Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
SpanishDudeist Mast volgens mij blijven alleen wij met zijn drieen zonder de iphone X op deze forum echt jammer dit is niet normaal vandaag helemaal geen telefoon uitgeleverd door apple aan vodafone niemand heeft een bericht ontvangen
Sboldewijn01

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nee hoor, ik wacht ook op een spacegray 64 gb 27/10 besteld rond 0900h
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Sinan01 schreef:
@Mast volgens mij blijven alleen wij met zijn drieen zonder de iphone X op deze forum echt jammer dit is niet normaal vandaag helemaal geen telefoon uitgeleverd door apple aan vodafone niemand heeft een bericht ontvangen
Er was er 1 die vandaag op uitgeleverd kwam maar die heeft zijn bericht vrij snel weg gehaald omdat die verwarring bracht ...
maar het is echt frustie voor jullie!! ...... leef wel met jullie mee ....
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ik hou dit draadje zeker nog in de gaten hoor. Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat. SpanishDudeist Junior is al weer weg,
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ach ja hoop had ik al niet meer dus echt teleurgesteld ben ik vandaag niet. Ik kon mijn ei kwijt in het onderzoek. Nu zien of ze er wat mee gaan doen. Niet op persoonlijk vlak, maar om hun dienstverlening te verbeteren. Sboldewijn01 Mast het komt echt wel goed, alleen nog ff wachten. ????????????????????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
Ik hou dit draadje zeker nog in de gaten hoor. Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat. @SpanishDudeist Junior is al weer weg,
Ruud001 ,.... junior????
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Iris75 Hij is nu Deskundige ipv junior deskundige ????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
lisa1969 Ruud001 Iris75 Deskundige om de verkeerde redenen, maar goed... ben indd weer een stapje verder in het forum ????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lisa1969 schreef:
@Iris75 Hij is nu Deskundige ipv junior deskundige ????
Verrek lisa1969
SpanishDudeist en Ruud001 zijn alle 2 deskundige ????????

dus VF kan wel statussen veranderen ???????? (alleen de verkeerde voor SpanishDudeist ????)
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Hahahahaha die vind ik leuk! Iris75
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
Hahahahaha die vind ik leuk! @Iris75


We proosten er maar op SpanishDudeist ...... ????


SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Proost!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Proost. Mijn eerste foto met X
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
PROOST.
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Het wordt hier met de minuut rustiger.
Geleverd of berusting ?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
None of the above!

Rick83 Simpelweg mijn hevige teleurstelling weg atten hahahahaha
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Ik heb hem met mijn stomme hoofd pas 4 nov besteld. Dus ik moet nog heeeeeel lang wachten ben ik bang. Maar ben zoooo benieuwd.

MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Nou ik heb em 64GB SG, 1 november in de store besteld verlengd met NEXT, dacht zal vanmiddag eens binnenlopen om te kijken hoe de X er live uitziet ipv alle youtube filmpjes over unboxing etc al 20 keer bekeken te hebben????.

Guess what, zelfs de VF store had em niet, niet eens als showroom model????????????
Bij navraag over levertijd kreeg ik op 4-6 weken, lekker uniform ook al die antwoorden binnen VF???????? De een zegt dit de ander dat, hoe moeilijk is het om medewerkers binnen een organisatie te instrueren om de zelfde informatie aan klanten te verstrekken?

Ik mag toch hopen dat de 3-5 weken geteld vanaf 3 nov uitkomt. Immers heb ik nu al mijn iPhone 7 voor NEXT afbetaald, en krijg ik veel later pas mijn IPhone X.
Begin nu te denken, had ik niet beter gewoon kunnen wachten tot de X voorradig was dan had ik ook weer minder rest waarde hoeven te betalen voor mijn iPhone 7????????????

Overigens volg ik dit draadje dagelijks en leef ik met je mee SpanishDudeist en andere die nog wachten op hun Phone, we blijven duimen en hoop houden.



XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Sinan01 en ik dan, zit ook nog te wachten.
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
XanderL Jippiee de wachtenden worden steeds groter we mogen met zijn allen wachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic