Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Bonte schreef:
Goedemorgen,

Is er ook en verschil van levertijd tussen de online bestellingen en een bestelling in de winkel?
Heb de 27e 2 x een Iphone X besteld nog niks gehoord. Geen statuswijziging niks. In de winkel zeiden ze 2 weken geleden dat ik hem vorige week zou krijgen. #mooiverhaal
Nee hoor dat gaat allemaal op 1 grote hoop.. als dit wel zo zou zijn dan zou iedereen voor de korste weg gaan lijkt mij.. zou dit de winkel betreffen dan zouden er mega rijen staan.. verwacht dus niet dat dit uit zal maken Bonte
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Bonte schreef:
Goedemorgen,

Is er ook en verschil van levertijd tussen de online bestellingen en een bestelling in de winkel?
Heb de 27e 2 x een Iphone X besteld nog niks gehoord. Geen statuswijziging niks. In de winkel zeiden ze 2 weken geleden dat ik hem vorige week zou krijgen. #mooiverhaal
Bonte Daar zou geen verschil in moeten zitten, lijkt mij. .... toch Serkan
als het goed is moeten ze uiterlijk deze week dan uitgeleverd gaan worden, maar de moderator van dit forum, Serkan, zal zo weer met een update gaan komen. Dus wacht dat ook even af en anders ziet hij dit nu ook en kan hij jou verder helpen.



Bonte

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Mast en Iris75 thanks voor de info, ben benieuwd naar de update zo 🙂 (te lang gewacht)
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Nou ik verwacht de mijne vandaag te ontvangen tussen 16:45 - 19:15. Het heeft even geduurd, maar ik hoop dat het het wachten waard is geweest.

Ik hou jullie nog even op de hoogte.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Blijf nu de hele tijd deze pagina refreshen omdat Serkan met een update komt. Verschrikkelijk 😄
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeistHet is het wachten zeker waard. Het is een super mooi toestel. Even wennen aan de bediening, maar ook dat gaat heel gemakkelijk. Alvast veel plezier, na al het wachten. Je gaat de gezelliggheid hier wel misen...:D
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
gezelligheid missen!! haha
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
@SpanishDudeistHet is het wachten zeker waard. Het is een super mooi toestel. Even wennen aan de bediening, maar ook dat gaat heel gemakkelijk. Alvast veel plezier, na al het wachten. Je gaat de gezelliggheid hier wel misen...:D
Het went heeeel snel Ruud001 SpanishDudeist ....
maar we kunnen gewoon doorgaan in het forum hoor ????????. ... er is ook een bericht om te discussiëren en je ervaringen te delen

https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Ervaringen-amp-Discussie-De-nieuwe-iPhone-X/td-p/285051
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Serkan hopelijk met heeeel goed nieuws 😄
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Iris75Snap ik, dat doe ik later. Eerst hier nog even het zaakje in de gaten houden.;)
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
@Iris75Snap ik, dat doe ik later. Eerst hier nog even het zaakje in de gaten houden.;)
Ruud001 ik doe mee ????????
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hallo allemaal. Ben dit forum al enige tijd aan het volgen zonder wat te melden. Ben benieuwd naar al jullie ervaringen! Ik zat bij de 6 en 7 plus ook elke dag op het forum om de leveringen te bespreken. Gek eigenlijk hoe zo'n telefoontje je kop gek kan maken. Ik wacht lekker af totdat de iPhone X bij Vodafone maximaal op voorraad is. Mijn iPhone 7 Plus doet het nu nog prima haha.

Succes met wachten allemaal en maak allemaal even een foto'tje als jullie de iPhone X binnen hebben!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Serkan schreef:
Ik heb zojuist contact gehad met onze interne afdeling over de verwachte levertijden van de iPhone X. De voorraad van de huidige week verloopt volgens planning, er zijn dus geen problemen of afwijkingen m.b.t. de leveringen. Vanaf komende week (week 48) ziet het er een stuk beter uit en verwachten we een aanzienlijk grotere voorraad te ontvangen. Dit geldt met name voor de 64 GB uitvoeringen. Dus indien je er deze week niet bij zit dan heb je vanaf volgende week een grotere kans 😄

Belangrijk om te weten..
We ontvangen regelmatig informatie van de fabrikant (in dit geval Apple) over de verwachte leveringen. Aan de hand hiervan updaten wij het levertijdenschema. Dit houdt dus in dat de verwachte levertijden gewijzigd kunnen worden. Bij een grotere voorraad (zoals volgende week de verwachting is) zal de verwachte levertijd verkort worden, andersom zal het opgeschoven worden. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit.

Nogmaals bedankt voor jullie begrip en geduld!
*Nieuwe update verwachte levertijden:
Ik heb zojuist een nieuwe update ontvangen over de verwachte levertijden van de iPhone X. Zoals het er nu naar uitziet verwachten we tegen het einde van week 48 de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. De levertijd voor bestellingen die na 31-10 zijn gedaan is een weekje langer, dus week 49.

