Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
AppleGebruiker

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Omdat gisteravond het bericht niet goed zichtbaar was op het forum (als Spoiler), heb ik het verwijderd en nu opnieuw gepost:

Goedemorgen allemaal!

Al enkele weken volg ik dit forum (weliswaar anoniem) waarin ik verschillende ervaringen heb gelezen.

Ook ik heb last van het BKR-probleem, maar omdat ik pas op 28 oktober heb besteld, zag ik geen voordeel in de actie om Serkan te berichten dat ik ben verplaatst naar 2 november. Echter, nu na de laatste update het verschil ook wordt gemaakt tussen laatbestellers in oktober en laatbestellers in november (deze krijgen hem pas in week 49 (!) hoewel de leveringen van Apple juist stijgen?), voelde het onrechtvaardig om te lijden onder het gelijmde BKR-controle-systeem. Daarom ben ik tevreden met de oplossing die is geboden door Serkan dus hoop ik dat ook ik in aanmerking kom voor terugplaatsing in de wachtrij. Ik verwacht vanzelfsprekend niet als eerste aan de beurt te zijn, want ik vind het erg naar om te lezen dat laatbestellers hem eerder krijgen dan mensen die op 27 oktober al hebben besteld.

Verder heb ik respect voor de geboden oplossingen en de updates, maar ben ik het er zeker mee eens dat (hoewel niet alles in de hand te houden is), de berichtgeving naar klanten sterk verbeterd kan worden; meer consistentie en meer duidelijkheid. Zo leek gisteren dat ook ik het toestel eerder (of minstens binnen de 3-5 weken vanaf 3 november) zou ontvangen, maar blijk ik vandaag pas in week 49 in aanmerking te komen.
Verder geef ik de mensen wie zijn overgestapt naar andere providers of het toestel via betere en snellere wegen hebben bemachtigd groot gelijk. Overigens is voor mij, tezamen met vele anderen, het plezier van zo'n mooi toestel zeker weg. Het is dat de extra's die in combinatie met Ziggo worden geboden dusdanig voordelig zijn, anders was ik ook overgestapt.

Voor commentaar sta ik open, maar, ik denk dat velen van mij het eens zijn dat het oprecht een zooitje is geworden bij Vodafone. Dit ben ik niet gewend van zo'n groot concern. Hoewel jullie (Vodafone) afhankelijk zijn van de levering van Apple en tevens slachtoffer zijn, behoeven de consumenten al helemaal niet de dupe te worden. Tezamen met de slechte BKR-controle, verkeerd en schaars gegeven informatie en het vrijwel niet tegemoet willen komen van de consument voor de extreme wachttijd terwijl het toestel fors geprijsd is, brengt mij tot de conclusie dat het proces schandalig slecht is verlopen.

Om positief af te sluiten wil ik de gelukkige ontvangers feliciteren met het toestel; ik hoop dat ook ik (al vind ik mijn haast bedelende houding voor een dusdanige prijs beschamend) aan de "beurt" mag komen.

Een fijne dag gewenst!

SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Ruud001 het draadje is indd rustig, maar ook wat Ruud zegt. Er moet ook gewerkt worden. Als de X + groter is ga ik die zeker aanschaffen. Deze bevalt prima. Ik probeer batterij leeg te krijgen.
Chris86a

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dankjewel ik duim ervoor
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
AppleGebruiker schreef:
Omdat gisteravond het bericht niet goed zichtbaar was op het forum (als Spoiler), heb ik het verwijderd en nu opnieuw gepost:

Goedemorgen allemaal!

Al enkele weken volg ik dit forum (weliswaar anoniem) waarin ik verschillende ervaringen heb gelezen.

Ook ik heb last van het BKR-probleem, maar omdat ik pas op 28 oktober heb besteld, zag ik geen voordeel in de actie om @Serkan dus hoop ik dat ook ik in aanmerking kom voor terugplaatsing in de wachtrij. Ik verwacht vanzelfsprekend niet als eerste aan de beurt te zijn, want ik vind het erg naar om te lezen dat laatbestellers hem eerder krijgen dan mensen die op 27 oktober al hebben besteld.

