Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:



Yesssssssss ..... en nu zeker installeren .....succes SpanishDudeist
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeist SUPER. En nou lekker ontdekken.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
SpanishDudeist schreef:



Jaloers????????????????????????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeist Ben ook heel benieuwd maar je eerste indruk en ervaringen. Succes met overzetten van de plus.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
MagnificentDPE schreef:
SpanishDudeist schreef:



Jaloers????????????????????????????
Wanneer had jij ook alweer ge orderd MagnificentDPE?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Heb alles over en eventueel opnieuw ingevoerd. Dat verliep allemaal wel goed en simpel.

Mijn eerste indruk is indd dat het toestel een stuk smaller is dan de plus. Even wennen en enerzijds jammer, want ik vond het formaat van de plus echt een plus ????.

Verder is het toestel weer heel simpel te bedienen, zoals Apple dat kan maken. Het werkt geweldig en de inkeping vind ik niet storend. De kleuren zijn overigens prachtig.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeist Sluit ik me volledig bij aan.
RobertinoB

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ook mijn telefoon vanavond bezorgd gekregen.
Snel nog even bij CoolBlue de leren Apple hoes gekocht.

Ben erg tevreden met de telefoon. Werkt soepeltjes en moet zeggen dat ik de Home knop al helemaal vergeten ben. Kortom een TOP phone... Het wachten waard geweest...

Voor de anderen die nog wachten, veel succes... 😉
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
Heb alles over en eventueel opnieuw ingevoerd. Dat verliep allemaal wel goed en simpel.

Mijn eerste indruk is indd dat het toestel een stuk smaller is dan de plus. Even wennen en enerzijds jammer, want ik vond het formaat van de plus echt een plus ????.

Verder is het toestel weer heel simpel te bedienen, zoals Apple dat kan maken. Het werkt geweldig en de inkeping vind ik niet storend. De kleuren zijn overigens prachtig.
Nou ja zeg ... vroeg het net in het andere berichtje op het forum aan je hoe je eerste ervaring was SpanishDudeist ????????
maar Ruud001 schreef een beetje hetzelfde als jou over het scherm. ....
maar volgend jaar nieuwe kans dan SpanishDudeist ... Apple kwam vandaag met het nieuws dat ze volgend jaar waarschijnlijk met de XPlus gaan komen
dus misschien een nieuwe pre-order kans voor je? ???????????? .... zal Serkan wel gezellig vinden, denk ik ????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
RobertinoB schreef:
Ook mijn telefoon vanavond bezorgd gekregen.
Snel nog even bij CoolBlue de leren Apple hoes gekocht.

Ben erg tevreden met de telefoon. Werkt soepeltjes en moet zeggen dat ik de Home knop al helemaal vergeten ben. Kortom een TOP phone... Het wachten waard geweest...

Voor de anderen die nog wachten, veel succes... 😉
Leuk om jouw eerste ervaring te lezen RobertinoB ....
ik miste de Home knop ook al heel snel niet. ... en alles werkt naar mijn gevoel ook soepeler

succes ermee he! ????????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Iris75 schreef:
MagnificentDPE schreef:
SpanishDudeist schreef:



Jaloers????????????????????????????
Wanneer had jij ook alweer ge orderd @MagnificentDPE?

MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
MagnificentDPE schreef:
Iris75 schreef:
MagnificentDPE schreef:
SpanishDudeist schreef:



Jaloers????????????????????????????
Wanneer had jij ook alweer ge orderd @MagnificentDPE?

1 november verlengd middels NEXT in een VF store, ik hoop dat ik die van mij op pakjesavond in ontvangst mag gaan nemen???? en uiterlijk 8 dec, want dan zijn de beloofde 5 wkn voorbij vanaf 3 nov geteld.
Kan dus nu alleen maar met????????????????, dit forum in de gaten houden.
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
1 november verlengd middels NEXT in een VF store, ik hoop dat ik die van mij op pakjesavond in ontvangst mag gaan nemen???? en uiterlijk 8 dec, want dan zijn de beloofde 5 wkn voorbij vanaf 3 nov geteld.
Kan dus nu alleen maar met????????????????, dit forum in de gaten houden.
MagnificentDPE Ik hoop hetzelfde. Heb hem op 2 november besteld, maar ik zal wel op nummerbehoud moeten wachten ????
Chris86a

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb hem op 6 november besteld durf niet eens te weten wanneer ik hem kan verwachten.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Chris86a schreef:
Ik heb hem op 6 november besteld durf niet eens te weten wanneer ik hem kan verwachten.
Voor jou geldt een levertijd van 3-5 wkn vanaf 6 november *03 november. Dan zou je hem ergens tussen 11-15 dec kunnen verwachten, tenzij er veel voorraad binnen komt dan die week ervoor.
Ff geduld dus nog???????? en duimen dat levering en sneller gaan dan de planning ????????

*Mod-edit Serkan
De verwachte levertijden gelden vanaf 03-11.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
MagnificentDPE schreef:
MagnificentDPE schreef:
Iris75 schreef:
MagnificentDPE schreef:
SpanishDudeist schreef:



Jaloers????????????????????????????
Wanneer had jij ook alweer ge orderd @MagnificentDPE?

1 november verlengd middels NEXT in een VF store, ik hoop dat ik die van mij op pakjesavond in ontvangst mag gaan nemen???? en uiterlijk 8 dec, want dan zijn de beloofde 5 wkn voorbij vanaf 3 nov geteld.
Kan dus nu alleen maar met????????????????, dit forum in de gaten houden.
MagnificentDPE ... Serkan gaf gisteren aan dat de klanten die na 1nov ge-orderd hebben (als het goed is) in week 49 uitgeleverd gaan worden .... dus tussen 4-10dec
ja zeker de vingers maar kruizen ???????????????????????? .... en hopen dat Apple eens gaat opschieten met genoeg uitleveren naar de klanten.

sterkte met wachten.

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Mast schreef:
Iris75 schreef:
Mast schreef:
Leuk dat de voorraad zo aansterkt en er een hoop leveringen gedaan kunnen worden maar voorlopig zit ik nog steeds zonder X. Langzamerhand wordt t wel steeds frustrerender terwijl het juist wat leuks moet zijn.. maarja klein beetje hoop nog op deze week maar ga maar van het ergste uit nu????
Sterkte met wachten @Serkan zegt dat de meeste wel uitgeleverd gaan krijgen. .... of in ieder geval de status en daarna zijm ze afhankelijk van PostNL ????
Komt wel goed @Serkan levert knap werk hier “don’t shoot the messenger”.. wat niet is kan nog komen tis tenslotte pas woensdag hebben nog 2 volle dagen te gaan.. fingers crossed ????????????
Thanks voor het begrip en je sportieve reactie 😄 Mast

Ik heb je zojuist nog even een PM gestuurd met meer info.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nieuwe dag nieuwe kansen.. hopen dat er vandaag wat beweging in komt ????????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Nieuwe dag nieuwe kansen.. hopen dat er vandaag wat beweging in komt ????????????????
???????????????????????????????? ...... ???????????????????????????????????? Mast ....
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan schreef:
Mast schreef:
Iris75 schreef:
Mast schreef:
Leuk dat de voorraad zo aansterkt en er een hoop leveringen gedaan kunnen worden maar voorlopig zit ik nog steeds zonder X. Langzamerhand wordt t wel steeds frustrerender terwijl het juist wat leuks moet zijn.. maarja klein beetje hoop nog op deze week maar ga maar van het ergste uit nu????
Sterkte met wachten @Serkan zegt dat de meeste wel uitgeleverd gaan krijgen. .... of in ieder geval de status en daarna zijm ze afhankelijk van PostNL ????
Komt wel goed @Mast

Ik heb je zojuist nog even een PM gestuurd met meer info.
Mast spannend ....... ????????????????????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic