Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Chou

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor de update. alles verloopt volgens de planning! Goed om te horen. Dan ontvang ik graag mijn telefoon uiterlijk deze vrijdag!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ruud001 Daar ben ik dus echt bang voor..... is het echt zo klein ivm de plus?
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:


En dit is toch lachen.
Hahaha ... geweldig he Ruud001 ... een extra spelen dingetje ????
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ben blij voor je!! SpanishDudeist
ben de laatste 2 dagen hard aan het werk ????????????

Iris75 mijn hoesje is al naar de maan ???????? heb hem 3 dagen gebruikt pas!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
Ben blij voor je!! @Iris75 mijn hoesje is al naar de maan ???????? heb hem 3 dagen gebruikt pas!
Wowww dat doe je snel .... lievemandie ... maar dat heb je met die spleetogen troep ???????????? (grapje) ....
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
Ben blij voor je!! @Iris75 mijn hoesje is al naar de maan ???????? heb hem 3 dagen gebruikt pas!
Wowww dat doe je snel .... @lievemandie ... maar dat heb je met die spleetogen troep ???????????? (grapje) ....
???????????? Iris75 ik weet het niet hoor! Heb amper telefoon gebruikt!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeist Ja moet echt even wennen. Het scherm is iets smaller als bij de 7 plus. Maar wel lekker compact. Verder super toestel hoor.
Rickkozijo

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Iris75 je hebt gelijk heb zojuist bericht van postnl gekregen van dat het is aangekomen bij depot:D
verwacht bezorgmoment:
Morgen 22 november
12.30 - 15.00 uur
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Helaaaaaassss vandaag geen status update gehad.. hopen op de rest van de week.. en anders wachten we toch nog gewoon een weeeeeekkk????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Rickkozijo schreef:
@Iris75 je hebt gelijk heb zojuist bericht van postnl gekregen van dat het is aangekomen bij depot:D
verwacht bezorgmoment:
Morgen 22 november
12.30 - 15.00 uur
Helemaal TOP Rickkozijo ....
nu even wachten op de pakjesman (en nee, niet Sinterklaas ????) en dan kan ook jij vanmiddag met je nieuwe X “spelen” ...

veel plezier er alvast mee! ...
deel je straks ook je ervaring in het andere bericht op dit forum .. gezellig ????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Helaaaaaassss vandaag geen status update gehad.. hopen op de rest van de week.. en anders wachten we toch nog gewoon een weeeeeekkk????????
Mast als je de 27ste ge pre orderd hebt dan moet je volgens Serkan deze week uitgeleverd gaan krijgen.
Dus we houden de vingers gekruist hè! ... wie weet kurnen de statussen nu wel elke dag aangepast worden. Weet niet hoe het werkt bij VF. ... succes he! ????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
Ben blij voor je!! @Iris75 mijn hoesje is al naar de maan ???????? heb hem 3 dagen gebruikt pas!
Wowww dat doe je snel .... @Iris75 ik weet het niet hoor! Heb amper telefoon gebruikt!
Woww dan is het echt troep geweest wat je hebt gekocht lievemandie ..
is die kleine sambalkaas van je er dan niet mee van door gegaan dan ????????

anders zou ik een klacht indienen bij Bol.com want dat kan niet hoor.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Serkan goedemorgen, wordt er deze hele week uitgeleverd of is de voorraad die binnen is gekomen gelijk weer helemaal weggewerkt.. ik ben totaal niet ongeduldig ofzo hoor is pure nieuwsgierigheid????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Mast schreef:
@Serkan goedemorgen, wordt er deze hele week uitgeleverd of is de voorraad die binnen is gekomen gelijk weer helemaal weggewerkt.. ik ben totaal niet ongeduldig ofzo hoor is pure nieuwsgierigheid????
Mast Ik zal zometeen nog een nieuwe update delen.
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Serkan schreef:
Mast schreef:
@Mast Ik zal zometeen nog een nieuwe update delen.
Oke dat is fijn, dan wacht ik die in algehele rust af????????????????
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75 het leer van het hoesje is ook al aan het afbrokkelen en waar de pasjes in zitten zit een scheurtje onderin...

Nee mijn sambalkaasje komt niet bij waar ik mijn telefoon laat liggen ????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Serkan schreef:
Mast schreef:
@Mast Ik zal zometeen nog een nieuwe update delen.
Oke dat is fijn, dan wacht ik die in algehele rust af????????????????
Kan je dat Mast ... rustig blijven ????????
Bonte

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Goedemorgen,

Is er ook en verschil van levertijd tussen de online bestellingen en een bestelling in de winkel?
Heb de 27e 2 x een Iphone X besteld nog niks gehoord. Geen statuswijziging niks. In de winkel zeiden ze 2 weken geleden dat ik hem vorige week zou krijgen. #mooiverhaal
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Nou wordt wel steeds lastiger Iris75, zeker omdat er gister statuswijzigingen geweest zijn waar ik aardig in de buurt zit dus ja dan wil je zelf ook graag die verandering????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Nou wordt wel steeds lastiger @Iris75, zeker omdat er gister statuswijzigingen geweest zijn waar ik aardig in de buurt zit dus ja dan wil je zelf ook graag die verandering????
Daarom ... snap het helemaal hoor ... Mast
ik hoop dat Serkan zo wat meer duidelijkheid kan geven en mensen weer blij kan maken!


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic