Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
En heb ook nog steeds nix. Al drie dagen onderweg. Pfff
Succes Ruud001 .....
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
XanderL schreef:
Wellicht dat we nu vast een order kunnen plaatsen voor de iPhone XI, dan heeft Vodafone nog een jaar om dat goed op rails te krijgen.

Gisteren nog van de helpdesk gehoord dat de telefoons in volgorde van bestelling worden uitgeleverd. Ik zie alleen maar mensen met hogere bestelnummers die hem al hebben en ik heb nog steeds nul info van Vf. @Serkan het zal toch niet zo zijn dat nieuwe abbo’s voorgetrokken worden op verlengers?


Nee daar wordt geen onderscheid in gemaakt XanderL ..
ik heb hem ook verlengt en heb hem al binnen. En zoals Ruud001 zegt. Die van hem is onderweg. (Al 2dgn helaas)

Er zit aan die ordernummers geen logica. Dat is iets technisch en heeft met diverse factoren te maken.
Er Spelen diverse dingen af waar het uitleveren aan kan liggen namelijk:
Wanneer heb jij ge orderd, hoe heb je ge ordend., heb je problemen gehad , welke kleur, welke GB ... en natuurlijk aan de voorraad die ze aangeleverd krijgen van Apple zelf.

Dus succes met wachten. ????????????


Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
Goedenmorgen allen. Vandaag D day voor een aantal van ons. En speciaal @SpanishDudeist. Ik hoop zo dat jij vandaag wat hoort van VF.
Ikzelf hoop mijn X 256GB in Space Grey vandaag te ontvangen. Ben de hele dag onderweg vandaag, dus zal niet veel op dit draadje zijn. Maar vanavond weer. Succes allen! ????????????
Goedemorgen allen ....
en ik sluit me aan bij Ruud001 .......
En ...... we gaan heeeeel hard duimen voor SpanishDudeist ... ????????????????????

Alter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik begrijp het niet meer. Vrijdag 27-10 (mijn verjaardag) de nieuwe iPhone x besteld om half 10 in de ochtend. Meteen bevestiging gekregen, en om half 1 in de middag mijn contractverlenging binnen. Heb alleen nog steeds niks gehoord en de nieuwe iPhone x nog niet gekregen. Waren jullie echt allemaal eerder met bestellen, of klopt er iets niet? Op de website staat dat de levering 1-3 weken kan duren, dan zou ik hem vandaag uiterlijk binnen moeten krijgen maar nog geen leveringsbevestiging gekregen Serkan, kan je me helpen?

overigens heb ik die space gray 256gb besteld
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Alter schreef:
Ik begrijp het niet meer. Vrijdag 27-10 (mijn verjaardag) de nieuwe iPhone x besteld om half 10 in de ochtend. Meteen bevestiging gekregen, en om half 1 in de middag mijn contractverlenging binnen. Heb alleen nog steeds niks gehoord en de nieuwe iPhone x nog niet gekregen. Waren jullie echt allemaal eerder met bestellen, of klopt er iets niet? Op de website staat dat de levering 1-3 weken kan duren, dan zou ik hem vandaag uiterlijk binnen moeten krijgen maar nog geen leveringsbevestiging gekregen @Serkan, kan je me helpen?

Alter Zijn er bij je order toevallig issues geweest? HEb je de BKR check gehad?
En welke kleur heb je besteld
levertijd gaat in vanaf de 3e ...

SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Ruud001 bedankt toppers! Ik vrees echter niets te horen vandaag.

ik hoop iig dat Ruud001 zijn toestel ontvangt. Hij wacht ook al zolang en zelfs met een goede reden.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
volgens mij wachten de meeste hier al sinds 27-10 met een reden.
Alter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De space gray 256gb. Heb geen BKR, zit onder de grens van 250euro lening
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Alter schreef:
De space gray 256gb. Heb geen BKR, zit onder de grens van 250euro lening
Wie weet heb je dan vandaag kans Alter ....
als ik het goed heb word er vandaag weer vanuit Apple geleverd.
Levertijd is 1-3wkn en we zitten vandaag op week 2

dus ik kan dan alleen maar zeggen: je moet echt nog eventjes geduld hebben. Net zoals vele andere. En wat ik via andere wegen ook al heb begrepen is de 256gb de favoriet

succes!!!!

XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik heb op de 27ste om 0903 besteld, om 0917 e-mail ontvangen dat de bestelling bevestigd is en om 1301 mijn contract binnen. Geen problemen, ook niet met de BKR toets. 256gb SG
XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Alter Dan zitten wij dus qua tijdlijn hetzelfde. Volgende keer maar weer een simpel Sim only abbo en de Phone los kopen. Levert mij een stuk minder stress op en dat had ik nou juist gehoopt van het bestellen via Vf.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
XanderL schreef:
Ik heb op de 27ste om 0903 besteld, om 0917 e-mail ontvangen dat de bestelling bevestigd is en om 1301 mijn contract binnen. Geen problemen, ook niet met de BKR toets. 256gb SG
XanderL .... dan zal je toch echt nog steeds geduld moeten hebben. (Sorry)
Er waren ook problemen geweest tijdens de pre-order daarom komt ook elke keer de vraag qua BKR (tijdens de order werd de check namelijk niet gedaan en die werd dus pas later telefonisch gedaan)

verder is het nu algemeen bekend dat de 256GB erg populair is en dat Apple alles maar mondjes maat levert aan alle leveranciers, winkels en zelfs ook aan de Apple store zelf.

Levertijd voor de orders van de 27e staat op 1-3wkn gerekend vanaf de 3e ..
alles wat ik schrijf is de ervaring die ik hoor en lees en mee maak op dit forum ..
en nee ik ben niet van VF

succes!


Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Hier, als een van de lucky few lijkt het wel, sinds gister de trotste bezitter van de X 256 Space Gray. Prachtig toestel, het wachten waard. Ik hoop uiteraard dat alle wachtenden vandaag of zsm ook goed nieuws gaan ontvangen. Misschien zitten ze wel in de pakjesboot...
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Maragaav schreef:
Hier, als een van de lucky few lijkt het wel, sinds gister de trotste bezitter van de X 256 Space Gray. Prachtig toestel, het wachten waard. Ik hoop uiteraard dat alle wachtenden vandaag of zsm ook goed nieuws gaan ontvangen. Misschien zitten ze wel in de pakjesboot...
Maragaav Wat super ....... het is wel even wennen he? .. al was ik eigenlijk al snel gewend ????
Ruud001 hoor je dat ..... Maragaav. Schrijft dat die van jou misschien wel in de pakjesboot zit ????????????

Veel plezier ermee Maragaav
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Iris75 Wennen was echt zo gebeurd, heerlijk intuïtief weer, top! Geniet jij ook? 😉
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Het is sowieso vreemd. 256GB populair, maar de 64GB SG ws ook, want die is niet leverbaar. Het wachten heeft te maken met meerdere factoren:

1. Apple levert mondjesmaat aan
2. VF hun pre-order is niet helemaal goed gegaan.

Daarnaast is er de frustratie die VF creeert door niet of onduidelijk te communiceren. Door je eigen ongeduld ga je alle wegen af totdat je een voor jou bevredigend antwoord krijgt. De realiteit is echter dat je uiteindelijk zult moeten wachten en wachten en wachten.....
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75 , hij is zo mooi..en zo smooth...

SpanishDudeist, kan ik je blij maken met een leuk grapje??
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
lievemandie Altijd!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
@Iris75 Het is sowieso vreemd. 256GB populair, maar de 64GB SG ws ook, want die is niet leverbaar. Het wachten heeft te maken met meerdere factoren:

1. Apple levert mondjesmaat aan
2. VF hun pre-order is niet helemaal goed gegaan.

Daarnaast is er de frustratie die VF creeert door niet of onduidelijk te communiceren. Door je eigen ongeduld ga je alle wegen af totdat je een voor jou bevredigend antwoord krijgt. De realiteit is echter dat je uiteindelijk zult moeten wachten en wachten en wachten.....
Je hebt helemaal gelijk SpanishDudeist .....
maar het valt mij ook op dat mensen snel conclusies trekken als ze eigenlijk al van te voren wisten dat er wachttijden waren. Daar doelde ik ook een beetje op.

De communicatie vanuit VF had zeker beter kunnen zijn, zeker met de klanten die issues hadden of hebben en die dat misschien nog geen eens weten omdat die wel geduldig wachten en niet gaan zoeken.

Ik wacht met jou mee hoor SpanishDudeist ..... ???????????????? mijn vingers zijn voor jou gekruist.

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Maragaav schreef:
@Iris75 Wennen was echt zo gebeurd, heerlijk intuïtief weer, top! Geniet jij ook? 😉
Yep Maragaav .... let op he .. er is gisteravond laat weer een software update gekomen.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic