lievemandie schreef:lievemandie Doe ik! 😄Serkan schreef:Nou..dat is goed! Als ik weer langskom. Maar zwaai je ook als je langs Roermond rijd? ????lievemandie schreef:Ik werk inderdaad in het (bijna) uiterste zuiden van het land! Hoofdkantoor Maastricht.
???? ik wist niet dat @Serkan
Zwaai jij de volgende keer ook even? 😄
Dikzie schreef:Serkan schreef:Dikzie Yes, komt goed. 😄Dikzie schreef:Hoi @Serkan
Hoi Iris,
Dat heb ik gedaan, maar helaas nog geen reactie op mijn bericht.
@Dikzie
Ik kan mij zo voorstellen dat jij zo lekker naar huis gaat om weekend te vieren.
Zou je voor mij nog even willen kijken of ik op de juiste plek gezet kan worden in de wachtrij?
Je hebt een persoonlijk bericht ontvangen.
Serkan schreef:Wat is dat voor een genoemde 5 euro "verlengkorting" die een user net aanhaalde? Die heb ik niet gekregen/gezien via F&F...?
All, even met betrekking tot de Black Friday korting: deze komt inderdaad bovenop bestaande kortingen en geldt voor de gehele termijn van je contract.
lievemandie schreef:Wel zuur toch lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
@Iris75, ik denk dat ik die korting ook niet krijg. Wel verlengd met F&F ofzo.... heb ook geen smsje gehad ????
lievemandie schreef:Ik heb op 30 oktober ook via F&F verlengd, en ook (nog) geen SMS gehad...
@Iris75, ik denk dat ik die korting ook niet krijg. Wel verlengd met F&F ofzo.... heb ook geen smsje gehad ????
Bravo69 schreef:Bravo69 Ik begrijp heel goed wat je wilt aankaarten en in het geval van de NS is dit inderdaad goed toe te passen. Maar in ons geval is dit niet 1 op 1 te vergelijken. Zoals ik al aangaf; voor de ene klant zijn een e-mail en 2 sms berichten op 2-3 weken meer dan voldoende en voor de ander weer te weinig. Voor jou hoeft de update zoals je aangeeft niet inhoudelijk te zijn, een ander heeft dat liever wel.
@Serkan, bedankt voor je reactie. Mijn vergelijking is nog steeds apples met apples (haha).
In alle gevallen gaat het om met het element "wachten". Wachten is vervelend. Wachten is stom. Voor jullie als leverancier van diensten en producten, maar ook voor jullie klanten die graag die dienst of product bij jullie willen afnemen. Je hebt elkaar nodig. Ook in het proces van wachten.
Om de NS er maar weer bij te halen (terwijl ik verder niets met treinen of de NS heb): We zitten allemaal in dezelfde trein. Als die trein stil komt te staan hoeft de machinist niks zeggen, want "iedereen ziet toch dat de trein stil staat?" Na 10 minuten stilstaan ziet iedereen nog steeds dat de trein stil staat, maar wat de passagiers niet weten is dat de machinist ondertussen al contact heeft gehad met de verkeersleiding en dat er aan een oplossing gewerkt wordt. Ja natuurlijk wordt er achter de schermen gewerkt aan een oplossing. Maar aangezien we nu allemaal te laat aankomen op onze bestemming, is er niets mis mee om wat mededeelzamer te zijn over de vorderingen.
Dat is mijn punt. Zet een (denkbeeldig) pauze muziekje aan voor je klanten. Houd ze op de hoogte.
"Ja maar dat doen we toch al? "
Aan de reacties op dit forum te lezen is dat kennelijk niet voor iedereen voldoende.
Dus: De informatie die jullie geven is inhoudelijk correct, maar het gaat niet alleen om die informatie, het gaat erom dat je je klanten het gevoel geeft dat hun bestelling bij jullie in goede handen is. Ook al weten ze dat het zo is, ze moeten het gaan voelen.
Snap je het verschil?
Iris75 schreef:lievemandie schreef:
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Neem aan dat het ook voor ons geldt toch Serkan ? Met verlenging of ook niet toch?
Iris75 schreef:lievemandie schreef:Kan mij goed voorstellen hoe zuur Iris75 lievemandie, idd scheelt toch €120,- over 2 jaar ????
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
MagnificentDPE schreef:Iris75 schreef:Ik zeg nu maar even niets MagnificentDPE ... ???? .... zal netjes blijvenlievemandie schreef:Kan mij goed voorstellen hoe zuur @lievemandie, idd scheelt toch €120,- over 2 jaar ????
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Iris75 schreef:MagnificentDPE schreef:Zou netjes zijn als VF dat voor alle X bestellers zou doen vanaf 27-10 besteld????????Iris75 schreef:Ik zeg nu maar even niets @MagnificentDPE ... ???? .... zal netjes blijvenlievemandie schreef:Kan mij goed voorstellen hoe zuur @lievemandie, idd scheelt toch €120,- over 2 jaar ????
@lievemandie ... wel verlengt etc maar dan pies je wel even naast 24x €... korting
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.