Verder heb ik respect voor de geboden oplossingen en de updates, maar ben ik het er zeker mee eens dat (hoewel niet alles in de hand te houden is), de berichtgeving naar klanten sterk verbeterd kan worden; meer consistentie en meer duidelijkheid. Zo leek gisteren dat ook ik het toestel eerder (of minstens binnen de 3-5 weken vanaf 3 november) zou ontvangen, maar blijk ik vandaag pas in week 49 in aanmerking te komen.
Verder geef ik de mensen wie zijn overgestapt naar andere providers of het toestel via betere en snellere wegen hebben bemachtigd groot gelijk. Overigens is voor mij, tezamen met vele anderen, het plezier van zo'n mooi toestel zeker weg. Het is dat de extra's die in combinatie met Ziggo worden geboden dusdanig voordelig zijn, anders was ik ook overgestapt.

Voor commentaar sta ik open, maar, ik denk dat velen van mij het eens zijn dat het oprecht een zooitje is geworden bij Vodafone. Dit ben ik niet gewend van zo'n groot concern. Hoewel jullie (Vodafone) afhankelijk zijn van de levering van Apple en tevens slachtoffer zijn, behoeven de consumenten al helemaal niet de dupe te worden. Tezamen met de slechte BKR-controle, verkeerd en schaars gegeven informatie en het vrijwel niet tegemoet willen komen van de consument voor de extreme wachttijd terwijl het toestel fors geprijsd is, brengt mij tot de conclusie dat het proces schandalig slecht is verlopen.

Om positief af te sluiten wil ik de gelukkige ontvangers feliciteren met het toestel; ik hoop dat ook ik (al vind ik mijn haast bedelende houding voor een dusdanige prijs beschamend) aan de "beurt" mag komen.

Een fijne dag gewenst!

AppleGebruiker Bedankt voor je feedback. Op sommige punten heb je gelijk en is er zeker ruimte voor verbetering. Met andere punten ben ik het dan weer niet helemaal eens. Maar ik kan beter tijd besteden aan de oplossing, daar hebben we tezamen meer aan. Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen en ik zal mijn best doen om je order te laten herstellen zodat je niet onterecht langer hoeft te wachten. Je krijgt hierover een reactie via PM. Bedankt voor je geduld en begrip voor zover.
Roydie

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 40Likes
Serkan
Op 27 okt heb ik de iPhone X 64 gig space grey besteld. Ben van T-Mobile naar VF overgestapt en heb de telefoon in 1x afbetaald, geen last van BKR problemen dus! Echter heb ik nog niks ontvangen, buiten 2 smsjes dat de levering vertraagd is etc. Volgens het contract van het nieuwe abbo bij VF zou deze in gaan vanaf 3-11-2017. Helaas ook nog niks gehoord betreffende de overstap!

Ik snap dat er leverproblemen zijn en dat niet alles helemaal smooth loopt, echter is het wel zonde om op deze manier je eerste ervaringen op te moeten doen bij je nieuwe provider. Tast voor alsnog aardig in het donker betreffende de overstap & levering van nieuwe telefoon!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
AppleGebruiker Ik begrijp dat je baalt van het wachten op je telefoon. Dat had ik ook. Ook snap ik dat anderen via bijvoorbeeld Belsimpel hun toestel hebben besteld. Ik heb bij VF verlengd en met korting op het toestel. Dat was het wachten meer dan waard. Komt erop neer, dat ik nu 256gb heb voor bijna de prijs van 64gb. Mooi toch,
Qua communicatie mag er inderdaad een en ander bij VF verbeterd worden. Maar dat weten ze zelf nu ook en zullen daar vast aan werken. Hetzelfde geld voor de drukte met bestellen in bepaalde periodes. In ieder geval succes nog met wachten. Hoop dat je hem snel mag ontvangen.
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Nice!! veel plezier ermee!

Zelf heb ik de iPhone X ook besteld op 13 november.
SG 64GB.

Het voordeel van lang wachten op je nieuwe gadget betekent wel in mijn geval dat ik er uiteindelijk veel meer plezier van heb. Ik ga dan altijd 100 verschillende soorten reviews lezen en op zoek naar evt. Accesoires die ik voor zou willen hebben.

Ieder zijn ding uiteraard!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SpanishDudeist schreef:
@Ruud001 het draadje is indd rustig, maar ook wat Ruud zegt. Er moet ook gewerkt worden. Als de X + groter is ga ik die zeker aanschaffen. Deze bevalt prima. Ik probeer batterij leeg te krijgen.
SpanishDudeist Volgens mij is het niet verstandig om de batterij helemaal leeg te trekken. Ik doe zelf meestal 3 x tot aan 10% leeg laten lopen en dan weer volledig opladen.
randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
randyjc schreef:
Leuk artikel om te lezen:
https://www.howtogeek.com/169669/debunking-battery-life-myths-for-mobile-phones-tablets-and-laptops/

Dacht altijd dat het niks uitmaakte en heb dat ook wel is op verschillende kanalen gelezen. Heb snel mijn vorige reactie verwijderd. Bedankt voor de tip!
AppleGebruiker

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Serkan schreef:
AppleGebruiker schreef:
Omdat gisteravond het bericht niet goed zichtbaar was op het forum (als Spoiler), heb ik het verwijderd en nu opnieuw gepost:

Goedemorgen allemaal!

Al enkele weken volg ik dit forum (weliswaar anoniem) waarin ik verschillende ervaringen heb gelezen.

Ook ik heb last van het BKR-probleem, maar omdat ik pas op 28 oktober heb besteld, zag ik geen voordeel in de actie om @Serkan dus hoop ik dat ook ik in aanmerking kom voor terugplaatsing in de wachtrij. Ik verwacht vanzelfsprekend niet als eerste aan de beurt te zijn, want ik vind het erg naar om te lezen dat laatbestellers hem eerder krijgen dan mensen die op 27 oktober al hebben besteld.

Verder heb ik respect voor de geboden oplossingen en de updates, maar ben ik het er zeker mee eens dat (hoewel niet alles in de hand te houden is), de berichtgeving naar klanten sterk verbeterd kan worden; meer consistentie en meer duidelijkheid. Zo leek gisteren dat ook ik het toestel eerder (of minstens binnen de 3-5 weken vanaf 3 november) zou ontvangen, maar blijk ik vandaag pas in week 49 in aanmerking te komen.
Verder geef ik de mensen wie zijn overgestapt naar andere providers of het toestel via betere en snellere wegen hebben bemachtigd groot gelijk. Overigens is voor mij, tezamen met vele anderen, het plezier van zo'n mooi toestel zeker weg. Het is dat de extra's die in combinatie met Ziggo worden geboden dusdanig voordelig zijn, anders was ik ook overgestapt.

Voor commentaar sta ik open, maar, ik denk dat velen van mij het eens zijn dat het oprecht een zooitje is geworden bij Vodafone. Dit ben ik niet gewend van zo'n groot concern. Hoewel jullie (Vodafone) afhankelijk zijn van de levering van Apple en tevens slachtoffer zijn, behoeven de consumenten al helemaal niet de dupe te worden. Tezamen met de slechte BKR-controle, verkeerd en schaars gegeven informatie en het vrijwel niet tegemoet willen komen van de consument voor de extreme wachttijd terwijl het toestel fors geprijsd is, brengt mij tot de conclusie dat het proces schandalig slecht is verlopen.

Om positief af te sluiten wil ik de gelukkige ontvangers feliciteren met het toestel; ik hoop dat ook ik (al vind ik mijn haast bedelende houding voor een dusdanige prijs beschamend) aan de "beurt" mag komen.

Een fijne dag gewenst!

@AppleGebruiker Bedankt voor je feedback. Op sommige punten heb je gelijk en is er zeker ruimte voor verbetering. Met andere punten ben ik het dan weer niet helemaal eens. Maar ik kan beter tijd besteden aan de oplossing, daar hebben we tezamen meer aan. Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen en ik zal mijn best doen om je order te laten herstellen zodat je niet onterecht langer hoeft te wachten. Je krijgt hierover een reactie via PM. Bedankt voor je geduld en begrip voor zover.
Beste Serkan,

Hartelijk dank voor de nette reactie; ik respecteer zeker uw mening.

Tevens (nogmaals) bedankt voor de goede service zodat ik mijn oorspronkelijke plaats in de rij terugheb!
Ik wil mijn respect uiten voor het opvangen van vele wachtende op dit forum; dit is geen makkelijke taak.

Met vriendelijke groet!
AppleGebruiker

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ruud001 schreef:
@AppleGebruiker Ik begrijp dat je baalt van het wachten op je telefoon. Dat had ik ook. Ook snap ik dat anderen via bijvoorbeeld Belsimpel hun toestel hebben besteld. Ik heb bij VF verlengd en met korting op het toestel. Dat was het wachten meer dan waard. Komt erop neer, dat ik nu 256gb heb voor bijna de prijs van 64gb. Mooi toch,
Qua communicatie mag er inderdaad een en ander bij VF verbeterd worden. Maar dat weten ze zelf nu ook en zullen daar vast aan werken. Hetzelfde geld voor de drukte met bestellen in bepaalde periodes. In ieder geval succes nog met wachten. Hoop dat je hem snel mag ontvangen.
Beste Ruud001,

Hartelijk dank voor je reactie en de getoonde sympathie!
Zo te horen heb je een zeer mooie deal te pakken gehad; veel plezier ermee!

Leuk om te vermelden is dat ik mijn oorspronkelijke plaats in de wachtrij terugheb, dus met wat geluk ontvang ik het toestel sneller dan gedacht!

Met vriendelijke groet!
KC91

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ook ik heb vandaag mijn telefoon opgehaald bij VF Apeldoorn. SG256GB Bevestiging was rond 13:XX de 27ste.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Leuk dat je je X hebt mogen ophalen.. hier geen statuswijziging vandaag dus op naar morgen dan maar????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Morgen is het vrijdag Mast .. dat betekend dat VF weer aangeleverd gaat worden.
Zal het voor jou geen Black friday gaan worden maar een Happy Friday
we gaan maar weer de vingers verder kruizen. ... ????????????????????????????????????????
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Gaat wel steeds meer zeer doen Iris75 dat kruisen????
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik begrijp dat je je toestel snel wilt ontvangen, maar dat geldt voor iedereen. Als het aan ons had gelegen hadden we al onze iPhone klanten op 3-11 van de iPhone X voorzien, maar daarvoor zijn we dus afhankelijk van de fabrikant. Meer dan jullie zo goed mogelijk informeren kunnen we momenteel niet doen.

Ik ben gestopt met lezen bij "ik begrijp"

Ik hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Gaat wel steeds meer zeer doen @Iris75 dat kruisen????
???????????? Mast
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Jammer dat er hier iemand vervelend gaat lopen doen, terwijl ieder ander hier het beste er van probeert te maken.. mischien kan Serkan hier wat aan doen.. wil niet stoken ofzo????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Chou Wat een vervelende situatie heb je. Ik kan mij voorstellen dat je baalt. Zo ook alle andere mensen die hetzelfde probleem hebben of hebben gehad.
Uiteraard mag je je onvrede uiten en ventileren, maar of het je wat gaat opleveren door iedere keer dezelfde zij op het forum te plaatsen, betwijfel ik.

desalniettemin wens ik je veel sterkte en hopelijk heb je snel goed nieuws.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic