Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
O dat hoop ik ook allemaal duimen
Drikster

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik hoop het ook voor je, dan schuif ik ook op.????????
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Nieuwe week nieuwe kansen! Succes voor de wachtenden deze week 🙂

Wie heeft er via NEXT besteld en kan een aantal vragen beantwoorden in een pb?
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Arsance schreef:
Nieuwe week nieuwe kansen! Succes voor de wachtenden deze week 🙂

Wie heeft er via NEXT besteld en kan een aantal vragen beantwoorden in een pb?
Ik ????
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan nog even terug komen op de sms met de 5 euro korting.

Dit krijgt dus iedereen die nog aan het wachten is op de X? En die korting komt bovenop de 5 euro korting die ik al krijg omdat ik klant ben bij Ziggo en Vodafone? En de 2 euro factuur korting?

Dus ipv 64 euro voor de Red Essential 6 GB betaal ik dan 54 euro?
Boemel

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik hopelijk ook... stiekem hoop ik op deze week vanwege de grotere levering die zou komen.. 🙂
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Mischien kan Serkan ons een kleine update geven zo na het weekend of er enige veranding is gekomen is de verwachtingen die men vorige week had????????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
tps schreef:
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.

Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.

Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
Ik kan nu weer inloggen en status bekijken, in myvodafone blijft het rode ronde cirkeltje maar draaien naja kan in ieder geval via de status opvragen site wel checken.

duimen duimen deze week op een hele grote levering van Apple ????????
Brygga

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik heb via next besteld...pb me maar
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Arsance schreef:
Nieuwe week nieuwe kansen! Succes voor de wachtenden deze week 🙂

Wie heeft er via NEXT besteld en kan een aantal vragen beantwoorden in een pb?
????
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Laten we hopen dat er flink wat beweging er deze week in komt zoals Serkan vorige week aangegeven heeft! Mocht er iemand een statuswuiziging hebben dan ben ik erg benieuwd!


RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Net een SMS-je van Dynalogic gekregen: de koerier zal er tussen 19:00 uur en 22:00uur zijn 😄
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
RuudZ4 schreef:
Net een SMS-je van Dynalogic gekregen: de koerier zal er tussen 19:00 uur en 22:00uur zijn 😄
Wooho! Maak je even een foto als jij jouw pareltje hebt ontvangen?! Ben erg benieuwd.
Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes
Mooi dat er al weer leveringen zijn vandaag. Hoop dat het een goed teken is. Succes allen die wachten. 😄
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Goed om te horen! Wanneer was jouw besteldatum? RuudZ4
woutervs

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Ik volg de forum een beetje op de achtergrond. Bedankt voor alle updates en infomatie! Ik was nieuwsgierig of er nog een update is mbt de 5 euro korting, heb namelijk nog geen sms mogen ontvangen 🙂
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
woutervs schreef:
@Serkan Ik volg de forum een beetje op de achtergrond. Bedankt voor alle updates en infomatie! Ik was nieuwsgierig of er nog een update is mbt de 5 euro korting, heb namelijk nog geen sms mogen ontvangen 🙂
Ik ook niet... F&F?


Boemel

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik ook nog niet.. idd besteld via F&F
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
ddouven schreef:
@Serkan nog even terug komen op de sms met de 5 euro korting.

Dit krijgt dus iedereen die nog aan het wachten is op de X? En die korting komt bovenop de 5 euro korting die ik al krijg omdat ik klant ben bij Ziggo en Vodafone? En de 2 euro factuur korting?

Dus ipv 64 euro voor de Red Essential 6 GB betaal ik dan 54 euro?
Da klopt inderdaad ddouven
woutervs

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Limbo schreef:
woutervs schreef:
@Serkan Ik volg de forum een beetje op de achtergrond. Bedankt voor alle updates en infomatie! Ik was nieuwsgierig of er nog een update is mbt de 5 euro korting, heb namelijk nog geen sms mogen ontvangen 🙂
Ik ook niet... F&F?


ja idd ook F&F besteld
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic