Naamloos1 schreef:Nee helaas nog geen statuswijziging dus hopen dat er nog actie komt vandaag of morgen..
Iemand al een statuswijziging?
Serkan schreef:???????????? dat meen je niet Serkan ... nou lekker dan, daar pies ik dan zeker naast ????mrc0022 schreef:Ik intern even het een en ander nagevraagd:
@Serkan Kan je dit bevestigen?
Vandaag hebben we een Black Friday actie waardoor je extra korting krijgt op je abonnement. iPhone klanten die momenteel nog wachten op hun toestel krijgen deze korting ook aangezien het toestel nog niet is geleverd. Dit geldt ook voor F&F bestellingen. Je ontvangt hierover een sms dus je hoeft hiervoor niets te doen. Toch nog een leuke opsteker voor diegene die wachten op het toestel.
@flieger daar is dan toch de tegemoetkoming 😉
Mast schreef:Deze mening deel ik met je Mast ..... het is wel stilletjes
Ik vind het wel bijzonder dat er eigenlijk nog geen reacties geplaatst zijn met status wijzigingen.. vaak komen er al wel een aantal voorbij
kdd schreef:Krijg zojuist dit sms’je, top VF, neem aan dat die korting per maand gedurende hele abo loopt????????
@flieger je kan misschien contact opnemen met de klantenservice. Mederwerker heeft mij verteld dat de blackfriday actie van €5,- korting ook gaan gelden voor de mensen die een iphone x hebben besteld .
Serkan schreef:Nou..dat is goed! Als ik weer langskom. Maar zwaai je ook als je langs Roermond rijd? ????lievemandie schreef:Ik werk inderdaad in het (bijna) uiterste zuiden van het land! Hoofdkantoor Maastricht.
???? ik wist niet dat @Serkan
Zwaai jij de volgende keer ook even? 😄
Serkan schreef:Dikzie schreef:Hoi Serkan
Hoi Iris,
Dat heb ik gedaan, maar helaas nog geen reactie op mijn bericht.
@Dikzie
Ik kan mij zo voorstellen dat jij zo lekker naar huis gaat om weekend te vieren.
Zou je voor mij nog even willen kijken of ik op de juiste plek gezet kan worden in de wachtrij?
Je hebt een persoonlijk bericht ontvangen.
Serkan schreef:AppleGebruiker schreef:Inderdaad Serkan, ik heb een SMS mogen ontvangen! Bedankt voor de (dubbel)check 😄Serkan schreef:Bedankt voor je begrip @AppleGebruiker never mind, ik zie net je PM. Fijn om te lezen in ieder geval!AppleGebruiker schreef:@Serkan,
Omdat gisteravond het bericht niet goed zichtbaar was op het forum (als Spoiler), heb ik het verwijderd en nu opnieuw gepost:
Goedemorgen allemaal!
Al enkele weken volg ik dit forum (weliswaar anoniem) waarin ik verschillende ervaringen heb gelezen.
Ook ik heb last van het BKR-probleem, maar omdat ik pas op 28 oktober heb besteld, zag ik geen voordeel in de actie om @Serkan dus hoop ik dat ook ik in aanmerking kom voor terugplaatsing in de wachtrij. Ik verwacht vanzelfsprekend niet als eerste aan de beurt te zijn, want ik vind het erg naar om te lezen dat laatbestellers hem eerder krijgen dan mensen die op 27 oktober al hebben besteld.
Verder heb ik respect voor de geboden oplossingen en de updates, maar ben ik het er zeker mee eens dat (hoewel niet alles in de hand te houden is), de berichtgeving naar klanten sterk verbeterd kan worden; meer consistentie en meer duidelijkheid. Zo leek gisteren dat ook ik het toestel eerder (of minstens binnen de 3-5 weken vanaf 3 november) zou ontvangen, maar blijk ik vandaag pas in week 49 in aanmerking te komen.
Verder geef ik de mensen wie zijn overgestapt naar andere providers of het toestel via betere en snellere wegen hebben bemachtigd groot gelijk. Overigens is voor mij, tezamen met vele anderen, het plezier van zo'n mooi toestel zeker weg. Het is dat de extra's die in combinatie met Ziggo worden geboden dusdanig voordelig zijn, anders was ik ook overgestapt.
Voor commentaar sta ik open, maar, ik denk dat velen van mij het eens zijn dat het oprecht een zooitje is geworden bij Vodafone. Dit ben ik niet gewend van zo'n groot concern. Hoewel jullie (Vodafone) afhankelijk zijn van de levering van Apple en tevens slachtoffer zijn, behoeven de consumenten al helemaal niet de dupe te worden. Tezamen met de slechte BKR-controle, verkeerd en schaars gegeven informatie en het vrijwel niet tegemoet willen komen van de consument voor de extreme wachttijd terwijl het toestel fors geprijsd is, brengt mij tot de conclusie dat het proces schandalig slecht is verlopen.
Om positief af te sluiten wil ik de gelukkige ontvangers feliciteren met het toestel; ik hoop dat ook ik (al vind ik mijn haast bedelende houding voor een dusdanige prijs beschamend) aan de "beurt" mag komen.
Een fijne dag gewenst!
Hartelijk dank voor de nette reactie; ik respecteer zeker uw mening.
Tevens (nogmaals) bedankt voor de goede service zodat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij terugheb!
Ik wil mijn respect uiten voor het opvangen van vele wachtende op dit forum; dit is geen makkelijke taak.
Met vriendelijke groet!
Iris75 schreef:RuudZ4 Had wel een statuswijziging naar uitleveren 😉Mast schreef:Deze mening deel ik met je @Mast ..... het is wel stilletjes
Ik vind het wel bijzonder dat er eigenlijk nog geen reacties geplaatst zijn met status wijzigingen.. vaak komen er al wel een aantal voorbij
Iris75 schreef:Serkan schreef:Iris75 Dat is ''zuur'' inderdaad. Maar daar heb ik verder geen invloed op (gehad). 😞mrc0022 schreef:Ik intern even het een en ander nagevraagd:
@Serkan Kan je dit bevestigen?
Vandaag hebben we een Black Friday actie waardoor je extra korting krijgt op je abonnement. iPhone klanten die momenteel nog wachten op hun toestel krijgen deze korting ook aangezien het toestel nog niet is geleverd. Dit geldt ook voor F&F bestellingen. Je ontvangt hierover een sms dus je hoeft hiervoor niets te doen. Toch nog een leuke opsteker voor diegene die wachten op het toestel.
@Serkan ... nou lekker dan, daar pies ik dan zeker naast ????
en ik had ook verlengd met de X ..... (wat ik eigenlijk nergens terug kan vinden ????)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.