AppleGebruiker schreef:AppleGebruiker Bedankt voor je feedback. Op sommige punten heb je gelijk en is er zeker ruimte voor verbetering. Met andere punten ben ik het dan weer niet helemaal eens. Maar ik kan beter tijd besteden aan de oplossing, daar hebben we tezamen meer aan. Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen en ik zal mijn best doen om je order te laten herstellen zodat je niet onterecht langer hoeft te wachten. Je krijgt hierover een reactie via PM. Bedankt voor je geduld en begrip voor zover.
Omdat gisteravond het bericht niet goed zichtbaar was op het forum (als Spoiler), heb ik het verwijderd en nu opnieuw gepost:
Goedemorgen allemaal!
Al enkele weken volg ik dit forum (weliswaar anoniem) waarin ik verschillende ervaringen heb gelezen.
Ook ik heb last van het BKR-probleem, maar omdat ik pas op 28 oktober heb besteld, zag ik geen voordeel in de actie om @Serkan dus hoop ik dat ook ik in aanmerking kom voor terugplaatsing in de wachtrij. Ik verwacht vanzelfsprekend niet als eerste aan de beurt te zijn, want ik vind het erg naar om te lezen dat laatbestellers hem eerder krijgen dan mensen die op 27 oktober al hebben besteld.
Verder heb ik respect voor de geboden oplossingen en de updates, maar ben ik het er zeker mee eens dat (hoewel niet alles in de hand te houden is), de berichtgeving naar klanten sterk verbeterd kan worden; meer consistentie en meer duidelijkheid. Zo leek gisteren dat ook ik het toestel eerder (of minstens binnen de 3-5 weken vanaf 3 november) zou ontvangen, maar blijk ik vandaag pas in week 49 in aanmerking te komen.
Verder geef ik de mensen wie zijn overgestapt naar andere providers of het toestel via betere en snellere wegen hebben bemachtigd groot gelijk. Overigens is voor mij, tezamen met vele anderen, het plezier van zo'n mooi toestel zeker weg. Het is dat de extra's die in combinatie met Ziggo worden geboden dusdanig voordelig zijn, anders was ik ook overgestapt.
Voor commentaar sta ik open, maar, ik denk dat velen van mij het eens zijn dat het oprecht een zooitje is geworden bij Vodafone. Dit ben ik niet gewend van zo'n groot concern. Hoewel jullie (Vodafone) afhankelijk zijn van de levering van Apple en tevens slachtoffer zijn, behoeven de consumenten al helemaal niet de dupe te worden. Tezamen met de slechte BKR-controle, verkeerd en schaars gegeven informatie en het vrijwel niet tegemoet willen komen van de consument voor de extreme wachttijd terwijl het toestel fors geprijsd is, brengt mij tot de conclusie dat het proces schandalig slecht is verlopen.
Om positief af te sluiten wil ik de gelukkige ontvangers feliciteren met het toestel; ik hoop dat ook ik (al vind ik mijn haast bedelende houding voor een dusdanige prijs beschamend) aan de "beurt" mag komen.
Een fijne dag gewenst!
SpanishDudeist schreef:SpanishDudeist Volgens mij is het niet verstandig om de batterij helemaal leeg te trekken. Ik doe zelf meestal 3 x tot aan 10% leeg laten lopen en dan weer volledig opladen.
@Ruud001 het draadje is indd rustig, maar ook wat Ruud zegt. Er moet ook gewerkt worden. Als de X + groter is ga ik die zeker aanschaffen. Deze bevalt prima. Ik probeer batterij leeg te krijgen.
randyjc schreef:Dacht altijd dat het niks uitmaakte en heb dat ook wel is op verschillende kanalen gelezen. Heb snel mijn vorige reactie verwijderd. Bedankt voor de tip!
Leuk artikel om te lezen:
https://www.howtogeek.com/169669/debunking-battery-life-myths-for-mobile-phones-tablets-and-laptops/
Serkan schreef:Beste Serkan,AppleGebruiker schreef:@AppleGebruiker Bedankt voor je feedback. Op sommige punten heb je gelijk en is er zeker ruimte voor verbetering. Met andere punten ben ik het dan weer niet helemaal eens. Maar ik kan beter tijd besteden aan de oplossing, daar hebben we tezamen meer aan. Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen en ik zal mijn best doen om je order te laten herstellen zodat je niet onterecht langer hoeft te wachten. Je krijgt hierover een reactie via PM. Bedankt voor je geduld en begrip voor zover.
Omdat gisteravond het bericht niet goed zichtbaar was op het forum (als Spoiler), heb ik het verwijderd en nu opnieuw gepost:
Goedemorgen allemaal!
Al enkele weken volg ik dit forum (weliswaar anoniem) waarin ik verschillende ervaringen heb gelezen.
Ook ik heb last van het BKR-probleem, maar omdat ik pas op 28 oktober heb besteld, zag ik geen voordeel in de actie om @Serkan dus hoop ik dat ook ik in aanmerking kom voor terugplaatsing in de wachtrij. Ik verwacht vanzelfsprekend niet als eerste aan de beurt te zijn, want ik vind het erg naar om te lezen dat laatbestellers hem eerder krijgen dan mensen die op 27 oktober al hebben besteld.
Verder heb ik respect voor de geboden oplossingen en de updates, maar ben ik het er zeker mee eens dat (hoewel niet alles in de hand te houden is), de berichtgeving naar klanten sterk verbeterd kan worden; meer consistentie en meer duidelijkheid. Zo leek gisteren dat ook ik het toestel eerder (of minstens binnen de 3-5 weken vanaf 3 november) zou ontvangen, maar blijk ik vandaag pas in week 49 in aanmerking te komen.
Verder geef ik de mensen wie zijn overgestapt naar andere providers of het toestel via betere en snellere wegen hebben bemachtigd groot gelijk. Overigens is voor mij, tezamen met vele anderen, het plezier van zo'n mooi toestel zeker weg. Het is dat de extra's die in combinatie met Ziggo worden geboden dusdanig voordelig zijn, anders was ik ook overgestapt.
Voor commentaar sta ik open, maar, ik denk dat velen van mij het eens zijn dat het oprecht een zooitje is geworden bij Vodafone. Dit ben ik niet gewend van zo'n groot concern. Hoewel jullie (Vodafone) afhankelijk zijn van de levering van Apple en tevens slachtoffer zijn, behoeven de consumenten al helemaal niet de dupe te worden. Tezamen met de slechte BKR-controle, verkeerd en schaars gegeven informatie en het vrijwel niet tegemoet willen komen van de consument voor de extreme wachttijd terwijl het toestel fors geprijsd is, brengt mij tot de conclusie dat het proces schandalig slecht is verlopen.
Om positief af te sluiten wil ik de gelukkige ontvangers feliciteren met het toestel; ik hoop dat ook ik (al vind ik mijn haast bedelende houding voor een dusdanige prijs beschamend) aan de "beurt" mag komen.
Een fijne dag gewenst!
Ruud001 schreef:Beste Ruud001,
@AppleGebruiker Ik begrijp dat je baalt van het wachten op je telefoon. Dat had ik ook. Ook snap ik dat anderen via bijvoorbeeld Belsimpel hun toestel hebben besteld. Ik heb bij VF verlengd en met korting op het toestel. Dat was het wachten meer dan waard. Komt erop neer, dat ik nu 256gb heb voor bijna de prijs van 64gb. Mooi toch,
Qua communicatie mag er inderdaad een en ander bij VF verbeterd worden. Maar dat weten ze zelf nu ook en zullen daar vast aan werken. Hetzelfde geld voor de drukte met bestellen in bepaalde periodes. In ieder geval succes nog met wachten. Hoop dat je hem snel mag ontvangen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.