Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Gurby_73 schreef:
Iris je had mij maamdag geadviseerd een pb naar serkan te sturen met alle gegevens.
En dat heeft gewerkt:)
Morgen krijg ik hem!!
Gurby_73 Ik zal wel even mijn adres geven dan weet je waar je een flesje wijn heen kan sturen ????????????
nee hoor grapje .... fijn dat ik je heb kunnen helpen met de juiste info.
En veel plezier met je X ....

enne SpanishDudeist dat verklaart zeker een hoop .. denk dat vele mensen dit keer met de 256GB blij gemaakt zijn.

SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
RobinG1 Dan is de space grey gewoon niet leverbaar, denk ik......
Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dan ben ik de enige met 256 silver die niks heeft gekregen ????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
I feel you ????
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
SpanishDudeist schreef:
@Gurby_73 Thx Gerben! Kijk dat verklaart de boel. Veel mensen die hun t&t en statuswijziging hebben gekregen zijn mensen met 256gb versie.

volgens mij 1 iemand met 64gb zilver versie....
Nee geloof ik 2-3! Ik heb die, lisa en robin geloof ik.

Inmiddels staat die op afleveren morgen 16.15-18.45 uur!

????????????????????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ik denk dat ik pas weer positief word als SpanishDudeist het berichtje heeft ontvangen dat zijn telefoon onderweg is.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Wie weet heb je mazzel en ontvang je ‘m eerder... morgen weer een dag ????????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeist Goedemorgen. Kop op man. Er is weer een Nieuwe dag met nieuwe kansen. Ga weer voor je duimen. De mijne zit nog niet in het sorteerproces bij PostNL. Dushier ook in de wacht stand.
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Sorry, maar wat ik dan niet snap. SpanishDudeist heeft voor iedereen (sorry no offence naar anderen) die later zich hebben gemeld voor de BKR issues gaan voor hem. (Ik kan het ook mis hebben, niet daarvan)

Natuurlijk, de levering is afhankelijk wat VF heeft, kleur en op slag.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Goedemorgen! Een spannende dag voor velen van ons. Echt top! Gelukkig is het hartje zomer en schijnt de zon volop, waardoor ik weer moed heb, want stel je voor dat het november zou zijn met regen en donker weer... Dan zou ik pas echt neerslachtig worden. ????

lievemandie het heeft indd te maken met model dat je besteld. Ook maakt het niet uit hoe snel je was met de bestelling. Het gaat erom hoe snel je het hebt geregeld met VF. Het was immers mijn eigen schuld dat die BKR issues er waren ????*cynisch*

toch lief dat jullie Ruud001 lievemandie mee leven. Ik hoop van harte dat jullie vandaag alles ontvangen.
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
SpanishDudeist hahaha! Zomer..hoe kom jij nou daarbij ???? het is donker en regent hier. Brrr..met de kleine onder de dekens ???? verwarming op standje sambal

Tuurlijk leven we met jou mee. Het is toch ook niet leuk voor jou. Over 7-8 uur krijg ik hem pas! Nu hopen dat die lamzak bezorger op tijd komt ???? en niet laat vallen. ????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeistNou is er weer iets nieuws aan de hand...
POST.NL levert hem MORGEN :@
Wat een K zooi. Zo zie je maar er is altijd wat! Pfff
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Neverending Story.... is het VF niet, is het Post NL. Je hebt er toch geen vrij voor genomen hè?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SpanishDudeistNee, gelukkig niet, maar ben wel de hele dag weg en er is niemand thuis. Ik zal proberen om er rond 16.00 uur te zijn en anders zaterdag. :@
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ruud001 Ik heb het grote geluk wel vandaag geleverd te krijgen. Heb m kunnen aanpassen dat ze niet thuis maar bij een pakketpunt leveren (zou m zeker gemist hebben anders), dus na werk maar ophalen...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Shaq schreef:
Verwacht bezorgmoment
Morgen 16 november
15:15 - 17:45 uur ????
Top @SpanishDudeist ????????????
Idem! 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gurby_73 schreef:
Iris je had mij maandag geadviseerd een pb naar serkan te sturen met alle gegevens.
En dat heeft gewerkt:)
Morgen krijg ik hem!!
Fijn om te lezen Gurby_73, alvast veel plezier met je toestel gewenst. 😉
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
@SpanishDudeistNou is er weer iets nieuws aan de hand...
POST.NL levert hem MORGEN :@
Wat een K zooi. Zo zie je maar er is altijd wat! Pfff
Ruud001 It wasn't me... :8
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Dat geloof ik wel. Jij wacht toch ook met spanning. Man, weer een dag erbij. Haha.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lievemandie schreef:
Sorry, maar wat ik dan niet snap. @SpanishDudeist heeft voor iedereen (sorry no offence naar anderen) die later zich hebben gemeld voor de BKR issues gaan voor hem. (Ik kan het ook mis hebben, niet daarvan)

Natuurlijk, de levering is afhankelijk wat VF heeft, kleur en op slag.
Daar zit dus bij mij dat wrange gevoel lievemandie .... maar misschien is de SG 64GB afgelopen. Dinsdag niet geleverd door Apple en dat net daardoor dus nu langer duurde.
We moeten nu heel hard gaan duimen dat Apple vrijdag wel dat model gaat leveren aan VF want dan moet VF hem wel die dan gaan uitleveren aan SpanishDudeist ...

toch Serkan? ....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic