Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Morgen weer een dagje forum dan.
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan Heb je ook nieuws voor de mensen die 256 gb SG hebben besteld
Kimberley166

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik ben benieuwd of ik er dit keer bij zit, het wachten duurt zo lang haha ! ????
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Goed nieuws! We hebben de afgelopen dagen weer nieuwe iPhone X toestellen ontvangen van Apple. Met name goed nieuws voor diegene die de iPhone X 64 GB hebben besteld. De geleverde voorraad van de 64 GB Silver is zelfs boven verwachting. Morgen kan ik jullie concretere info geven over wat dit zal betekenen voor de verwachte levertijden.

P.S. Morgen zal ik ook de rest van de privéberichten beantwoorden.
Mooooiiiii nou hopen dat er morge dan wat actie is.. bedabkt voor de update Serkan ????????????????

randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Kimberley166 schreef:
Ik ben benieuwd of ik er dit keer bij zit, het wachten duurt zo lang haha ! ????

Ik ken het gevoel haha.

Zijn er hier nog meer mensen die rond 13/14 november besteld hebben? 🙂
nerotix

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja ikke! De 13de heb ik em besteld.. zal nog wel ff duren ben ik bang.. de 64gb SG.
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ah idem, ook de 64GBSG.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Er zijn zelfs nog wachtende van de 1e besteldag namelijk 27-10-17 dus dat zal nog even duren als je half november hebt besteld...
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
mrc0022 schreef:
Er zijn zelfs nog wachtende van de 1e besteldag namelijk 27-10-17 dus dat zal nog even duren als je half november hebt besteld...
Ik ben er ook bang voor ja 🙂 Maar wie weet, misschien is er wel zoveel gekomen dat ze aan iedereen kunnen leveren? 😛 Een mens mag blijven hopen xD
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik heb 9 nov besteld de 256gb black, dus vrees dat het 2018 gaat worden????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Goed nieuws Serkan. Dat is mooi. Weer een hoop tevreden klanten morgen. Ik denk (hoop) dat de levertijden nu snel terug zullen lopen. Succes allen die wachten. 😄
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Drikster Weet zeker dat jij hem ook dit jaar nog hebt. Misschien wel sneller als verwacht. Apple komt nu echt op stoom met de productie. Ze hebben de productie van de iPhone 8 terug geschroefd ten gunste van de X. Nog even geduld nog.
Louloucarol

Stamgast
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hi!
ik ben - zo te lezen - een van de weinigen die een iphone 8 plus 265gb gold heeft besteld. Ik heb deze op 06-11 besteld en heb 2 weken terug een bericht ontvangen dat ie nog niet op voorraad was. In jullie levertijdstabel staat hij deze week op voorraad zou moeten zijn. Ik wilde vragen of dat ook daadwerkelijk zo is of dat ik nig een paar weken moet wachten met alle leveringsproblemen van apple?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Louloucarol Als ik jou was, zou ik dat hier morgen aan Serkan vragen. Hij kan je daar bij verder helpen. Even geduld dus nog.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Goed nieuws! We hebben de afgelopen dagen weer nieuwe iPhone X toestellen ontvangen van Apple. Met name goed nieuws voor diegene die de iPhone X 64 GB hebben besteld. De geleverde voorraad van de 64 GB Silver is zelfs boven verwachting. Morgen kan ik jullie concretere info geven over wat dit zal betekenen voor de verwachte levertijden.

P.S. Morgen zal ik ook de rest van de privéberichten beantwoorden.
Ik heb geen duimen meer over van al dat duimen. Hopen dat ie
misschien deze week al
geluk heb ????????
Martijn8

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is er al meer nieuws over de levertijd voor de IPhone X 256GB. Ik heb deze op 27 oktober besteld maar tot nu toe geen enkel zicht op levering.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Dat is goed nieuws.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Martijn8 Ook voor jou, ik zou vandaag Serkan even vragen hoe het er voor staat.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Goedemorgen,
ik ben heel benieuwd vandaag naar de hoeveelheid uitleveringen naar klanten en de levering aan VF.

Serkan kom maar op met die update !! bring us the good news!!
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Vandaag zou het dan eigenlijk toch wel moeten gebeuren al houd ik nog wel een slag om de arm.

hopen op een statuswijziging als ik vanmiddag wakker wordt ????????????????????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic