Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
reeds ge-update! klaar voor de kou! 😉
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Nou daar komt die dan hé SpanishDudeist
Grapje van mijn vriend zijn collega, vriend had een foto gestuurd van de X. Zegt die collega vet ding! Hij moest daarna de 7 en de X naast elkaar doen. Zegt mijn vriend even wachten want de FACE ID lukt niet zo. Zegt die collega, moet ze haar ogen open doen! ????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
@SpanishDudeist, kan ik je blij maken met een leuk grapje??
Super lievemandie ..... en je bent er zo aan gewend he.
Zo erg zelfs dat ik op mijn iPad soms gewoon dingen verkeerd doe omdat daar wel de Home knop op zit ???????????? ....
dus Serkan ik mis de Home knop helemaal niet .... ik wil nu een update voor de iPad zodat ik geen homeknop meer nodig heb ????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
Nou daar komt die dan hé @SpanishDudeist
Grapje van mijn vriend zijn collega, vriend had een foto gestuurd van de X. Zegt die collega vet ding! Hij moest daarna de 7 en de X naast elkaar doen. Zegt mijn vriend even wachten want de FACE ID lukt niet zo. Zegt die collega, moet ze haar ogen open doen! ????????
???????????? ...... lievemandie
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75 ja was binnen 15 minuten gewend aan dit toestel. Alleen moest nog even uitzoeken hoe alles werkt. Hahaha nu werkt een beetje.
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75 dat dus ???????????? dat grapje krijg ik lang te horen nog van mijn vriend. Niet dat hij een Chinees is..maar goed ????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
@Iris75 ja was binnen 15 minuten gewend aan dit toestel. Alleen moest nog even uitzoeken hoe alles werkt. Hahaha nu werkt een beetje.
lievemandie Ik zag net dat er hier op het forum een ander berichtje aangemaakt is door Serkan

daar kunnen we ervaringen delen over de X .. kunnen we daar Serkan gek maken want die heeft hem nog niet ????????????
https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Ervaringen-amp-Discussie-De-nieuwe-iPhone-X/td-p/285051
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
ddouven schreef:
@Serkan Morgen is het toch 3 weken na 27-10 dan zou iedereen die op de 27ste besteld heeft toch aan de beurt zijn geweest?
Of zit dat nou met die levertijden? Echt heel duidelijk is dit niet. Gaan de levertijden nu in vanaf 27-10 of vanaf 3-11?
De verwachte levertijden gelden vanaf 03-11.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mstie126 schreef:
Status: Uitleveren
30-10 besteld SG 64
SpanishDudeist ..... zou die vandaag voor jou ook eindelijk gaan komen?
zie hierboven ....
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Serkan schreef:
ddouven schreef:
@Serkan Morgen is het toch 3 weken na 27-10 dan zou iedereen die op de 27ste besteld heeft toch aan de beurt zijn geweest?
Of zit dat nou met die levertijden? Echt heel duidelijk is dit niet. Gaan de levertijden nu in vanaf 27-10 of vanaf 3-11?
De verwachte levertijden gelden vanaf 03-11.

Serkan Kan dit niet bij jullie op de website duidelijk gemaakt worden bij de verwachte leertijden. Ik lees nu toch steeds meer vragen over en daardoor ook mensen die ongeduldig worden en daardoor ook niet altijd blij.
Dit scheelt een hoop kwade klanten. (Lijkt mij) ...

XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ruud001 Dat lijkt me helemaal om gek van te worden, je weet dat ie onderweg is en dan komt ie maar niet.

ik gun hem je van harte vandaag, dan heb je lekker een heel weekeinde om er mee te spelen en er aan te wennen.

sterkte met wachten
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mstie126 schreef:
Status: Uitleveren
30-10 *27-10 besteld SG 64

*Mod-edit
De originele besteldatum van deze bestelling was 27-10. Betreft een BKR-issue. S.v.p. correcte info vermelden Mstie126
Serkan hoe kan het dat iemand die de 30ste besteld heeft nu al uitgeleverd krijgt en de mensen van de 27ste nog steeds moeten wachten. Ook al hebben ze issues gehad, ze zijn toch terug gezet naar de 27ste en dan geldt toch First in First out

of is er vandaag een hele berg SG64 binnen gekomen vanuit Apple en wordt iedereen van de 27ste vandaag blij gemaakt met uitleveren?

???????? Zeg me dat het laatste waar is ........
maar je begrijpt denk ik nu wel dat er vele mensen die wachten vanaf de 27ste nu wel erg pissig gaan worden (sorry niet persoonlijk naar jou)


Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
KeaveXL schreef:
Godverdomme zeg Vodafone (@Serkan), het begint nu wel een heel belachelijk verhaal te worden.

