Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
KC91 schreef:
@Serkan heeft al aangegeven dat hij niet bij de informatie kan(?) en dat ik gewoon af moet wachten totdat ze contact opnemen.

Tsja.... dat is balen KC91!! ... begrijp ik wel hoor!
We willen allemaal dat ding in onze handen hebben

het is natuurlijk ook gewoon ???? dat dat miljoenen bedrijf (Apple) zoveel invloed heeft en maar beperkt kan leveren aan hun klanten. (Dus aan de winkels en providers)

SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Oksiz dat heb ik toen achterhaald door te bellen. Het gaat er dan om of je een inkomenstoets hebt gedaan of niet.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Oksiz schreef:
Hoe weet je of je een BKR issue hebt?
Oksiz Heb je tijdens je order een aantal vragen gekregen over je inkomen enzo?
Zo ja, dan heb jij geen BKR issue
Zo nee, dan heb je dus wel last van dat issue
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Iris75 schreef:
lievemandie schreef:
Yes! De screenprotectors zijn binnen en dat betekent gebruiken!! ????????????????

Precies op tijd voor de levering voor vandaag!
En je hoesje @lievemandie??????
Die was gisteren al binnen! ????????
Oksiz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
SpanishDudeist Ik heb de bestelling telefonisch laten doen, medewerker heeft inderdaad mijn inkomen getoetst en daarna de bestelling doorgezet. Ik heb daarvan een bevestiging. Dan neem ik aan dat het in orde is? (heb ruim inkomen en sta positief op BKR).
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Oksiz schreef:
@SpanishDudeist Ik heb de bestelling telefonisch laten doen, medewerker heeft inderdaad mijn inkomen getoetst en daarna de bestelling doorgezet. Ik heb daarvan een bevestiging. Dan neem ik aan dat het in orde is? (heb ruim inkomen en sta positief op BKR).
Dan zijn er geen problemen met je order en dan moet je dus nu heeel veeeel geduld hebben en je houden aam de levertijd die VF al aangeeft.
Succes Oksiz .....
mboomsma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik volg dit forum ook alweer even en kreef afgelopen dinsdag nogal de indruk dat er weinig structuur was in het uitlever proces van Vodafone. De nogal slechte communicatie (op de inzet van Serkan na) hielp ook niet mee. Afgelopen dinsdag heb ik mijn order geannuleerd. Dat ging met de nodige twijfel.
Ik heb meteen besteld via belsimpel inclusief verlenging bij vodafone (levertijd volgens site van 2-4 werkdagen) en gisteren heb ik mijn X 256 SG in ontvangst mogen nemen. Oftewel, levering binnen 1 dag en duidelijke en heldere commincatie!
Het kan dus wel gewoon. Het zou al schelen als het bij vodafone duidelijk zou zijn waar je ergens in de wachtrij staat in plaats van alleen maar zeggen 'first in, first out'. Als provider wil ik nog steeds niks anders maar de volgende keer bestel ik mijn iPhone in ieder geval niet meer via vodafone.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Oksiz Dan heb je indd geen BKR issues. Overigens als ik zeg issues heeft het te maken met dat veel mensen die gegevens nooit hebben hoeven verstrekken. Dat was de reden dat ze mijn bestelling simpelweg annuleerden.

Slechte nieuws voor jou is denk ik dat je nog een tijdje zult moeten wachten.
Oksiz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Komt in orde 🙂
Ik heb een voorgevoel dat het heel snel zal gaan met mijn 8+ 64SG Verlegen kat
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
mboomsma Wat fijn! je hebt helemaal gelijk. Het is ook vreemd dat het zo snel kan en met dezelfde provider. Zo ook het bij betalen. Ik zag bijv ook dat je met hetzelfde abonnement etc minder betaalt bij gsmwinkel.nl (scheelt 40 euro)
Naamloos1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Kreeg net een SMS van vodafone, dus ik dacht: "Yes mijn iPhone komt snel!". Blijkt het een een SMS te zijn dat ik nog even geduld moest hebben... haha 😞
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ik ontvang zojuist het volgende via sms:

We vinden het heel vervelend: we kunnen je nog geen verwachte leverdatum voor de Apple Iphone X 64GB Space Grey melden. We vragen je nog even geduld te hebben.

FF serieus?
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Oksiz schreef:
Komt in orde 🙂
Ik heb een voorgevoel dat het heel snel zal gaan met mijn 8+ 64SG Verlegen kat
Ohhh jij wacht op de 8+
oeps .... daar weten we niets over Oksiz ..sorry
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
Ik ontvang zojuist het volgende via sms:

We vinden het heel vervelend: we kunnen je nog geen verwachte leverdatum voor de Apple Iphone X 64GB Space Grey melden. We vragen je nog even geduld te hebben.

FF serieus?

Neeee SpanishDudeist .....

Serkan jullie krijgen vrijdag (morgen) toch wel weer wat binnen?

mboomsma

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
SpanishDudeistDat is helemaal raar. Minder kosten voor je abonnement heb ik nog niet voorbij zien komen.
Bij belsimpel betaal je wel 4,95 verzendkosten, maar ik geloof dat je dat wel kan missen als je de X aanschaft 😉
bbgtang

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ja dit heb ik ook net ontvangen.
Erg duidelijk.
Waarom passen ze de leveringtijd van de Iphone X niet aan. 1-3 weken is helemaal niet waar. Zo creer je alleen maar vals hoop voor de mensen die op 27 oktober de order hadden gedaan.
Zeer frustrerend..



SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Serkan Hoe kan het toch dat de levertijden nu toch weer niet aangehouden kunnen worden? Ik neem aan dat alles dus verschuift?

Overigens zijn Vodafone en KPN als enige twee die moeite lijken te hebben met het leveren van de toestellen. T-Mobile en Tele2 hebben alle modellen op voorraad.

Ik ben not amused....... Misschien tijd voor plan B.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
ik krijg nu ook een sms dat er geen verwachte leverdatum is , terwijl ik 10 min terug met de klantenservice heb gesporken, ze zeiden dat mijn bestelling volgende week geleverd zal worden .

slechte service !!

ik heb mijn abonnement verlengt op 27/10 met de ordernummer 2698...
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeistBALEN, maar die SMS zegt niet alles...
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ruud001 je begrijpt dat mijn vertrouwen in een goede afloop op korte termijn steeds minder aan het worden is. Het is morgen 3 weken geleden dat ik de bestelling heb geplaatst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic