Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
BALEN!!!!!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Serkan schreef:
Iris75 schreef:
Serkan schreef:
Serkan schreef:
Ik heb zojuist contact gehad met onze interne afdeling over de verwachte levertijden van de iPhone X. De voorraad van de huidige week verloopt volgens planning, er zijn dus geen problemen of afwijkingen m.b.t. de leveringen. Vanaf komende week (week 48) ziet het er een stuk beter uit en verwachten we een aanzienlijk grotere voorraad te ontvangen. Dit geldt met name voor de 64 GB uitvoeringen. Dus indien je er deze week niet bij zit dan heb je vanaf volgende week een grotere kans 😄

Belangrijk om te weten..
We ontvangen regelmatig informatie van de fabrikant (in dit geval Apple) over de verwachte leveringen. Aan de hand hiervan updaten wij het levertijdenschema. Dit houdt dus in dat de verwachte levertijden gewijzigd kunnen worden. Bij een grotere voorraad (zoals volgende week de verwachting is) zal de verwachte levertijd verkort worden, andersom zal het opgeschoven worden. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit.

Nogmaals bedankt voor jullie begrip en geduld!
*Nieuwe update verwachte levertijden:
Ik heb zojuist een nieuwe update ontvangen over de verwachte levertijden van de iPhone X. Zoals het er nu naar uitziet verwachten we tegen het einde van week 48 de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. De levertijd voor bestellingen die na 31-10 zijn gedaan is een weekje langer, dus week 49.

Dit is de stand van zaken met de huidige informatie. Zoals eerder aangegeven zijn dit verwachte levertijden aan de hand van de te verwachte leveringen door Apple. Indien de daadwerkelijke leveringen (positief/negatief) afwijken, zullen we het levertijden schema hierop aanpassen.

Wederom bedankt voor jullie geduld en begrip 😄

*Bovenstaande info komt z.s.m. online op de @Serkan maar hoe zit het met diegene die ge orderd hebben op de 27ste??? krijgen diegene deze week allemaal nog geleverd?
Ook diegene die issues hadden?
Denk dat daar ook veel vraag naar is.
Terechte vraag @SpanishDudeist @Serkan ik mag wel aannemen dat diegene die de 27ste georderd hebben als EERSTE geleverd gaan krijgen. Want anders gaan er hier echt mensen flippen nu.
En dat zou dus ook echt NIET eerlijk zijn.
Graag duidelijker qua communicatie .... mensen willen weten waar ze aan toe zijn en jullie hebben elke keer onderscheid gemaakt tussen klanten die op de 27ste hebben georderd en daarna .......

ps: bedoel dit niet persoonlijk, maar denk dat je dat nu wel weet, maar een hele duidelijke update is nu echt wel noodzakelijk.
Daarbij werd er gisteren nog gezegd dat jullie op schema liepen, dus daarmee heb je eigenlijk geschreven dat de klanten van de 27ste DEZE WEEK nog uitgeleverd zouden worden.
Iris75 Het uitleveren van bestellingen verloopt uiteraard op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. En het is niet zo dat niemand deze week een toestel krijgt, maar het kan zijn dat je er deze week helaas niet bij zit. Dan weet men in ieder geval wel dat de kans heel groot is dat je het toestel na het weekend ontvangt. Mits je tussen 27-10 en 31-10 hebt besteld.

We lopen nog steeds op schema en in principe is dit alleen maar goed nieuws. Maar laten we niet vergeten dat dit verwachte levertijden zijn en we niet kunnen garanderen dat iedereen het toestel op de verwachte leverdatum zal ontvangen. Soms kan het wachten langer duren of zelfs korter (zoals we gelukkig ook hebben kunnen ervaren in dit topic).

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Sorry Vodafone, kun je eigenlijk niet maken voor de mensen die op 27 okt hebben besteld. :@
Serkan Ik weet dat jij hier niets aan kunt doen, want jij helpt iedereen hier super goed.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
Sorry Vodafone, kun je eigenlijk niet maken voor de mensen die op 27 okt hebben besteld. :@
@Serkan Ik weet dat jij hier niets aan kunt doen, want jij helpt iedereen hier super goed.
Ruud001 Iris75
Zie mijn reactie hierboven. Zo negatief is het dus niet 😉 integendeel, de voorraad wordt alleen maar beter. Zoals gezegd in de update: binnen nu tot eind volgende week verwachten we de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. Dat betekent echt heel veel leveringen en blije iPhone gebruikers 😄
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Voor de klanten die de 27ste ge orderd hebben is het niet echt leuk nieuws Serkan ...
ik begrijp echt wel dat jullie aan indicaties zitten maar voor hun is het wel zuur als ze de telefoon nog niet hebben en andere die na de 27ste ge orderd hebben wel.
Mag hopen dat je dat wel begrijpt.

En nogmaals ... jij doet hier echt je best, dus bedoel het ook zeker niet persoonlijk, maar voor de klanten die de 27ste georderd hebben is dit echt super balen omdat ze dus geen zekerheid hebben. Ook omdat niet alle afdelingen in het weekend werken. (Wat ik ook in de enquête duidelijk heb aangegeven, met zulke releases kan je dat eigenlijk niet maken en zeker ook als er nog eens issues zijn / waren)

wel 1 tip: ik zou dit met spoed verduidelijken op de site en op het forum want de frustraties en de vragen lopen wel op.




Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
????????????????
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Baal toch berhoorlijk. Want nu moet ik dus door fouten van Vodafone toch nog 5 weken wachten vanaf de release en 6 vanaf de originele bestel datum.

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Voor de klanten die de 27ste ge orderd hebben is het niet echt leuk nieuws @Serkan ...
ik begrijp echt wel dat jullie aan indicaties zitten maar voor hun is het wel zuur als ze de telefoon nog niet hebben en andere die na de 27ste ge orderd hebben wel.
Mag hopen dat je dat wel begrijpt.

En nogmaals ... jij doet hier echt je best, dus bedoel het ook zeker niet persoonlijk, maar voor de klanten die de 27ste georderd hebben is dit echt super balen omdat ze dus geen zekerheid hebben. Ook omdat niet alle afdelingen in het weekend werken. (Wat ik ook in de enquête duidelijk heb aangegeven, met zulke releases kan je dat eigenlijk niet maken en zeker ook als er nog eens issues zijn / waren)

wel 1 tip: ik zou dit met spoed verduidelijken op de site en op het forum want de frustraties en de vragen lopen wel op.




Iris75 Zeer zeker begrip voor. Maar misschien goed om te weten; de grootste piek van de bestellingen lag op de 27e. Dit zorgt voor een grote uitdaging wat betreft het opstellen van het levertijdenschema. En de knik in de kabel door de BKR-issues heeft hierin natuurlijk ook niet geholpen, maar de week is ook nog niet om 😉

Ik verwacht dus eerlijk gezegd echt dat we heel veel klanten blij kunnen maken de komende dagen/week. Dus zoals het er nu naar uitziet verwachten we vanaf nu tot eind volgende week de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. De levertijd voor bestellingen die na 31-10 zijn gedaan is een weekje langer, dus week 49.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Zou dan idd allemaal volgens schema lopen als ik het zo lees.
Heb 1 november besteld in de store, schema geeft aan 3-5 weken vanaf 3 november.
Ik zou dan week 49 aan de beurt zijn, dat is dan ook precies de 5e week????????
Kan dus alleen maar ???????????????????????? en hopen dat ik misschien een beetje geluk heb (wishful thinking) en volgende week nog bij de lichting zit, zal afhangen van welke uitvoeringen en kleuren er door Apple geleverd gaan worden verwacht ik.

Hopen dan maar dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel 64GB SG binnen komen????
sdjss

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Serkan,

Ik ben nieuw op dit forum. Maar lees al wel een tijdje mee over de leveringen van de iPhone X. Ik heb zelf ook eentje besteld, de SG 64 gb op 28 okt. Heb dit alleen wel in de winkel gedaan, gelden de verwachte levertijden die jij hierboven hebt genoemd (besteldata's 27 okt t/m 31 okt verwachte levering week 48) dan ook voor mij? Ik heb hier en daar wel een soort van antwoord gelezen, maar zou graag van jou een bevestiging willen als dat kan?

Groetjes
KC91

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
sdjss Informatie van de winkels zouden hetzelfde moeten zijn. Heb zelf nooit een vorm van communicatie gehad van de winkel of VF zelf over de levering (zelfs niet over vertraagde levertijden of iets).

Net wel een SMS gekregen vanuit VF dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd en per december in gaat. Eerste SMS die ik heb ontvangen van VF, maar helaas geen informatie of een definitief leverdatum. Vriendelijke medewerkster aan de telefoon kan blijkbaar ook niet de winkelvoorraad inzien. Zo te zien nog gewoon afwachten.

Serkan Snap je punt ook wel. Het is juist heel mooi nieuws voor diegene die later 28-31 heeft besteld. Maar voor de klanten die de bestelling de 27ste heeft geplaatst is het niks anders dan een week vertraging. Daar kan jij natuurlijk niks aan doen.
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

KC91 schreef:
@Serkan Snap je punt ook wel. Het is juist heel mooi nieuws voor diegene die later 28-31 heeft besteld. Maar voor de klanten die de bestelling de 27ste heeft geplaatst is het niks anders dan een week vertraging. Daar kan jij natuurlijk niks aan doen.
KC91 Wanneer heb je je iPhone precies besteld als ik vragen mag? Heb zelf de 256 SG met nummerbehoud besteld en was wel benieuwd hoe dat nou zit.
sdjss

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KC91 Ik heb inderdaad ook helemaal geen informatie gehad vanuit de winkel of VF. Wat ik overigens belachelijk vind! Ben zelf wel een paar keer naar de winkel geweest om te vragen of ze überhaupt al meer info hadden. Maar ze wisten helemaal niks zeiden ze. De enige schatting die ze hadden gedaan was dat ik mijn toestel in december wel zou krijgen. Nouja als de verwachte levertijden uitkomen die Serkan heeft genoemd ben ik al blij. Want dat betekent dan begin december. Begin nu echt wel een beetje ongeduldig te worden.. Velen met mij zoals ik de afgelopen tijd heb gelezen.

KC91

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Swift3004 Heb op 27-09 een bestelling geplaatst met nummerbehoud voor een SG 256GB. Bevestiging kwam rond 13:XX binnen.

sdjss Vorig week in winkel gevraagd over een status update. De ongeïnteresseerde medewerker vertelde mij toen dat ik sowieso nog 2-3 weken kon wachten. Terwijl ik hier hele andere wachttijden krijg te horen. Wachten is niet erg, zolang het duidelijk is wanneer ik het kan verwachten.
sdjss

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KC91 Inderdaad zolang ze maar iets van duidelijkheid kunnen geven. Ik snap dat het lastig gaat als Apple weinig toestellen levert maar vanuit de winkel verwijzen ze niet eens door naar de website om de levertijden te zien. Ze zeiden trouwens tegen mij in de winkel dat winkels voorrang hebben op internetbestellingen. Nou zoals ik dat hier allemaal heb gelezen is dat volgens mij onzin.
KC91

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
sdjss Volgens mij is dat behoorlijk onzin. Bij mij zeiden ze toen ik ging bestellen dat de toestellen gewoon op ordernummer binnenkomen. Zodra een toestel binnenkomt, staat er al een naam bij. Dus als ze een toestel binnen krijgen bellen ze. Ben ondertussen drie keer langsgeweest om te kijken of ze al meer weten, maar helaas krijg ik elke keer een ander verhaal te horen. En je kan ze ook niet direct bellen om het na te vragen.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Leuk dat de voorraad zo aansterkt en er een hoop leveringen gedaan kunnen worden maar voorlopig zit ik nog steeds zonder X. Langzamerhand wordt t wel steeds frustrerender terwijl het juist wat leuks moet zijn.. maarja klein beetje hoop nog op deze week maar ga maar van het ergste uit nu????
Bonte

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het leuke gaat er inderdaad een beetje af op deze manier. En volgens mij zitten we niet meer volgens planning. 1 tot 3 weken? Zitten nu op 3,5 week en nog niks gehoord geen mail geen sms geen telefoontje niks. Leuk een positief bericht dat er deze week telefoons binnen komen maar lijkt op een zoethoudertje. Waardeer de update van Serkan en besef dat die er ook niks aan kan veranderen maar dit is toch wel echt een slechte beurt van VF. Ik blijf ze nog trouw maar ik kan begrijpen dat er al vele hem gecanceld hebben en via bel simpel hem binnen een dag in huis hebben.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Bonte Even voor alle duidelijkheid, levertijden zijn vanaf 3 november en niet 27 oktober. Dus is dit de derde week. Even geduld nog, hoe lastig ook.
Bonte

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ruud001 Ok bedankt voor de info!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic