Serkan schreef:Mooooiiiii nou hopen dat er morge dan wat actie is.. bedabkt voor de update Serkan ????????????????
Hi all,
Goed nieuws! We hebben de afgelopen dagen weer nieuwe iPhone X toestellen ontvangen van Apple. Met name goed nieuws voor diegene die de iPhone X 64 GB hebben besteld. De geleverde voorraad van de 64 GB Silver is zelfs boven verwachting. Morgen kan ik jullie concretere info geven over wat dit zal betekenen voor de verwachte levertijden.
P.S. Morgen zal ik ook de rest van de privéberichten beantwoorden.
Kimberley166 schreef:
Ik ben benieuwd of ik er dit keer bij zit, het wachten duurt zo lang haha ! ????
mrc0022 schreef:Ik ben er ook bang voor ja 🙂 Maar wie weet, misschien is er wel zoveel gekomen dat ze aan iedereen kunnen leveren? 😛 Een mens mag blijven hopen xD
Er zijn zelfs nog wachtende van de 1e besteldag namelijk 27-10-17 dus dat zal nog even duren als je half november hebt besteld...
Serkan schreef:Ik heb geen duimen meer over van al dat duimen. Hopen dat ie
Hi all,
Goed nieuws! We hebben de afgelopen dagen weer nieuwe iPhone X toestellen ontvangen van Apple. Met name goed nieuws voor diegene die de iPhone X 64 GB hebben besteld. De geleverde voorraad van de 64 GB Silver is zelfs boven verwachting. Morgen kan ik jullie concretere info geven over wat dit zal betekenen voor de verwachte levertijden.
P.S. Morgen zal ik ook de rest van de privéberichten beantwoorden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.