Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
In iedergeval zijn de front & back tempered glass protectors al wel onderweg dus die zijn alvast binnen????????
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Ik las gisteren dat Foxconn 450.000 tot 550.000 iPhone X toestellen per dag oplevert aan Apple.
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
En binnen.........:D
Om 22:20uur ging de bel, Dynalogic met HET pakketje.
Kon mooi heel de route volgen en gaf mooi de gelegenheid om andere dingen te doen (hier kunnen andere
postorder bedrijven nog wat van leren).
Maar die X..... nou komende van een 5s :$ is dit natuurlijk een hele vooruitgang.
Ben geen fan van de ronde zijkanten maar het ging mij dan ook om het scherm, ik wilde een zo groot mogelijk scherm en een zo klein mogelijke telefoon nou dan is die X wel geslaagd hoor. De bedienging werkt snel en het geluid is ook een heel stuk beter en die notch....ik vind het zeker wat hebben. Wilde er nog een foto bij plaatsen maar weet niet hoe dit moet hier. En voor degenen die nog wachten, hopelijk krijgen jullie vandaag goed nieuws maar het is het wachten waard hoor. #zonuverderspelen
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik hoop dat er hiervoor dan geen kinderen worden ingezet, dan wacht ik nog wel wat langer. ????
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
30 oktober besteld en ga nu de 5e week in.Status staat nog steeds op ontvangen
Leverschema is niet erg betrouwbaar merk ik nu
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Jan1960 schreef:
30 oktober besteld en ga nu de 5e week in.
Leverschema is niet erg betrouwbaar merk ik nu
Levertijden gelden vanaf 3 november, dus je zit op 3,5 week...
Jan1960

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Besteldatum 27-10 t/m 30-10 is 2 tot 4 weken levertijd volgens het geupdate leverschema.


Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Jan1960 schreef:
Besteldatum 27-10 t/m 30-10 is 2 tot 4 weken levertijd volgens het geupdate leverschema.


Klopt, alleen geldt die termijn pas vanaf 3 november omdat toen de releasedatum pas was. Iedereen die vóór 3 november besteld heeft kan pas vanaf 3 november beginnen te rekenen. Is op www.vodafone.nl/levertijd slecht gecommuniceerd, maar hier op het forum wel vanaf het begin.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan zou vandaag met een update komen over de beschiklbaarheid. Ze hebben veel Iphone's binnen kregen de afgelopen dagen.

Dus misschien weten we later vandaag hoe het met de uitlevering staat tot eind deze week.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Mooi zo, dat is goed nieuws voor je. #SpeelZe
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Serkan Goed om te lezen dat er veel leveringen zijn.

Aan iedereen die nog aan het wachten is heel veel sterkte. Het toestel is echt top. Meer dan het wachten waard.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Bij de bestlling in de VF store heb ik aangegeven toestel op te halen in de winkel.
Vraag mij af wat qua levering sneller is ophalen in de winkel of hem toch thuis laten bezorgen? En dus VF bellen om dit aan te laten passen?
Nu krijg ik namelijk een belletje of smsje van de winkel als de 64GB SG daar binnen is.
Ben dus afhankelijk van hoe snel ze in de winkel zijn, voor zelfde geld laten ze hem een dag liggen voor ze mij bellen ????

Serkan Of andere forumleden wat is jullie advies? Pick up in store laten staan? Of aanpassen naar bezorgen?

En kun jij dit eventueel aanpassen Serkan?

Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Volgens het geupdate levertijdschema zou mijn telefoon vorige week al op voorraad zijn. Heb nog niks gehoord helaas. Hopelijk vandaag wat meer nieuws.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Beste mede wachtende,

Mocht er iemand een status update krijgen, graag even aangeven om welk toestel het gaat en uiteraard de besteldatum/tijd. Denk dat iedereen hierdoor wat meer inzicht krijgt in het gehele proces!

Alvast dank en succes!
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
heb ook nog steeds niks gehoord en dit is toch al week 4 voor mij. en de levertijd is aangepast in het schema naar 2-4 weken dus wanneer hoor ik dan wat.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Nvdzwaag schreef:
heb ook nog steeds niks gehoord en dit is toch al week 4 voor mij. en de levertijd is aangepast in het schema naar 2-4 weken dus wanneer hoor ik dan wat.
In principe hebben ze nog t/m aankomende Vrijdag.
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Nvdzwaag schreef:
heb ook nog steeds niks gehoord en dit is toch al week 4 voor mij. en de levertijd is aangepast in het schema naar 2-4 weken dus wanneer hoor ik dan wat.
Je 4 weken verlopen pas op zijn vroegst komende vrijdag. Levertermijnen gelden vanaf 3 november. Deze week heeft nog 4 resterende dagen tot en met vrijdag. Kan nog vanalles gebeuren.
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Weet je wat het is... het is geen wachten, was het maar wachten.
Wachten doen we al vanaf augustus, want toen wisten we al dat hij eraan komt.
Wachten deden we op de komst van de pre-order dag.......

Het pre-orderen, of het "gewoon bestellen" is onder deze onzekere omstandigheden niet het woordt 'wachten' toegedeeld of waard. Ik zou het woord 'wachten' een kleine extra betekenis willen geven, die een beetje de ergenis weergeeft of de onzekerheid in het wachten op deze manier.
Stress-wachten, planning in de war wachten, bij deze kwalificatie, zoek ik een 'aanvulling' voor dit soort wachten. Iemand een idee voor een beter woord die dit soort wachten beter verwoord?

Hoop,,, dat als ik nu de 2-4week levertijd zie, dat ik hem dus volgende week zowiezo zal hebben.




Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
heeft er iemand al iets gezien of gehoord over de levering waar ze het gisteren over hadden, het blijft een beetje stil hier.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Nvdzwaag schreef:
heeft er iemand al iets gezien of gehoord over de levering waar ze het gisteren over hadden, het blijft een beetje stil hier.
Serkan zou vandaag een update geven, de dag is nog niet voorbij 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic