Ruud001 schreef:Hahaha ... geweldig he Ruud001 ... een extra spelen dingetje ????
En dit is toch lachen.
lievemandie schreef:Wowww dat doe je snel .... lievemandie ... maar dat heb je met die spleetogen troep ???????????? (grapje) ....
Ben blij voor je!! @Iris75 mijn hoesje is al naar de maan ???????? heb hem 3 dagen gebruikt pas!
Iris75 schreef:???????????? Iris75 ik weet het niet hoor! Heb amper telefoon gebruikt!lievemandie schreef:Wowww dat doe je snel .... @lievemandie ... maar dat heb je met die spleetogen troep ???????????? (grapje) ....
Ben blij voor je!! @Iris75 mijn hoesje is al naar de maan ???????? heb hem 3 dagen gebruikt pas!
Rickkozijo schreef:Helemaal TOP Rickkozijo ....
@Iris75 je hebt gelijk heb zojuist bericht van postnl gekregen van dat het is aangekomen bij depot:D
verwacht bezorgmoment:
Morgen 22 november
12.30 - 15.00 uur
Mast schreef:Mast als je de 27ste ge pre orderd hebt dan moet je volgens Serkan deze week uitgeleverd gaan krijgen.
Helaaaaaassss vandaag geen status update gehad.. hopen op de rest van de week.. en anders wachten we toch nog gewoon een weeeeeekkk????????
lievemandie schreef:Iris75 schreef:Woww dan is het echt troep geweest wat je hebt gekocht lievemandie ..lievemandie schreef:Wowww dat doe je snel .... @Iris75 ik weet het niet hoor! Heb amper telefoon gebruikt!
is die kleine sambalkaas van je er dan niet mee van door gegaan dan ????????
anders zou ik een klacht indienen bij Bol.com want dat kan niet hoor.
Serkan schreef:Mast schreef:Oke dat is fijn, dan wacht ik die in algehele rust af????????????????
@Mast Ik zal zometeen nog een nieuwe update delen.
Mast schreef:Daarom ... snap het helemaal hoor ... Mast
Nou wordt wel steeds lastiger @Iris75, zeker omdat er gister statuswijzigingen geweest zijn waar ik aardig in de buurt zit dus ja dan wil je zelf ook graag die verandering????
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.