Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MagnificentDPE schreef:
Iris75 schreef:
MagnificentDPE schreef:
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Kan mij goed voorstellen hoe zuur @lievemandie, idd scheelt toch €120,- over 2 jaar ????
Ik zeg nu maar even niets @MagnificentDPE ... ???? .... zal netjes blijven
Zou netjes zijn als VF dat voor alle X bestellers zou doen vanaf 27-10 besteld????????
Sorry MagnificentDPE Iris75 lievemandie, had het jullie graag gegund... 😞 De Black Friday is een gelukje bij een ongelukje voor diegene die nog wachten op het toestel (of andersom als je het toestel al hebt...;))
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan Ik zeg maar niets ...... ????
NMG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
27 okt besteld, 1-3 weken staat er nu op de site, maar niets,.. en geen update zoals beloofd. Maar leuker ze zetten je abo niet om, die wacht totdat de telefoon er is. Slechte service maar wel lekker cashen voor VF! Erg lomp voor een organisatie die service hoog in het vaandel heeft en zijn klanten graag wil houden;)
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Serkan schreef:
Iris75 schreef:
Mast schreef:
Ik vind het wel bijzonder dat er eigenlijk nog geen reacties geplaatst zijn met status wijzigingen.. vaak komen er al wel een aantal voorbij
Deze mening deel ik met je @RuudZ4 Had wel een statuswijziging naar uitleveren 😉

Maar ik denk dat het ''status-feest'' na het weekend begint...
Idd, alleen nog geen mailtje met de t&t
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
De naam van de dag van gister heeft zich eer aan gedaan.. op naar volgende week dan maar
RuudZ4

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Gezien ik nog geen t&t had gehad toch maar even met VF gebeld (tja als je weet dat die klaar ligt wil je hem natuurlijk ook). De vriendelijke dame vond het ook raar dat ik nog geen bericht gehad hebt maar de telefoon zou met Dynalogic verstuurd worden (ook daar had ik geen bericht van gehad) ze heeft mij het nummer doorgegeven en zou dan een leverings afspraak kunnen maken. Nou zo gezegd zo gedaan a.s. maandag tussen 17h - 22h komt de X.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Iris75 Wij hebben ons toestel al lang binnen. Dan mag je ook niets zeggen om over te klagen. Begin volgend jaar zijn er weer nieuwe acties. Zo is er altijd wel wat. Tja, early adapters.
XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Dus als ik het goed begrijp zijn er deze vrijdag geen telefoons geleverd? Dat is wel zuur voor de wachtenden. Ik ben het met Ruud001 eens wij wilden als eerste een iPhone X, dus helaas geen korting. Dat het uitleveren een beetje minder soepel is verlopen geeft ons helaas geen rechten. Dat VF het wel doet voor mensen bij wie de bestelling nog loopt is alleen maar netjes.
DanNL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nogal het idee dat er bij mij iets niet goed is gegaan want een sms over de korting omdat ik nog steeds wacht ondanks het binnen een half uur afronden van de bestelling op de 27e heb ik ook niet gehad terwijl anderen dat blijkbaar wel hebben gekregen. Ik snap wel dat VF afhankelijk is van levering maar zoals eerder gezegd geen bericht is ondertussen geen goed bericht qua gevoel.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
DanNL Ik zou dan maandag even Serkan een PB sturen met je verhaal. Misschien kan hij je dan verder helpen. Succes.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ruud001 Ik kan maar niet wennen aan het kleinere toestel. OMG zo lang gewacht en dan klagen hahahhaha.

Balen voor al die mensen die vrijdag niets hebben gekregen. Ik leef met jullie mee
tps

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.

Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.

Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
tps schreef:
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.

Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.

Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
Als je bestaande klant bent kun je de bestelling ook inzien via MyVodafone.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
tps schreef:
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.

Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.

Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
Jep had ik ook, zal wel bugje zijn bij FV
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Limbo schreef:
tps schreef:
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.

Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.

Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
Als je bestaande klant bent kun je de bestelling ook inzien via MyVodafone.
Nou in MyVF zie ik niks alleen een rond draaiend rood cirkeltje hoevaak
ik ook ververs dat veranderd niet ik blijf het cirkeltje zien, zie een van mijn eerdere posts met screenshot
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
MagnificentDPE schreef:
Limbo schreef:
tps schreef:
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.

Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.

Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
Als je bestaande klant bent kun je de bestelling ook inzien via MyVodafone.
Nou in MyVF zie ik niks alleen een rond draaiend rood cirkeltje hoevaak
ik ook ververs dat veranderd niet ik blijf het cirkeltje zien, zie een van mijn eerdere posts met screenshot
Dan zou ik morgen even de klantenservice bellen, want ik krijg mijn bestelling daar na 2-3 seconden gewoon te zien.
sdjss

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
tps

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben al wel bestaande klant bij Vodafone en kan mijn bestelling wel zien in My Vodafone. Zal dan wel een bug zijn..
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Jullie kunnen proberen om jullie cookies te verwijderen. Dit wil wel eens helpen bij dit soort dingen. Geen idee of jullie dit al hebben geprobeerd.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Eliseuh schreef:
Jullie kunnen proberen om jullie cookies te verwijderen. Dit wil wel eens helpen bij dit soort dingen. Geen idee of jullie dit al hebben geprobeerd.
Zelf ook last van gehad.. contact gehad me helpdesk via telefoon en probleem was daarna opgelost.. staat er iets niet goed in je emailadres bij hun ik het systeem althans dat was bij mij het geval
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nieuwe week nieuwe kansen hopelijk deze week dan eindelijk de X ontvangen ????????????????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic