is nog niet voorbij 🙂
heeft er iemand al iets gezien of gehoord over de levering waar ze het gisteren over hadden, het blijft een beetje stil hier.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.