Serkan schreef:Vandaag wordt het een spannende dag voor vele wachtende vanaf de 27ste... ik wens iedereen heel veel succes en ik hoop echt dat jullie binnen zeer korte termijn ook de X in jullie handen mogen houden.Naamloos1 schreef:Bestellingen die op 27-10 zijn gedaan kunnen vandaag of morgen nog een statuswijziging zien op My Vodafone. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal dit in de loop van komende week gebeuren. Zie ook mijn vorige update in het bericht van @Eliseuh.
Vandaag 3 weken, hopelijk krijg ik vandaag goed nieuws! 🙂
Serkan schreef:Iris75 schreef:@Iris75 Nummerbehoud wordt pas verwerkt als je toestel op voorraad is/wordt uitgeleverd. Je ontvangt hierover een sms/e-mail. Dus je kunt inderdaad nog niet inloggen op My Vodafone. Daar kan ik momenteel ook nog niks aan veranderen.Roydie schreef:Oei daar heb je een punt @Serkan kan je hier vast wel even bij helpen.
Gezien ik ben overgestapt van T-Mobile, maar nog geen bericht heb gekregen over het actuele overstappen met nummerbehoud (neem aan dat het tegelijk met de levering van de iPhone x gaat).. kan ik geen account maken op VF. Daar voor moet ik m'n telefoon nummer invullen, maar m'n nummer nog niet herkend als een VF nummer. Daardoor kan ik ook de status niet bekijken op My Vodafone.
Stuur anders alvast via een PB, via dit forum, wat persoonlijke gegevens naar hem, dan kan hij dat voor je nakijken.
Succes ....
Serkan schreef:AppleGebruiker schreef:AppleGebruiker never mind, ik zie net je PM. Fijn om te lezen in ieder geval!Serkan schreef:Bedankt voor je begrip @AppleGebruiker.AppleGebruiker schreef:@Serkan,
Omdat gisteravond het bericht niet goed zichtbaar was op het forum (als Spoiler), heb ik het verwijderd en nu opnieuw gepost:
Goedemorgen allemaal!
Al enkele weken volg ik dit forum (weliswaar anoniem) waarin ik verschillende ervaringen heb gelezen.
Ook ik heb last van het BKR-probleem, maar omdat ik pas op 28 oktober heb besteld, zag ik geen voordeel in de actie om @Serkan dus hoop ik dat ook ik in aanmerking kom voor terugplaatsing in de wachtrij. Ik verwacht vanzelfsprekend niet als eerste aan de beurt te zijn, want ik vind het erg naar om te lezen dat laatbestellers hem eerder krijgen dan mensen die op 27 oktober al hebben besteld.
Verder heb ik respect voor de geboden oplossingen en de updates, maar ben ik het er zeker mee eens dat (hoewel niet alles in de hand te houden is), de berichtgeving naar klanten sterk verbeterd kan worden; meer consistentie en meer duidelijkheid. Zo leek gisteren dat ook ik het toestel eerder (of minstens binnen de 3-5 weken vanaf 3 november) zou ontvangen, maar blijk ik vandaag pas in week 49 in aanmerking te komen.
Verder geef ik de mensen wie zijn overgestapt naar andere providers of het toestel via betere en snellere wegen hebben bemachtigd groot gelijk. Overigens is voor mij, tezamen met vele anderen, het plezier van zo'n mooi toestel zeker weg. Het is dat de extra's die in combinatie met Ziggo worden geboden dusdanig voordelig zijn, anders was ik ook overgestapt.
Voor commentaar sta ik open, maar, ik denk dat velen van mij het eens zijn dat het oprecht een zooitje is geworden bij Vodafone. Dit ben ik niet gewend van zo'n groot concern. Hoewel jullie (Vodafone) afhankelijk zijn van de levering van Apple en tevens slachtoffer zijn, behoeven de consumenten al helemaal niet de dupe te worden. Tezamen met de slechte BKR-controle, verkeerd en schaars gegeven informatie en het vrijwel niet tegemoet willen komen van de consument voor de extreme wachttijd terwijl het toestel fors geprijsd is, brengt mij tot de conclusie dat het proces schandalig slecht is verlopen.
Om positief af te sluiten wil ik de gelukkige ontvangers feliciteren met het toestel; ik hoop dat ook ik (al vind ik mijn haast bedelende houding voor een dusdanige prijs beschamend) aan de "beurt" mag komen.
Een fijne dag gewenst!
Hartelijk dank voor de nette reactie; ik respecteer zeker uw mening.
Tevens (nogmaals) bedankt voor de goede service zodat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij terugheb!
Ik wil mijn respect uiten voor het opvangen van vele wachtende op dit forum; dit is geen makkelijke taak.
Met vriendelijke groet!
Ik ga ervan uit dat je inmiddels een sms hebt ontvangen dat je bestelling is hersteld?
Tolis schreef:Ik zou die status even laten voor wat het is. Ik heb als terugkoppeling ontvangen dat je order is hersteld dus ik ga ervan uit dat dit net zoals bij alle andere gevallen nog een kwestie is van afwachten. Daarbij is het zoals gezegd wel zo dat jij de 256 hebt, die dus minder is qua voorraad.
@Serkan
Ja dat kan. Maar ik ben bang dat de afdeling "producten" en de afdeling "status" , zien mijn bestelling nog steeds op de verkeerde en niet de op gecorrigeerde datum.
Dat hebben ze tegen mij gezegd paar dagen geleden en ik heb het naar jou vermeld als je kunt gerineren.
Roydie schreef:Hahaha .. ja doe dat! Roydie
@Iris75 Hahah spannend... vertel mij wat! Ik ga even zoeken of ik op deze black friday korting kan vinden op een flinke zak gevuld met geduld 😉
Iris75 schreef:In het geval van nummerbehoud is dit inderdaad de procedure. Zodra het toestel er is ontvangt de klant een bericht en loopt het proces verder. Iris75Serkan schreef:Iris75 schreef:@Iris75 Nummerbehoud wordt pas verwerkt als je toestel op voorraad is/wordt uitgeleverd. Je ontvangt hierover een sms/e-mail. Dus je kunt inderdaad nog niet inloggen op My Vodafone. Daar kan ik momenteel ook nog niks aan veranderen.Roydie schreef:Oei daar heb je een punt @Serkan kan je hier vast wel even bij helpen.
Gezien ik ben overgestapt van T-Mobile, maar nog geen bericht heb gekregen over het actuele overstappen met nummerbehoud (neem aan dat het tegelijk met de levering van de iPhone x gaat).. kan ik geen account maken op VF. Daar voor moet ik m'n telefoon nummer invullen, maar m'n nummer nog niet herkend als een VF nummer. Daardoor kan ik ook de status niet bekijken op My Vodafone.
Stuur anders alvast via een PB, via dit forum, wat persoonlijke gegevens naar hem, dan kan hij dat voor je nakijken.
Succes ....
Dus er is dan geen enkele manier om te checken van hoe en wat @Roydie ????
Serkan schreef:Oke ... bedankt voor deze info Serkan ....Iris75 schreef:In het geval van nummerbehoud is dit inderdaad de procedure. Zodra het toestel er is ontvangt de klant een bericht en loopt het proces verder. @Iris75Serkan schreef:Iris75 schreef:@Iris75 Nummerbehoud wordt pas verwerkt als je toestel op voorraad is/wordt uitgeleverd. Je ontvangt hierover een sms/e-mail. Dus je kunt inderdaad nog niet inloggen op My Vodafone. Daar kan ik momenteel ook nog niks aan veranderen.Roydie schreef:Oei daar heb je een punt @Serkan kan je hier vast wel even bij helpen.
Succes ....
Dus er is dan geen enkele manier om te checken van hoe en wat @Roydie ????
Roydie schreef:Roydie Normaal gesproken loopt dat proces natuurlijk beter, maar doordat het gekozen toestel niet op voorraad is/een langere levertijd heeft verloopt het momenteel anders dan we zouden willen. Als je het contract en de smsjes hebt ontvangen kun je er in principe van uitgaan dat de order goed is verwerkt. Volgende week verwachten we een betere voorraad dus misschien zit je er dan al bij.
@Serkan Precies wat ik al dacht, geen probleem! Alleen lastig dat ik buiten het ontvangen van het contract en 2 smsjes dat de levering van de telefoon vertraging heeft opgelopen verder totaal in het donker tast. Moet maar gewoon hopen dat alles in orde is en z'n gangetje gaat..
Thanks voor het antwoord in ieder geval! 🙂
Kimberley166 schreef:Degene die voor jou hebben besteld ( in de winkel of online ) moeten eerst voorzien worden van de telefoon. First in, first out.
@Serkan
Ik had op 3 November een nieuw abonnement afgesloten en heb de iPhone X 64GB Silver besteld in de winkel. Het meisje die me geholpen had vertelde mij dat ik als 2e op de lijst stond voor de telefoon en als die dan binnen was kon ik hem ophalen in de winkel. Maar ik heb helaas ook nog helemaal niets gehoord ! Het is toch best gek dat je als 2e op de lijst staat maar helemaal niets hoort ? Het lijkt wel alsof ze dan nog helemaal niets hebben binnen gekregen..
Roydie schreef:Je bedoelt denk ik 3nov maar ik begrijp je wel. ... ja Serkan heeft nu een duidelijke uitleg gegeven en hopelijk duurt het niet meer te lang voordat je weer wat nieuws gaat krijgen.
@Iris75
Ik heb direct na de bestelling een mail met orderbevestiging ontvangen en het contract van het nieuwe abonnement, echter staat daar als begindatum 3 oktober (dat was toen uiteraard ook de 'verwachte leverdatum' van de iPhone). Ben er zelf maar van uit gegaan dat het contract en het abonnement pas in gaat wanneer de telefoon geleverd wordt, maar daar was tot op heden geen communicatie over geweest. 'Tis dat ik het nu hier maar navraag, anders wist ik waarschijnlijk nog altijd niks 🙂
Kimberley166 schreef:Wowww dat meisje mag dan even goed geïnformeerd worden dat ze echt foute informatie heeft gegeven. ...
@Serkan
Ik had op 3 November een nieuw abonnement afgesloten en heb de iPhone X 64GB Silver besteld in de winkel. Het meisje die me geholpen had vertelde mij dat ik als 2e op de lijst stond voor de telefoon en als die dan binnen was kon ik hem ophalen in de winkel. Maar ik heb helaas ook nog helemaal niets gehoord ! Het is toch best gek dat je als 2e op de lijst staat maar helemaal niets hoort ? Het lijkt wel alsof ze dan nog helemaal niets hebben binnen gekregen..
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.