MagnificentDPE schreef:Iris75 schreef:Sorry MagnificentDPE Iris75 lievemandie, had het jullie graag gegund... 😞 De Black Friday is een gelukje bij een ongelukje voor diegene die nog wachten op het toestel (of andersom als je het toestel al hebt...;))MagnificentDPE schreef:Zou netjes zijn als VF dat voor alle X bestellers zou doen vanaf 27-10 besteld????????Iris75 schreef:Ik zeg nu maar even niets @MagnificentDPE ... ???? .... zal netjes blijvenlievemandie schreef:Kan mij goed voorstellen hoe zuur @lievemandie, idd scheelt toch €120,- over 2 jaar ????
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Serkan schreef:Iris75 schreef:Idd, alleen nog geen mailtje met de t&tMast schreef:Deze mening deel ik met je @RuudZ4 Had wel een statuswijziging naar uitleveren 😉
Ik vind het wel bijzonder dat er eigenlijk nog geen reacties geplaatst zijn met status wijzigingen.. vaak komen er al wel een aantal voorbij
Maar ik denk dat het ''status-feest'' na het weekend begint...
tps schreef:Als je bestaande klant bent kun je de bestelling ook inzien via MyVodafone.
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.
Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.
Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
tps schreef:Jep had ik ook, zal wel bugje zijn bij FV
Ik kan sinds vandaag ineens mijn status van de bestelling niet meer opvragen; Ik krijg de melding:
Dat ging niet helemaal goed. Controleer alsjeblieft alle verplichte velden en probeer het opnieuw.
Met als reden: Dit is geen geldig e-mailadres (bijv. a@b.nl). Controleer of het adres geen andere speciale tekens, leestekens of spaties bevat.
Nou ik weet echt mijn emailadres wel juist te spellen....meer die dit probleem hebben?
Limbo schreef:Nou in MyVF zie ik niks alleen een rond draaiend rood cirkeltje hoevaaktps schreef:Als je bestaande klant bent kun je de bestelling ook inzien via MyVodafone.
MagnificentDPE schreef:Dan zou ik morgen even de klantenservice bellen, want ik krijg mijn bestelling daar na 2-3 seconden gewoon te zien.Limbo schreef:Nou in MyVF zie ik niks alleen een rond draaiend rood cirkeltje hoevaaktps schreef:Als je bestaande klant bent kun je de bestelling ook inzien via MyVodafone.
ik ook ververs dat veranderd niet ik blijf het cirkeltje zien, zie een van mijn eerdere posts met screenshot
Eliseuh schreef:Zelf ook last van gehad.. contact gehad me helpdesk via telefoon en probleem was daarna opgelost.. staat er iets niet goed in je emailadres bij hun ik het systeem althans dat was bij mij het geval
Jullie kunnen proberen om jullie cookies te verwijderen. Dit wil wel eens helpen bij dit soort dingen. Geen idee of jullie dit al hebben geprobeerd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.