Voor de derde keer is mijn order geannuleerd (!) Dit maal is de reden dat de klantenservice mij probeerde te bellen met een vraag over de nummer portering. Hierbij is het VF policy dat als het drie keer niet lukt om iemand te bellen, de order geannuleerd wordt.

Saillant detail 1: omdat VF in het weekend van 30 oktober mijn nummer te vroeg geporteerd heeft, ben ik sindsdien voor een groot aantal nummers niet meer telefonisch te bereiken. (Gek he dat ik niet op neem)
Saillant detail 2: Gisteren medewerken van Vodafone gesproken, dat mijn nummerportering goed gegaan was en ik daarom eind deze week begin volgende week mijn iPhone kan verwachten.

Omdat mijn order nu geannuleerd is, kan Vodafone wederom alleen maar een nieuwe order aanmaken en kom ik weer achter in de wachtrij. Bovendien kom ik dan ook niet meer in aanmerking voor Friends & Family korting.

Echt ik snap niet dat er mensen nog zo positief zijn over VF, dit is duidelijk geen issue van Apple. Aan de telefoon wordt je continu doorverbonden, op alles krijg je ‘nee dat kan niet in ons system’ en een beetje pro-actief communiceren met de klant zit er ook niet in.

Ik ben er nu echt helemaal klaar mee, hoe moeilijk kan het zijn? Ik zou graag weer gebeld willen kunnen worden en daarnaast mag die iPhone ook wel eens binnenkomen, nieuwe order aanmaken ga ik niet doen.

@Serkan, waar kan ik een ‘officiële’ klacht indienen en wat kan jij voor mij beteken om dit opgelost te krijgen.

Hi KeaveXL,

Ik begrijp dat het vervelend is maar helaas kan ik je hier niet verder mee helpen. Indien je een klacht hierover wil indienen kun je dat hier doen. Succes en ik hoop dat je je toestel alsnog z.s.m. ontvangt.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lievemandie schreef:
Hij is binnen!!

Dank je wel @Serkan voor jouw moeite!!
Super om te lezen lievemandie! Veel plezier ermee gewenst en leuk dat je (net zoals Iris75) nog actief bent in dit topic 😄
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75, ik heb nog nooit zoveel kudos gehad van Serkan, heb kudospam gehad in de emailbox ????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
XanderL schreef:
Gisteren nog van de helpdesk gehoord dat de telefoons in volgorde van bestelling worden uitgeleverd. Ik zie alleen maar mensen met hogere bestelnummers die hem al hebben en ik heb nog steeds nul info van Vf. @Serkan het zal toch niet zo zijn dat nieuwe abbo’s voorgetrokken worden op verlengers?
We leveren op First in First out, dat laatste is dus niet het geval. De vraag is op dit moment groter dan het aanbod (leveringen van Apple) dus het is voor iedereen die nog wacht een vervelende situatie. Hopelijk duurt dit niet al te lang meer. In ieder geval bedankt voor het geduld voor zover.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
@lievemandie Ik zag net dat er hier op het forum een ander berichtje aangemaakt is door @Serkan

daar kunnen we ervaringen delen over de X .. kunnen we daar Serkan gek maken want die heeft hem nog niet ????????????
https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Ervaringen-amp-Discussie-De-nieuwe-iPhone-X/td-p/285051
In dat topic kunnen jullie inderdaad de ervaringen met de nieuwe iPhone X delen! 😄 Thanks Iris75
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
@Serkan, heb kudospam gehad in de emailbox ????
???? jijook al lievemandie ... straks ben je ook goed gemutst misschien ????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Mstie126 schreef:
Status: Uitleveren
30-10 *27-10 besteld SG 64

*Mod-edit
De originele besteldatum van deze bestelling was 27-10. Betreft een BKR-issue. S.v.p. correcte info vermelden Mstie126
@Serkan hoe kan het dat iemand die de 30ste besteld heeft nu al uitgeleverd krijgt en de mensen van de 27ste nog steeds moeten wachten. Ook al hebben ze issues gehad, ze zijn toch terug gezet naar de 27ste en dan geldt toch First in First out

of is er vandaag een hele berg SG64 binnen gekomen vanuit Apple en wordt iedereen van de 27ste vandaag blij gemaakt met uitleveren?

???????? Zeg me dat het laatste waar is ........
maar je begrijpt denk ik nu wel dat er vele mensen die wachten vanaf de 27ste nu wel erg pissig gaan worden (sorry niet persoonlijk naar jou)


Ik wilde net reageren op Mstie126 want dit is niet helemaal waar. Dit betreft een BKR-issue waarbij de bestelling is hersteld. De 30-10 klopt dus niet helemaal.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lievemandie schreef:
@Serkan, heb kudospam gehad in de emailbox ????
Ik was even alles aan het bijlezen haha.... 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic