Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 3x raden wat er is gebeurd...
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
@Iris75 3x raden wat er is gebeurd...
Ik hoop het 1 .... maar ik ben bang dat het het ander is ..
kom op vertel .... elke keer als ik je naam voorbij zie komen hoop ik voor een goed nieuws bericht SpanishDudeist
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
er is een statuswijziging. Van ontvangen naar uitleveren ????????????????????????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ruud001 Iris75 Serkan Statuswijziging ????????☝️
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
er is een statuswijziging. Van ontvangen naar uitleveren ????????????????????????


Yeahhhhhhhh ..... eindelijk SpanishDudeist .....
Ruud001 leessssss ????????????????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Hahaha nu die t&t nog ????. Maar fijn indd. ????????
Naamloos1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
RobertinoB schreef:
@Serkan: had via een vriend de mogelijkheid om vanavond eentje op te halen bij de MediaMarkt vandaar dat ik twijfel of ik wel zal wachten. Maar voor die 120 euro korting kan ik wel 1 a 2 dagen wachten 😉

Ik had het volgende besteld:
Iphone X, 256 SG versie.
Besteld op vrijdag 27 oktober omstreeks 13:00

Ben erg benieuwd!
Ik heb precies dezelfde iPhone x 256gb SG en om 09:45 verlengd. Zie nu al voor de tweede keer iemand die later besteld heeft hem eerder uitgeleverd krijgen.... Nooit meer k*t F&F.... -,-
2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de bestelling geannuleerd:(
Plaats nu een bestelling via belsimpel

VF is lannnnnng levertijd,kan niet wachten
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Fijn voor je SpanishDudeist leuk dat het zo ver is.. bij mij nog geen status update dus hooen dat die nog komt vandaag????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
Hahaha nu die t&t nog ????. Maar fijn indd. ????????
Whahhaha wat kunnen mensen toch blij zijn om een telefoon ????????????????
maar dat is waar SpanishDudeist ... hopelijk eind vd middag t&t en dan hopelijk vanavond laat dat je dan kan zien wanneer PostNL voor je deur staat.

Hopelijk heb je niet zoveel pech als Ruud001
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Fijn voor je @SpanishDudeist leuk dat het zo ver is.. bij mij nog geen status update dus hooen dat die nog komt vandaag????????
We hopen met je mee Mast ????????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nieuwe update verwachte levertijden:

Ik heb zojuist contact gehad met onze interne afdeling over de verwachte levertijden van de iPhone X. De voorraad van de huidige week verloopt volgens planning, er zijn dus geen problemen of afwijkingen m.b.t. de leveringen. Vanaf komende week (week 48) ziet het er een stuk beter uit en verwachten we een aanzienlijk grotere voorraad te ontvangen. Dit geldt met name voor de 64 GB uitvoeringen. Dus indien je er deze week niet bij zit dan heb je vanaf volgende week een grotere kans 😄

Belangrijk om te weten..
We ontvangen regelmatig informatie van de fabrikant (in dit geval Apple) over de verwachte leveringen. Aan de hand hiervan updaten wij het levertijdenschema. Dit houdt dus in dat de verwachte levertijden gewijzigd kunnen worden. Bij een grotere voorraad (zoals volgende week de verwachting is) zal de verwachte levertijd verkort worden, andersom zal het opgeschoven worden. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit.

Nogmaals bedankt voor jullie begrip en geduld!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Bedankt Mast hopelijk ben jij ook gauw aan de beurt. Ik heb alleen statuswijziging hè verder nog geen tellie Hahaha.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
SpanishDudeist schreef:
er is een statuswijziging. Van ontvangen naar uitleveren ????????????????????????
Super nieuws dit! SpanishDudeist Ben oprecht blij voor je 😄
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan schreef:
SpanishDudeist schreef:
er is een statuswijziging. Van ontvangen naar uitleveren ????????????????????????
Super nieuws dit! @SpanishDudeist Ben oprecht blij voor je 😄
Serkan ...hoe is het met jou statuswijziging???
Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Don’t worry dude.
Morgen is de toestel bij jouw thuis.

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Serkan schreef:
SpanishDudeist schreef:
er is een statuswijziging. Van ontvangen naar uitleveren ????????????????????????
Super nieuws dit! @Serkan ...hoe is het met jou statuswijziging???
Iris75 Iets met 'achteraan sluiten'..... :8

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan ..... ???????????? .... ik blijf zingen. .... mussen vallen van het dak etc etc maar de schoen blijft leeg ????????????

????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan schreef:
Iris75 schreef:
Serkan schreef:
SpanishDudeist schreef:
er is een statuswijziging. Van ontvangen naar uitleveren ????????????????????????
Super nieuws dit! @Serkan ...hoe is het met jou statuswijziging???
@Iris75 Iets met 'achteraan sluiten'..... :8

Oeiiiiiiii
balen......... Serkan
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ik blijf mezelf verbazen over de verschillende antwoorden die klantenservice geven. Tot nu het meeste vertrouwen in Serkan hahah
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic