Roydie schreef:Als je hier kijkt https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml hoef je alleen je emailadres en ordernummer in te geven om je status te checken. Ik neem aan dat je bij de overstap wel je email adres hebt opgegeven en je wel een orderummer hebt gehad van je bestelling bij VF?
Gezien ik ben overgestapt van T-Mobile, maar nog geen bericht heb gekregen over het actuele overstappen met nummerbehoud (neem aan dat het tegelijk met de levering van de iPhone x gaat).. kan ik geen account maken op VF. Daar voor moet ik m'n telefoon nummer invullen, maar m'n nummer nog niet herkend als een VF nummer. Daardoor kan ik ook de status niet bekijken op My Vodafone.
MagnificentDPE schreef:Ze zullen het wel druk hebben MagnificentDPE ????
Het gekke is wanneer ik inlog op myvodafone en ik ga naar kopje vragen&verzoeken dan zie ik bij mijn bestellingen alleen maar een draaiend rood circeltje? Of is er ergens anders in myfodavone waar ik de status van mijn bestelling kan checken (alles behalve de link ui mijn post hierboven)?
Roydie schreef:Dat was dus een goede tip van MagnificentDPE ... super!
@MagnificentDPE Ah ja, er staat dat de bestelling in goede orde is ontvangen en dat ik een sms / mail krijg als er vorderingen zijn. Ik kan er dus van uit gaan dat alles gewoon draaiende is achter de schermen I guess!
Roydie schreef:Top fijn dat ik je kon helpen, en nu maar blijven inloggen en refreshen tot er een status update is ????????????????????????
@MagnificentDPE Ah ja, er staat dat de bestelling in goede orde is ontvangen en dat ik een sms / mail krijg als er vorderingen zijn. Ik kan er dus van uit gaan dat alles gewoon draaiende is achter de schermen I guess!
Felo schreef:Meestal gebeurt die statusupdate ( zo ver als ik heb kunnen zien ) in de loop van de middag. Dus hopelijk krijg jij dan ook je update.
Iemand al een statusupdate gehad vandaag?
Ik heb de 64gb X SG om 10:10 besteld op de 27e. Vandaag 4 weken geleden het voelt als een eeuwigheid.
Heeft 99% van de mensen op de eerste dag voor die tijd besteld? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die cijfers. de verdeling van bestellingen die dag, drootste piek zal zeker om 9 uur zijn, helaas kwam ik er niet doorheen op de site. Jullie verwachten het grootste deel te kunnen uitleveren vandaag, bij welke tijd zijn jullie nu met uitleveren? Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen zien aan de laatst uitgeleverde telefoon van dat type 🙂
Eliseuh schreef:Eliseuh Bedankt. Kimberley166 Dit klopt inderdaad. Het kan goed kloppen dat je de 2e bent op de lijst van die specifieke winkel maar de online en winkel bestellingen worden op volgorde van bestelling geleverd (First in, First out principe).Kimberley166 schreef:Degene die voor jou hebben besteld ( in de winkel of online ) moeten eerst voorzien worden van de telefoon. First in, first out.
@Serkan
Ik had op 3 November een nieuw abonnement afgesloten en heb de iPhone X 64GB Silver besteld in de winkel. Het meisje die me geholpen had vertelde mij dat ik als 2e op de lijst stond voor de telefoon en als die dan binnen was kon ik hem ophalen in de winkel. Maar ik heb helaas ook nog helemaal niets gehoord ! Het is toch best gek dat je als 2e op de lijst staat maar helemaal niets hoort ? Het lijkt wel alsof ze dan nog helemaal niets hebben binnen gekregen..
mrc0022 schreef:Nee dat kunnen ze niet mrc0022 en dat heeft met diverse factoren te maken.
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar! Ze kunnen toch wel kunnen aangeven waar ze op dit moment zijn met uitleveren? Te denken aan datum/tijd / Ordernummer..
MagnificentDPE schreef:MagnificentDPE Good job! Dank je 😉Roydie schreef:Top fijn dat ik je kon helpen, en nu maar blijven inloggen en refreshen tot er een status update is ????????????????????????
Felo schreef:Felo mrc0022 Bravo69 Iris75
Iemand al een statusupdate gehad vandaag?
Ik heb de 64gb X SG om 10:10 besteld op de 27e. Vandaag 4 weken geleden het voelt als een eeuwigheid.
Heeft 99% van de mensen op de eerste dag voor die tijd besteld? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar die cijfers. de verdeling van bestellingen die dag, drootste piek zal zeker om 9 uur zijn, helaas kwam ik er niet doorheen op de site. Jullie verwachten het grootste deel te kunnen uitleveren vandaag, bij welke tijd zijn jullie nu met uitleveren? Dat zou je toch makkelijk moeten kunnen zien aan de laatst uitgeleverde telefoon van dat type 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.