Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Redleg schreef:
Ik volg al een aantal dagen dit forum, veel gelezen de afgelopen dagen (70 pagina’s) geldt de levertijd voor particulier en zakelijk? Vandaag heb ik een email ontvangen van accountmanager en die gaf aan:

Hoi Thijs,

Ik heb zojuist bericht ontvangen van onze voorraadbeheer, zij kunnen op dit moment nog geen uitspraken doen over de levertijd.


ik heb overigens op 2-11 een bestelling gedaan met nummer behoud en status staat op: word verwerkt
De voorraad voor particuliere en klein-zakelijke klanten is gelijk. Groot-zakelijke klanten hebben echter een afwijkende voorraad. Ik vermoed dat je bij deze laatste groep hoort, dus ik raad je aan verdere info van je accountmanager af te wachten.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
BoenGroen schreef:
Goedenavond Serkan,

Op 27 oktober heb ik telefoon om half 10 besteld. De reden waarom ik pas om half 10 besteld had was, omdat ik niet eerder op de site terrecht kon komen. Een week na de bestelling kreeg ik het ''beruchte'' smsje dat ik hem niet om 3 november geleverd zou krijgen. Had begrip voor de situatie en heb het maar lopen afwachten. Meerdere momenten per dag controleerde ik mijn status en de berrichten op dit forum in de hoop dat er een update kwam.

Gisteren was het dan eindelijk zover de status was veranderd naar uitleveren en ik was zo blij als een kind. Vandaag zou die bezorgd worden bij ons op kantoor. Ons kantoor zit gevestigd in een verzamelpand met meerdere bedrijven. De bezorger van Post NL heeft het pakketje proberen af te leveren bij een willekeurig persoon in het pand en deze heeft het pakketje geweigerd. POST NL heeft de bestelling retour gestuurd naar vodafone. Nu verteld vodafone mij net dat de order is geanuleerd en dat ik de order opnieuw moet plaatsen. Ik ben ten einde raad en weet het allemaal niet meer. Ik hoop dat jij wat voor mij kan betekenen Serkan.
Oei, dit is wel erg zuur BoenGroen. Waarschijnlijk heeft de bezorger 2 pogingen gedaan, waarna het toestel inderdaad terug komt en de bestelling wordt geannuleerd. Het was in dit geval welicht beter geweest om een privéadres op te geven met een machtiging indien je zelf niet in de gelegenheid was om het toestel in ontvangst te nemen.

Stuur mij even een privébericht met je 06-nr, klantnummer, ordernummer, en het nieuwe leveradres. Dan kijk ik na of ik hier nog iets aan kan doen. Durf je niets te beloven maar ik kan het altijd proberen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eliseuh schreef:
BoenGroen schreef:
Ik heb het aangepast. Thanks
No problem, ik denk ik vraag het even voor dat er hier boze reacties ontstaan haha
Scherp Eliseuh 😉

Thanks.
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Besteld op 27 okt 26989XXXX. Nog geen statuswijziging/email/sms........ Ik hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SpanishDudeist schreef:


SpanishDudeist Het was even doorbijten maar dan is die er uiteindelijk toch! 😄 Veel iPhone plezier!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Chou schreef:
Besteld op 27 okt 26989XXXX. Nog geen statuswijziging/email/sms........ Ik hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
Chou ... gisteren heeft Serkan hier gisteren nog een update gedaan
hoogst waarschijnlijk krijg je dene week een status wijziging naar uitleveren.
100% garantie kunnen ze helaas niet geven.
Ze hebben altijd aangeven ongeveer 1-3wkn levertijd. Aankomende vrijdag is het 3wkn (je moet rekenen vanaf 3nov)

ik snap je frustratie maar helaas is VF afhankelijk van Apple ....

succes / sterkte met wachten ????????????
Redleg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik verwacht dat ik onder klein-zakelijk val, 15 werknemers en 5 zakelijke abonnementen!

Thanks voor het antwoord, en ik zie alles tegemoet
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
RobertinoB schreef:
Ook mijn telefoon vanavond bezorgd gekregen.
Snel nog even bij CoolBlue de leren Apple hoes gekocht.

Ben erg tevreden met de telefoon. Werkt soepeltjes en moet zeggen dat ik de Home knop al helemaal vergeten ben. Kortom een TOP phone... Het wachten waard geweest...

Voor de anderen die nog wachten, veel succes... 😉
Jeej! Geniet ervan RobertinoB Welk hoesje heb je btw gekocht? Originele van Apple zelf of een andere? Ik ga denk ik (weer) voor een leren Apple hoes. P.S. Je kunt in dit topic reageren dan houden we het hier ontopic.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
SpanishDudeist schreef:
Heb alles over en eventueel opnieuw ingevoerd. Dat verliep allemaal wel goed en simpel.

Mijn eerste indruk is indd dat het toestel een stuk smaller is dan de plus. Even wennen en enerzijds jammer, want ik vond het formaat van de plus echt een plus ????.

Verder is het toestel weer heel simpel te bedienen, zoals Apple dat kan maken. Het werkt geweldig en de inkeping vind ik niet storend. De kleuren zijn overigens prachtig.
Nou ja zeg ... vroeg het net in het andere berichtje op het forum aan je hoe je eerste ervaring was @Ruud001 schreef een beetje hetzelfde als jou over het scherm. ....
maar volgend jaar nieuwe kans dan @Serkan wel gezellig vinden, denk ik ????????????
We kunnen eventueel nu al een topic aanmaken voor volgend jaar haha 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MagnificentDPE schreef:
Chris86a schreef:
Ik heb hem op 6 november besteld durf niet eens te weten wanneer ik hem kan verwachten.
Voor jou geldt een levertijd van 3-5 wkn vanaf 6 november. Dan zou je hem ergens tussen 11-15 dec kunnen verwachten, tenzij er veel voorraad binnen komt dan die week ervoor.
Ff geduld dus nog???????? en duimen dat levering en sneller gaan dan de planning ????????
MagnificentDPE Chris86a
De verwachte levertijden gelden vanaf 03-11.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan schreef:
Iris75 schreef:
SpanishDudeist schreef:
Heb alles over en eventueel opnieuw ingevoerd. Dat verliep allemaal wel goed en simpel.

Mijn eerste indruk is indd dat het toestel een stuk smaller is dan de plus. Even wennen en enerzijds jammer, want ik vond het formaat van de plus echt een plus ????.

Verder is het toestel weer heel simpel te bedienen, zoals Apple dat kan maken. Het werkt geweldig en de inkeping vind ik niet storend. De kleuren zijn overigens prachtig.
Nou ja zeg ... vroeg het net in het andere berichtje op het forum aan je hoe je eerste ervaring was @Ruud001 schreef een beetje hetzelfde als jou over het scherm. ....
maar volgend jaar nieuwe kans dan @Serkan wel gezellig vinden, denk ik ????????????
We kunnen eventueel nu al een topic aanmaken voor volgend jaar haha 😄
Lolbroek Serkan .... maar voorlopig doe ik weer 2jr met deze.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
MagnificentDPE schreef:
MagnificentDPE schreef:
Iris75 schreef:
MagnificentDPE schreef:
SpanishDudeist schreef:



Jaloers????????????????????????????
Wanneer had jij ook alweer ge orderd @MagnificentDPE ... @Serkan gaf gisteren aan dat de klanten die na 1nov ge-orderd hebben (als het goed is) in week 49 uitgeleverd gaan worden .... dus tussen 4-10dec
ja zeker de vingers maar kruizen ???????????????????????? .... en hopen dat Apple eens gaat opschieten met genoeg uitleveren naar de klanten.

sterkte met wachten.

MagnificentDPE Iris75 Dit inderdaad de verwachting op dit moment. Zoals eerder aangegeven zijn dit wel verwachte levertijden en zijn we hierin ook afhankelijk van de daadwerkelijke leveringen van Apple. Dit kan dus korter zijn of langer.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SerkanHaha, die komt er volgend jaar zeker... Veel te gezellig hier. Je merkt dat er ondertussen aardig wat is uitgeleverd door Vodafone. Het draadje wordt al wat rustiger. Vervelend voor de nog wachtenden, maar heb geduld. En als je echt lang wacht, wat niet zou kloppen, dan kun je altijd Serkan vragen. De reddende engel op dit Forum. Tot later, er moet ook gewerkt worden hier.:D
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Mod-Edit Serkan
Dubbel post.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
@SerkanHaha, die komt er volgend jaar zeker... Veel te gezellig hier. Je merkt dat er ondertussen aardig wat is uitgeleverd door Vodafone. Het draadje wordt al wat rustiger. Vervelend voor de nog wachtenden, maar heb geduld. En als je echt lang wacht, wat niet zou kloppen, dan kun je altijd Serkan vragen. De reddende engel op dit Forum. Tot later, er moet ook gewerkt worden hier.:D
Werk ze Ruud001 ... en we gaan gewoon door op het andere topic ????
voorlopig kunnen we Serkan nog plagen want die heeft de X ook nog niet ????????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Chou schreef:
k hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
Chou Zo zo ....

nou de afgesproken tijd is nog niet om, dus voorlopig heb je geen keus om te wachten. Daarbij staat er duidelijk dat het een indicatie is.
De oplossing is dus geduldig afwachten
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Was geen dubbel post Serkan. Was een reply op iris.

Dus zolang er geen oplossing komt post ik het volgende:

Ik hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Meer dan wachten kun je niet doen. Moeten wij allemaal 😉
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Snap dat iedereen die de X nog niet heeft gefrustreerd is. Was ik zelf ook met de levering van de 6 en 7 Plus. Het is simpelweg wachten. Meer kun je niet doen. Vodafone is nou eenmaal afhankelijk van Apple. Hopen op het beste.

Heel veel succes met wachten en voor degene die de X hebben heel veel plezier met de X!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Chou schreef:
Was geen dubbel post Serkan. Was een reply op iris.

Dus zolang er geen oplossing komt post ik het volgende:

Ik hoef geen excuses, drogredenen of chocola, maar mijn telefoon binnen de afgesproken tijd. Kom maar op met een oplossing!
Dubbele berichten/spam is niet wenselijk (toegestaan). Nieuwe berichten zullen daarom worden verwijderd.

Ik begrijp dat je je toestel snel wilt ontvangen, maar dat geldt voor iedereen. Als het aan ons had gelegen hadden we al onze iPhone klanten op 3-11 van de iPhone X voorzien, maar daarvoor zijn we dus afhankelijk van de fabrikant. Meer dan jullie zo goed mogelijk informeren kunnen we momenteel niet doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic