SpanishDudeist schreef:Ik hoop het 1 .... maar ik ben bang dat het het ander is ..
@Iris75 3x raden wat er is gebeurd...
SpanishDudeist schreef:
er is een statuswijziging. Van ontvangen naar uitleveren ????????????????????????
RobertinoB schreef:Ik heb precies dezelfde iPhone x 256gb SG en om 09:45 verlengd. Zie nu al voor de tweede keer iemand die later besteld heeft hem eerder uitgeleverd krijgen.... Nooit meer k*t F&F.... -,-
@Serkan: had via een vriend de mogelijkheid om vanavond eentje op te halen bij de MediaMarkt vandaar dat ik twijfel of ik wel zal wachten. Maar voor die 120 euro korting kan ik wel 1 a 2 dagen wachten 😉
Ik had het volgende besteld:
Iphone X, 256 SG versie.
Besteld op vrijdag 27 oktober omstreeks 13:00
Ben erg benieuwd!
SpanishDudeist schreef:Whahhaha wat kunnen mensen toch blij zijn om een telefoon ????????????????
Hahaha nu die t&t nog ????. Maar fijn indd. ????????
Mast schreef:We hopen met je mee Mast ????????????
Fijn voor je @SpanishDudeist leuk dat het zo ver is.. bij mij nog geen status update dus hooen dat die nog komt vandaag????????
SpanishDudeist schreef:Super nieuws dit! SpanishDudeist Ben oprecht blij voor je 😄
er is een statuswijziging. Van ontvangen naar uitleveren ????????????????????????
Serkan schreef:Serkan ...hoe is het met jou statuswijziging???SpanishDudeist schreef:Super nieuws dit! @SpanishDudeist Ben oprecht blij voor je 😄
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.