Felo schreef:Ja is toch lastig om te zeggen want er zijn ook bestellingen die weer teruggeplaatst zijn naar oude besteltijd ivm bkr issues.. waaronder ikzelf dus er is nog kans alleen schat die ik niet zo groot meer in helaas????
Als nu pas telefoons worden uitgeleverd die om 9.07 zijn besteld heb ik er een hard hoofd in dat die van mij wordt bezorgd deze week (64GB SG 27-10 om 10:10uur besteld).
Ik twijfelde nog bij de bestelling om niet gewoon bij Belsimpel te bestellen, had ik het maar gedaan! leermomentje, volgende keer niet meer bij Vodafone bestellen.
mrc0022 schreef:Inderdaad dat zou ik ook graag willen haha
Gezien de ervaringen van diegene die allemaal hebben bestel op de 27e zie ik mijn bestelling, geplaatst op de 28e wel erg somber in om dit nog te leveren binnen de aangegeven levertermijn... Wellicht dat hier ook wat duidelijkheid in verschaft kan worden?
mrc0022 schreef:De aangegeven levertermijn vanaf de 28ste is toch 3 tot 5 weken .. (as vrijdag zijn er pas 3wkn om) ... . dus ik begrijp deze reactie niet helemaal mrc0022 ... daarnaast heeft Serkan vandaag nog een update gedaan in dit forum. Misschien kan je die ook lezen.
Gezien de ervaringen van diegene die allemaal hebben bestel op de 27e zie ik mijn bestelling, geplaatst op de 28e wel erg somber in om dit nog te leveren binnen de aangegeven levertermijn... Wellicht dat hier ook wat duidelijkheid in verschaft kan worden?
mrc0022 schreef:Dit zijn zeker aannames want als je het forum vanaf de eerste dag had gevolgd weet je dat er ook issues waren etc
Daar ben ik zeker van op de hoogte maar aangezien nu pas bestellingen uitgeleverd gaan worden van mensen die op de 27e rond 9 uur ochtends hebben besteld dan lijkt het me sterk dat ze binnen 1 week alle overige bestellingen van de 27e nog gaan uitleveren. Vandaar dat ik ietwat sceptisch ben over de aangegeven termijn van 3-5 weken. Het is puur een aanname maar gezien alle reacties hier op het forum zal ik vast niet de enige zijn die hier benieuwd naar is..
mrc0022 schreef:Ach ik op 1 november in de VF store dus zal nog wel veeeeeeeel langer moeten wachten vrees ik????????????
RobertinoB schreef:Is er ook niet RobertinoB .... heeft allemaal met diverse factoren te maken.
@mrc0022: Mijn bestelling heb ik geplaatst om 13:00 en ook ik heb een status update ontvangen.
Dus weet niet zeker, maar een directe logica gebaseerd op tijdstip bestellen kan ik nog niet direct terug vinden.
Rickkozijo schreef:Als het goed is kan je het vanavond laat (rond 23u) zien Rickkozijo ..
@SpanishDudeist ik heb zojuist een mail gekregen met daarin mijn t&t jij ook?
is alleen nog niet aangemeld bij postnl morgen nog eens kijken
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.