Dit is de stand van zaken met de huidige informatie. Zoals eerder aangegeven zijn dit verwachte levertijden aan de hand van de te verwachte leveringen door Apple. Indien de daadwerkelijke leveringen (positief/negatief) afwijken, zullen we het levertijden schema hierop aanpassen.

Wederom bedankt voor jullie geduld en begrip 😄

*Bovenstaande info komt z.s.m. online op de levertijden pagina.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan schreef:
Serkan schreef:
Ik heb zojuist contact gehad met onze interne afdeling over de verwachte levertijden van de iPhone X. De voorraad van de huidige week verloopt volgens planning, er zijn dus geen problemen of afwijkingen m.b.t. de leveringen. Vanaf komende week (week 48) ziet het er een stuk beter uit en verwachten we een aanzienlijk grotere voorraad te ontvangen. Dit geldt met name voor de 64 GB uitvoeringen. Dus indien je er deze week niet bij zit dan heb je vanaf volgende week een grotere kans 😄

Belangrijk om te weten..
We ontvangen regelmatig informatie van de fabrikant (in dit geval Apple) over de verwachte leveringen. Aan de hand hiervan updaten wij het levertijdenschema. Dit houdt dus in dat de verwachte levertijden gewijzigd kunnen worden. Bij een grotere voorraad (zoals volgende week de verwachting is) zal de verwachte levertijd verkort worden, andersom zal het opgeschoven worden. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit.

Nogmaals bedankt voor jullie begrip en geduld!
*Nieuwe update verwachte levertijden:
Ik heb zojuist een nieuwe update ontvangen over de verwachte levertijden van de iPhone X. Zoals het er nu naar uitziet verwachten we tegen het einde van week 48 de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. De levertijd voor bestellingen die na 31-10 zijn gedaan is een weekje langer, dus week 49.

Dit is de stand van zaken met de huidige informatie. Zoals eerder aangegeven zijn dit verwachte levertijden aan de hand van de te verwachte leveringen door Apple. Indien de daadwerkelijke leveringen (positief/negatief) afwijken, zullen we het levertijden schema hierop aanpassen.

Wederom bedankt voor jullie geduld en begrip 😄

*Bovenstaande info komt z.s.m. online op de levertijden pagina.


Dat ziet er positief uit Serkan maar hoe zit het met diegene die ge orderd hebben op de 27ste??? krijgen diegene deze week allemaal nog geleverd?
Ook diegene die issues hadden?
Denk dat daar ook veel vraag naar is.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Iris75Dat lijkt mij gewoon logisch. LVT 1-3 weken, dus uiterlijk deze week. 😉

Mod-edit Serkan:
Ruud001 Zie mijn nieuwe reactie 😄
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
@Iris75Dat lijkt mij gewoon logisch. LVT 1-3 weken, dus uiterlijk deze week. 😉
Mij ook Ruud001 maar er is toch nog onduidelijkheid hier over dus daarom toch maar even een extra bevestiging vragen aan Serkan ????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ruud001 Serkan Iris75 Dat lijkt mij indd niet meer dan logisch. Dat iedereen die op 27/10 heeft besteld, deze week zijn/haar bestelling ontvangt. Fijn voor alle partijen dat er wat schot in begint te komen.

Mod-edit Serkan:
SpanishDudeist Zie mijn nieuwe reactie 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Arsance schreef:
Hallo allemaal. Ben dit forum al enige tijd aan het volgen zonder wat te melden. Ben benieuwd naar al jullie ervaringen! Ik zat bij de 6 en 7 plus ook elke dag op het forum om de leveringen te bespreken. Gek eigenlijk hoe zo'n telefoontje je kop gek kan maken. Ik wacht lekker af totdat de iPhone X bij Vodafone maximaal op voorraad is. Mijn iPhone 7 Plus doet het nu nog prima haha.

Succes met wachten allemaal en maak allemaal even een foto'tje als jullie de iPhone X binnen hebben!
Welcome back Arsance 😉
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Serkan schreef:
Serkan schreef:
Ik heb zojuist contact gehad met onze interne afdeling over de verwachte levertijden van de iPhone X. De voorraad van de huidige week verloopt volgens planning, er zijn dus geen problemen of afwijkingen m.b.t. de leveringen. Vanaf komende week (week 48) ziet het er een stuk beter uit en verwachten we een aanzienlijk grotere voorraad te ontvangen. Dit geldt met name voor de 64 GB uitvoeringen. Dus indien je er deze week niet bij zit dan heb je vanaf volgende week een grotere kans 😄

Belangrijk om te weten..
We ontvangen regelmatig informatie van de fabrikant (in dit geval Apple) over de verwachte leveringen. Aan de hand hiervan updaten wij het levertijdenschema. Dit houdt dus in dat de verwachte levertijden gewijzigd kunnen worden. Bij een grotere voorraad (zoals volgende week de verwachting is) zal de verwachte levertijd verkort worden, andersom zal het opgeschoven worden. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit.

Nogmaals bedankt voor jullie begrip en geduld!
*Nieuwe update verwachte levertijden:
Ik heb zojuist een nieuwe update ontvangen over de verwachte levertijden van de iPhone X. Zoals het er nu naar uitziet verwachten we tegen het einde van week 48 de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. De levertijd voor bestellingen die na 31-10 zijn gedaan is een weekje langer, dus week 49.

Dit is de stand van zaken met de huidige informatie. Zoals eerder aangegeven zijn dit verwachte levertijden aan de hand van de te verwachte leveringen door Apple. Indien de daadwerkelijke leveringen (positief/negatief) afwijken, zullen we het levertijden schema hierop aanpassen.

Wederom bedankt voor jullie geduld en begrip 😄

*Bovenstaande info komt z.s.m. online op de @Serkan maar hoe zit het met diegene die ge orderd hebben op de 27ste??? krijgen diegene deze week allemaal nog geleverd?
Ook diegene die issues hadden?
Denk dat daar ook veel vraag naar is.
Terechte vraag Iris75
De update geldt voor alle bestellingen die gedaan zijn tussen 27-10 en 31-10. De huidige indicatie staat inderdaad op 1-3 weken, maar het kan zijn dat we niet iedereen nog deze week kunnen voorzien. Daarom wordt het schema aangepast naar 2-4 weken. Het goede nieuws is dat we een grotere leveringen verwachten dus daarmee ook de groep klanten t/m 31-10 gelijk kunnen voorzien.

cc SpanishDudeist Ruud001
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan schreef:
Iris75 schreef:
Serkan schreef:
Serkan schreef:
Ik heb zojuist contact gehad met onze interne afdeling over de verwachte levertijden van de iPhone X. De voorraad van de huidige week verloopt volgens planning, er zijn dus geen problemen of afwijkingen m.b.t. de leveringen. Vanaf komende week (week 48) ziet het er een stuk beter uit en verwachten we een aanzienlijk grotere voorraad te ontvangen. Dit geldt met name voor de 64 GB uitvoeringen. Dus indien je er deze week niet bij zit dan heb je vanaf volgende week een grotere kans 😄

Belangrijk om te weten..
We ontvangen regelmatig informatie van de fabrikant (in dit geval Apple) over de verwachte leveringen. Aan de hand hiervan updaten wij het levertijdenschema. Dit houdt dus in dat de verwachte levertijden gewijzigd kunnen worden. Bij een grotere voorraad (zoals volgende week de verwachting is) zal de verwachte levertijd verkort worden, andersom zal het opgeschoven worden. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit.

Nogmaals bedankt voor jullie begrip en geduld!
*Nieuwe update verwachte levertijden:
Ik heb zojuist een nieuwe update ontvangen over de verwachte levertijden van de iPhone X. Zoals het er nu naar uitziet verwachten we tegen het einde van week 48 de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. De levertijd voor bestellingen die na 31-10 zijn gedaan is een weekje langer, dus week 49.

Dit is de stand van zaken met de huidige informatie. Zoals eerder aangegeven zijn dit verwachte levertijden aan de hand van de te verwachte leveringen door Apple. Indien de daadwerkelijke leveringen (positief/negatief) afwijken, zullen we het levertijden schema hierop aanpassen.

Wederom bedankt voor jullie geduld en begrip 😄

*Bovenstaande info komt z.s.m. online op de @Serkan maar hoe zit het met diegene die ge orderd hebben op de 27ste??? krijgen diegene deze week allemaal nog geleverd?
Ook diegene die issues hadden?
Denk dat daar ook veel vraag naar is.
Terechte vraag @SpanishDudeist @Ruud001


Serkan ik mag wel aannemen dat diegene die de 27ste georderd hebben als EERSTE geleverd gaan krijgen. Want anders gaan er hier echt mensen flippen nu.
En dat zou dus ook echt NIET eerlijk zijn.
Graag duidelijker qua communicatie .... mensen willen weten waar ze aan toe zijn en jullie hebben elke keer onderscheid gemaakt tussen klanten die op de 27ste hebben georderd en daarna .......

ps: bedoel dit niet persoonlijk, maar denk dat je dat nu wel weet, maar een hele duidelijke update is nu echt wel noodzakelijk.
Daarbij werd er gisteren nog gezegd dat jullie op schema liepen, dus daarmee heb je eigenlijk geschreven dat de klanten van de 27ste DEZE WEEK nog uitgeleverd zouden worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic