Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Mast schreef:
Mischien kan @Serkan ons een kleine update geven zo na het weekend of er enige veranding is gekomen is de verwachtingen die men vorige week had????????
Ik probeer vandaag nog iets met jullie te delen. Zodra ik meer weet horen jullie van me Mast.

P.S. In de loop van de dag zal ik daarnaast de privéberichten beantwoorden.
DjJodka

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hello everyone I have been following this forum with good ole Google Translate and I am still one of those ones wating on my iPhone X. I ordered it on Nov 2nd and I am not eagerly waiting, I wanted to also see if Serkan can give me an update.

Here is my Order # 270192162

I do understand that VF is waiting on Apple and even on Apple.com it shows delievery times 2-3 weeks estimated.

I just hope I can get an update meanwhile I would like to share a case I have used on my iPhone 6s for the passt years and a case that will protect your phone.
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_otterbox-symmetry-clear-voor-apple-iphone-x-transparant-1542746...

My phone has falling out of my pocket while riding my bike through Amsterdam and my phone is still in excellent conditon.

If all else fails my birthday is on the 9th of Dec maybe by then I will have my iPhone X.
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Boemel Wat is F&F precies?, ik zie het veel langskomen, geen idee wat het is.

Ps ik hoop ook deze week wat te ontvangen, zit in me 4de week, kheb de grootste tijdsdeel al achter de rug nu haha,.
4 week zal het nu niet meer gaan duren iig 😉
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
mrc0022 schreef:
Goed om te horen! Wanneer was jouw besteldatum? @RuudZ4
31 oktober...
Boemel

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
mell33 schreef:
@Boemel Wat is F&F precies?, ik zie het veel langskomen, geen idee wat het is.

Ps ik hoop ook deze week wat te ontvangen, zit in me 4de week, kheb de grootste tijdsdeel al achter de rug nu haha,.
4 week zal het nu niet meer gaan duren iig 😉
mell33 Dat staat voor Vodafone Friends & Family 🙂
Bravo-69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan krijg je hem eerder dan ik (27 okt. besteld)
Gangbare 64GB zwart. Dat bevestigd het vermoeden dat niet alles FIFO gaat.

Bij mij staat de status nog op "wordt verwerkt."

Serkan Ik heb een nieuw account aan moeten maken, opeens mocht mijn mailadres waar ik steeds mee inlogde uit niet meer dan 15 karakters bestaan. #vreemd.
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Bravo-69 schreef:
Dan krijg je hem eerder dan ik (27 okt. besteld)
Gangbare 64GB zwart. Dat bevestigd het vermoeden dat niet alles FIFO gaat.

Ik heb de 64GB Silver..de minder gangbare dus :$
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Bij mij staat de status nog steeds op:

Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms. Vanuit andere berichten begrijp ik dat bij sommige de status staat op: 'Wordt verwerkt', iemand die het verschil hierin kan aangeven of weet?
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
mrc0022 schreef:
Bij mij staat de status nog steeds op:

Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms. Vanuit andere berichten begrijp ik dat bij sommige de status staat op: 'Wordt verwerkt', iemand die het verschil hierin kan aangeven of weet?
Als je inlogt bij my vodafone en gaat naar mijn vragen en verzoeken zie je rechts je bestellingen staan. Daar staat waarschijnlijk "wordt verwerkt" als je daar op klikt staat er "ontvangen" 😛
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Thanks voor je de verheldering Eliseuh! Klinkt best logisch haha.

Ben erg benieuwd of er nog een update gaat komen van Serkan.
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Kan iemand mij trouwens ook wat meer duidelijkheid geven met betrekking tot het leveren van de telefoon? Gebeurd dit altijd met Dynalogic? Moet je het zelf in ontvangst nemen of kan iemand (met dezelfde achternaam) in ontvangst nemen? Moet het bedrag van het toestel via hun betaald worden of gaat dat via de incasso van Vodafone?

Thanks alvast!
Sven1337

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook ik lees al enkele weken 'stiekem' mee. Ben normaliter niet de persoon die openlijk zijn onvrede uit. Mijn klomp brak echter toen ik zojuist vernam dat de levertijd via Apple Nederland inmiddels is teruggelopen tot 1 tot 2 weken. Dit betekent dat zelfs als je vandaag een iPhone X 64GB SG via Apple zelf bestelt, je het toestel met de Sinterklaas al binnen hebt. In diverse mediaberichten wordt dit inmiddels bericht met hierbij de mededeling dat de pre-order bestellers inmiddels al voorzien zijn van een toestel. Dit is in ons geval helaas niet zo.

Ik verwacht eerlijk gezegd dan ook van Vodafone dat zij ook hun levertijden drastisch aanpassen en derhalve met spoed toestellen gaat uitleveren. Veel mensen zijn teleurgesteld in de levering en dit gaat ongetwijfeld parten spelen bij de overweging bij Vodafone te blijven bij een toekomstig pre-order moment. Serkan Hopelijk kun jij ons vandaag van positief nieuws voorzien 😛
Felo

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Helaas weer een dag voorbij zonder een update, is er uberhaupt iemand waarvan de status vandaag is aangepast van Ontvangen naar Uitleveren oid?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
mrc0022 schreef:
Kan iemand mij trouwens ook wat meer duidelijkheid geven met betrekking tot het leveren van de telefoon? Gebeurd dit altijd met Dynalogic? Moet je het zelf in ontvangst nemen of kan iemand (met dezelfde achternaam) in ontvangst nemen? Moet het bedrag van het toestel via hun betaald worden of gaat dat via de incasso van Vodafone?

Thanks alvast!
Wanneer je enkel verlengt maakt het niet uit of jij of iemand anders de telefoon aanneemt. Wanneer het gaat om een nieuw contract moet jij zelf wel aanwezig zijn om een handtekening te zetten.
De kosten van het toestel wordt gewoon via een incasso gedaan een maand nadat je de telefoon hebt ontvangen inclusief de 1e maand van de abonnementskosten.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Felo schreef:
Helaas weer een dag voorbij zonder een update, is er uberhaupt iemand waarvan de status vandaag is aangepast van Ontvangen naar Uitleveren oid?
Nee niemand denk ik.. morge wordt er door Apple weer geleverd aan VF dus verwacht morgen weer veranderingen en hopelijk bij ons????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Eliseuh schreef:
mrc0022 schreef:
Bij mij staat de status nog steeds op:

Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms. Vanuit andere berichten begrijp ik dat bij sommige de status staat op: 'Wordt verwerkt', iemand die het verschil hierin kan aangeven of weet?
Als je inlogt bij my vodafone en gaat naar mijn vragen en verzoeken zie je rechts je bestellingen staan. Daar staat waarschijnlijk "wordt verwerkt" als je daar op klikt staat er "ontvangen" 😛
Wat ik ook doe daar blijf ik alleen maar een rood cirkeltje zien draaien. VF zelfs mijn account gerest hielp ook niet.
Gelukkig kan ik mijn status wel checken via de status site van VF
fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
op welke data heb jij het besteld als ik vragen mag? ik zelf op 26-10 om 9:00 uur en er is nog steeds geen beweging in staus, en mijn order nr is 2698XXXXX
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
fvar Als ik jou was dan zou ik een pb naar Serkan sturen. Hij kan je misschien helpen. Bij jou duurt het wel erg lang. Succes.
fvar

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ruud001 bedankt voor je tip ik zal serkan een pb sturen
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Goed nieuws! We hebben de afgelopen dagen weer nieuwe iPhone X toestellen ontvangen van Apple. Met name goed nieuws voor diegene die de iPhone X 64 GB hebben besteld. De geleverde voorraad van de 64 GB Silver is zelfs boven verwachting. Morgen kan ik jullie concretere info geven over wat dit zal betekenen voor de verwachte levertijden.

P.S. Morgen zal ik ook de rest van de privéberichten beantwoorden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic