Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Hoe is het met je rug?
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
SpanishDudeist

Ja zeker balen! Maar vindt het nog stelchter dat je eerst gisteravond iets voor middernacht bezorg moment krijgt te horen.

Dus ik reregeld dat ik vanmorgen thuis bleef. En toen ik om 11:45 ging bellen of bezorger in de buurt was bleek het niet eens in een busje te liggen! Mega slecht dat ze niet eerder lieten weten dat er niks kwam
XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik volg dit draadje al een tijdje, maar het geeft mij toch een gevoel van een totaal random process.

Ik heb bestelnummer 26978xxxx bestelbevestingsemail om 09.17 op 27-10-2017 voor SG 256gb en ik heb nog helemaal 0,0 niks geen info van Vodafone. Geen email, geen statuswijziging in mijn bestelling, geen SMS.
Net dus maar weer eens gebeld en een weinig zeggend persoon aan de telefoon gehad, die vooral niks wist en ook niks kon beloven/toezeggen/uitzoeken.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
XanderL Ik adviseer je contact op te nemen met Serkan, die heeft voor menigeen hier de boel geregeld en met succes.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
JaqSwarthoff Belachelijk. Je zou bijna je dag op hun verhalen.
XanderL

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik neem dat hij het nu al gezien heeft door jouw tag, bedankt.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
JaqSwarthoffJe bent in ieder geval niet de enige. Had ik ook. Balen he. Dan maar morgen, of zaterdag of maandag etc..............................................;)
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
XanderL Ik adviseer je een PB te sturen met je gegevens, want die heeft hij sowieso nodig om alles in werking te stellen.
KC91

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
XanderL Denk dat het weinig zin heeft. Heb zelf precies hetzelfde probleem (zelfde toestel en ook geen SMS/ enig vorm van contact). Sommige hebben o.a. een SMS gekregen dat het toestel later wordt geleverd maar zelfs die heb ik nooit ontvangen.
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ruud001

Ja dit kon er ook nog wel bij haha
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
KC91 schreef:
@XanderL Denk dat het weinig zin heeft. Heb zelf precies hetzelfde probleem (zelfde toestel en ook geen SMS/ enig vorm van contact). Sommige hebben o.a. een SMS gekregen dat het toestel later wordt geleverd maar zelfs die heb ik nooit ontvangen.
KC91 XanderL met zo’n houding bereik je zo wie zo niet veel.
Zoals sommige hier al aangeven is dat je een PB met je gegevens naar Serkan kan sturen.

Met de pre-orders zij op de 27ste issues geweest bij vele klanten. (De Verplichte BKR check werd niet gedaan en daardoor ging het verkeerd met de orders) Iets waar VF uiteraard van baalt en ze doen met man en macht er alles aan om het weer goed te krijgen maar technisch is alles toch wat lastiger dan wat wij als mede mens misschien kunnen begrijpen.

Dus ik adviseer jullie: als jullie tijdens jullie pre-order een issue hadden qua BKR check dan kunnen jullie contact opnemen met de moderator hier via een pb via dit forum.
Hebben jullie geen pre order issues gehad dan moet je helaas wachten ... net zoals vele hier

en nee, ik heb geen aandelen met VF en nee, ik werk niet voor VF maar probeer jullie te helpen.
Er zijn er hier al veel geholpen via dit forum dus wie weet jullie ook..

Succes met jullie frustraties (die ik ook echt wel begrijp hoor, begrijp me niet verkeerd)
Rickkozijo

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
XanderL ik zou zeker met Serkan contact opnemen wat SpanishDudeist ook zegt met pb en jou gegevens erin zetten zoals ordernr,klantnr en mobiel nr dan gaat hij ernaar kijken wat die voor jou kan doen
hij heeft mij ook super geholpen! nogmaals bedankt Serkan !!!
KC91

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Iris75 Dat is precies het probleem. 😄 Er zijn geen problemen, alleen onduidelijkheden wanneer de status gaat veranderen naar uitleveren. Kleine punt is wel dat er ook geen communicatie is via SMS over vertraagde levertijden. Wel wil ik erbij vermelden dat ik mijn bestelling in 1 van de VF winkels heb geplaatst i.p.v. online.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Oke KC91 .. wanneer heb jij je pre order gedaan dan? ...
uitleveren doen ze zoals ze communiceren op de site ...
1-3wkn als je op de 27ste heb gepre-orderd en anders 3-5wkn
*alles gerekend vanaf 3-11

en even ter info. Onze ervaring hier is dat je niet van al die SMS-jes enzo uit moet gaan. Ook die kloppen niet altijd. (Ik zeg alleen maar mijn ervaring)
Houd alleen je MyVodafone in de gaten qua status veranderering.

Meer info komt er niet naar buiten en als je dus geen BKR issue had dan kan Serkan je niet helpen, dat klopt.

Succes met wachten ...... het is helaas niet anders. Ook bij andere providers etc zijn er helaas wachttijden en ook die weten niet waar ze aan toe zijn ivm matig uitleveren van Apple zelf!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
JaqSwarthoff schreef:
@SpanishDudeist

Ja zeker balen! Maar vindt het nog stelchter dat je eerst gisteravond iets voor middernacht bezorg moment krijgt te horen.

Dus ik reregeld dat ik vanmorgen thuis bleef. En toen ik om 11:45 ging bellen of bezorger in de buurt was bleek het niet eens in een busje te liggen! Mega slecht dat ze niet eerder lieten weten dat er niks kwam
Die PTT maakt er ook geregeld een zooitje van he JaqSwarthoff ...
echt super balen voor je!!!! .....
weet je nu wel of je het morgen hebt?

Kan je anders niet regelen dat het ergens anders afgegeven word? Dit heeft Maragaav ook zo gedaan. Die kan het nu vanavond op een bepaald punt afhalen.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
KC91Gewoon zoals ik, heel vaak F5F5F5F5F5 etc. Na ±1,5 week is mijn status afgelopen dinsdag veranderd naar "uitleveren". Dan ben je er nog niet. Eerst wachten op een T&T (2 dagen) en dan wordt hij verstuurd. Helaas, is mijn zending dan ook weer vertraagd en zal (hopelijk) morgen worden bezorgd.
Dus blijf oefenen F5F5F5. Succes.:D
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Yes! De screenprotectors zijn binnen en dat betekent gebruiken!! ????????????????

Precies op tijd voor de levering voor vandaag!
KC91

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Iris75 Bedankt voor je info! Heb zelf geen probleem met de BKR gehad aangezien het toestel in 1 keer wordt afbetaald. Mijn ordernummer begint met 26979XXXX (geen idee of het ook iets aangeeft wanneer de bestelling is geplaatst). Feit dat ik geen SMS ontvang was voor mij een kleine vraag of er ook iets mis is, maar Serkan heeft al aangegeven dat hij niet bij de informatie kan(?) en dat ik gewoon af moet wachten totdat ze contact opnemen.

Ruud001 Volg het forum al sinds begin van m'n order :D. Elke dag even kijken of er een ander status wordt aangegeven. Wees positief! Als het vandaag niet binnen is, komt het vast morgen!


Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
Yes! De screenprotectors zijn binnen en dat betekent gebruiken!! ????????????????

Precies op tijd voor de levering voor vandaag!
En je hoesje lievemandie??????
Oksiz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoe weet je of je een BKR issue hebt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic