Arsance schreef:Ik ????
Nieuwe week nieuwe kansen! Succes voor de wachtenden deze week 🙂
Wie heeft er via NEXT besteld en kan een aantal vragen beantwoorden in een pb?
tps schreef:Ik kan nu weer inloggen en status bekijken, in myvodafone blijft het rode ronde cirkeltje maar draaien naja kan in ieder geval via de status opvragen site wel checken.
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.
Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.
Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
Arsance schreef:????
Nieuwe week nieuwe kansen! Succes voor de wachtenden deze week 🙂
Wie heeft er via NEXT besteld en kan een aantal vragen beantwoorden in een pb?
RuudZ4 schreef:Wooho! Maak je even een foto als jij jouw pareltje hebt ontvangen?! Ben erg benieuwd.
Net een SMS-je van Dynalogic gekregen: de koerier zal er tussen 19:00 uur en 22:00uur zijn 😄
woutervs schreef:Ik ook niet... F&F?
@Serkan Ik volg de forum een beetje op de achtergrond. Bedankt voor alle updates en infomatie! Ik was nieuwsgierig of er nog een update is mbt de 5 euro korting, heb namelijk nog geen sms mogen ontvangen 🙂
ddouven schreef:Da klopt inderdaad ddouven
@Serkan nog even terug komen op de sms met de 5 euro korting.
Dit krijgt dus iedereen die nog aan het wachten is op de X? En die korting komt bovenop de 5 euro korting die ik al krijg omdat ik klant ben bij Ziggo en Vodafone? En de 2 euro factuur korting?
Dus ipv 64 euro voor de Red Essential 6 GB betaal ik dan 54 euro?
Limbo schreef:ja idd ook F&F besteldwoutervs schreef:Ik ook niet... F&F?
@Serkan Ik volg de forum een beetje op de achtergrond. Bedankt voor alle updates en infomatie! Ik was nieuwsgierig of er nog een update is mbt de 5 euro korting, heb namelijk nog geen sms mogen ontvangen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.