Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
MagnificentDPE Over dat next heb je een punt we betalen hem wel af heb ik ook gedaan waarom doen we dat eigenlijk niet wanneer de telefoon binnenkomt de verlenging gaat meteen in 3 maanden onbeperkt internet krijg je derbij die je bij je oude toestel gebruikt die rest waarde word met de dag minder het verkoop ervan is ook nog iets.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Sinan01 MagnificentDPE Ik zou als ik jullie was even navragen hier op het forum wat zij eventueel kunnen betekenen. Het is immers vreemd dat je al gebruik kunt maken van voordelen zonder dat je het toestel dat je nieuw hebt besteld in handen hebt.

Volgende week! Ik weet het zeker! NOT! ????
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan kan je ons hierbij wegwijs maken
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
In de voorwaarden lees ik dat het abonnement per direct in gaat. Ik hoop dat hij je dan toch verder kan helpen, maar ook hier vrees ik weer het ergste.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
MagnificentDPE schreef:
Nou ik heb em 64GB SG, 1 november in de store besteld verlengd met NEXT, dacht zal vanmiddag eens binnenlopen om te kijken hoe de X er live uitziet ipv alle youtube filmpjes over unboxing etc al 20 keer bekeken te hebben????.

Guess what, zelfs de VF store had em niet, niet eens als showroom model????????????
Bij navraag over levertijd kreeg ik op 4-6 weken, lekker uniform ook al die antwoorden binnen VF???????? De een zegt dit de ander dat, hoe moeilijk is het om medewerkers binnen een organisatie te instrueren om de zelfde informatie aan klanten te verstrekken?

Ik mag toch hopen dat de 3-5 weken geteld vanaf 3 nov uitkomt. Immers heb ik nu al mijn iPhone 7 voor NEXT afbetaald, en krijg ik veel later pas mijn IPhone X.
Begin nu te denken, had ik niet beter gewoon kunnen wachten tot de X voorradig was dan had ik ook weer minder rest waarde hoeven te betalen voor mijn iPhone 7????????????

Overigens volg ik dit draadje dagelijks en leef ik met je mee @SpanishDudeist en andere die nog wachten op hun Phone, we blijven duimen en hoop houden.



Heb het zelfde probleem hier, ze zeiden bij mij bij het verlengen dat inderdaad het nieuwe abonnement in zou gaan. Is echter niet het geval. Daarbij heb ik mijn NEXT "afkoopsom" in zijn geheel betaald. En kreeg ik nog wel een volledige rekening van vodafone. Kon ik dus ook weer achterheen. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen allemaal 😛 Op dit moment zeggen ze dus dat het nieuwe abonnement pas in gaat wanneer ik mijn toestel ontvang.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Ik vrees het ook, hoewel als ik in de VF app kijk dan zie ik nog steeds mijn oude abo gegevens qua data staan. Ben benieuwd wat ze gaan afschrijven eind van de maand????????
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Idd Eliseuh ik wil mijn 7 verkopen en hoe langer het duurt hoe meer aanbod er zal zijn hoe lager de prijs die ik er nog voor krijg.

Voor diegene die hem nog willen verkopen, Swoop koopt ook toestellen op, daar zou een 7 128GB in perfecte staat zoals die van mij nu nog €490 op moeten brengen. Maar ja is dat over 4 wkn ook nog zo????

pffff waarom duurt wachten zo lang?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
^RR kan ons niet verder helpen. De talent..... ????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
SpanishDudeist schreef:
@XanderL




Ja klopt, dat zou ook de bedoeling zijn. Echter omdat het toestel niet leverbaar is, word het contract ook niet verwerkt. Bij "mijn abonnement" staat nu dus ook: we gaan je aanvraag verwerken.
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Echt een talent dan had die beter niks kunnen schrijven met die antwoorden schieten we natuurlijk heel veel op.
SpanishDudeist
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Het uiteindelijke antwoord was wel heel concreet. Nee! ^RR

????????????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Potverdorie, ben benieuwd als ik vraag: "krijg ik mijn telefoon in de komende 2 jaar" wat ik dan als antwoord krijg. Ook: Nee!!! ??? Nee grapje we blijven positief, maar ben benieuwd of wij onze 3 maanden onbeperkt internet nog gaan krijgen 😛
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
SpanishDudeist we hebben dinsdag de nieuwe ronde en nieuwe kansen toch? Of krijgen we maandag dan al bericht?
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Eliseuh Jij hebt een ander probleem dan ons volgens mij bij ons is de abonnement al ingegaan wij maken nu gebruik van ons onbeperkt bundel terwijl wij de nieuwe toestel nog niet ontvangen hebben jouw abonnement start pas als je binnen hebt dat is in mijn ogen toch beter of heb ik het verkeerd?
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Sinan01 schreef:
@Eliseuh Jij hebt een ander probleem dan ons volgens mij bij ons is de abonnement al ingegaan wij maken nu gebruik van ons onbeperkt bundel terwijl wij de nieuwe toestel nog niet ontvangen hebben jouw abonnement start pas als je binnen hebt dat is in mijn ogen toch beter of heb ik het verkeerd?
Ik weet niet meer wat ik moet aannemen, van de ene medewerker hoor ik dat het ingegaan is op het moment dat ik heb verlengd, van de ander hoor ik dat het pas ingaat wanneer ik mijn toestel ontvang 😛 Aangezien er dus wel staat dat mijn nieuwe contract is ingegaan op 7 November. Op een andere pagina staat dat ze mijn aanvraag van een nieuw contract gaan verwerken.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Het abo gaat dan misschien pas in wanneer het toestel geleverd is maar we hebben wel al het restant van de oude telefoon moeten aftikken op basis van de datum dat we verlengd hebben. Dan hadden ze dat toch ook pas kunnen verrekenen wanneer de X geleverd wordt.
Nu heb ik dus de telefoon afbetaald en let op eind van de maand houden ze gewoon nog afschrijving van oude toestel in dus betaal ik die dubbel. Ook al is het maar 1 maand maar toch. Maar goed we gaan het meemaken????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
MagnificentDPE schreef:
Het abo gaat dan misschien pas in wanneer het toestel geleverd is maar we hebben wel al het restant van de oude telefoon moeten aftikken op basis van de datum dat we verlengd hebben. Dan hadden ze dat toch ook pas kunnen verrekenen wanneer de X geleverd wordt.
Nu heb ik dus de telefoon afbetaald en let op eind van de maand houden ze gewoon nog afschrijving van oude toestel in dus betaal ik die dubbel. Ook al is het maar 1 maand maar toch. Maar goed we gaan het meemaken????????
Ja ik weet het ook niet, heb gisteren meteen contact gezocht met de klantenservice toen mijn rekening zichtbaar was op my vodafone. Toen zouden ze het voor mij regelen, maar wisten dus niet welk bedrag het was. Daarna zeiden ze het is geregeld. Maar nog steeds hetzelfde bedrag vandaag. Toen ik het op dit forum plaatste kreeg ik 10 minuten daarna een SMS'je dat ik nog iets "tegoed" had van ze haha.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Maar laten we niet ot gaan. We wachten op onze X!!
Rickkozijo

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
SpanishDudeist Sinan01 XanderL
ik ben ook nog steeds 1 van de ongelukkige die hopeloos wacht op de SG 64 GB...... 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic