Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Sboldewijn01

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hi Serkan Heb je enig idee waarom bijna iedereen zijn myvodafone status veranderd is na besteldatum wijzigingen en smsjes naar wat anders en die van mij nog steeds dit aan geeft:

Status
Ontvangen:We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.Bestelnummer27xxxxxxx
Rickkozijo

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Serkan zou je mijn situatie ook eens willen bekijken? 🙂
had al een pb gestuurd met alle gegevens
alvast bedankt 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Iris75 schreef:
Erg frustrerend als je al om 9:16 een pre order heb gedaan en dan wel om je heen ziet dat andere wel al precies dezelfde order hadden (zelfde tijdstip en zelfde X) en jij gewoon moet wachten @SpanishDudeist ... hij heeft precies hetzelfde gehad als ik en ik heb de X al vanaf vrijdag in mijn handen. ...
en andere die later ge-orderd hebben, die hem ook al thuis hebben of op dit moment wachten op hun track en trace code.

begrijp mij niet verkeerd Serkan want ik snap ook best dat jij niet veel meer kan doen. Maar hoop wel dat je zijn frustratie goed kan begrijpen.
Ik kan de frustratie zeer zeker begrijpen Iris75, maar het zit zo: De bestelling van SpanishDudeist is later hersteld dan jouw bestelling. Daar zit het verschil in.

Het moment waarop jouw bestelling (en die van een aantal anderen in dit forumtopic) was hersteld, hadden we blijkbaar voorraad waardoor die bestellingen uitgeleverd konden worden. Dit zou dus ook in het geval van SpanishDudeist kunnen gebeuren, maar daar heb ik geen zicht op. Is volledig afhankelijk van de voorraad/leveringen.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Nou dan kan ik alleen maar hopen voor SpanishDudeist dat hij nu wel in de volgende ronde zit want het is wel super zuur zo Serkan ....
Mikenizm

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Zojuist T&T binnen gekregen, iPhone x 256SG.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Aan allen. T&T binnen. Nog geen leverdatum oid. Zal morgen zijn. Yesssss
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
Aan allen. T&T binnen. Nog geen leverdatum oid. Zal morgen zijn. Yesssss
Hoppa!!!!!!! ???? .... top Ruud001
Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Goedemiddag,
Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken,
Hoewel ik een smsje heb gekregen dat mijn bestelling terug naar de originele besteldatum is gezet , ze zien nog steeds de oude besteldatum.
Geen 27 dus.
Serkan Zou je dat willen/kunnen controlleren ?
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ruud001 schreef:
Aan allen. T&T binnen. Nog geen leverdatum oid. Zal morgen zijn. Yesssss
Yes! Ik ook! Dansen ????????????????????????
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Helaas nog geen T&T. Snik.????
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ook ik heb mijn T&T code binnen, zal inderdaad morgen gaan worden. Hou vol SpanishDudeist ik heb een vermoeden (en de hoop) dat je morgen/vrijdag aan de beurt bent...
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
mell33 schreef:
Ik heb hem na 28 -10 besteld, Ik weet nu niet hoe het precies zit?

Ik lees het zo... als je vandaag besteld, dan is het dus na 28-10 en kan je 3 tot 5 week wachten.
Als het vanaf het moment van bestellen is dan zouden ze dat erbij zetten toch?

Misschien dat iemand bij VF dat kan dat aanpassen? ( is 1 zin, "gerekend vanaf moment van bestellen")
En geeft mij ook wat meer houvast, er is veel dicussie over namelijk.
https://www.vodafone.nl/l.../levertijden-iphone-x.pdf
Dank U
Dit vraag ik mezelf ook af, iemand hier een antwoord op?? Serkan
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Maragaav schreef:
Ook ik heb mijn T&T code binnen, zal inderdaad morgen gaan worden. Hou vol @SpanishDudeist ik heb een vermoeden (en de hoop) dat je morgen/vrijdag aan de beurt bent...
Anders gaan we rellen SpanishDudeist ???????????? ..

maar top voor jou Maragaav ..... ????????????
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Eliseuh Ik heb dit toevallig begin van de week bij de klantenservice nagevraagd. Zij rekenen de wachttijd vanaf het moment dat de telefoon beschikbaar was, 3 november dus. Ala je op 27 oktober besteld hebt dan is de levertijd 1-3 weken, gerekend vanaf 3 november. Als je de 28e besteld hebt dan is het 3-5 weken, gerekend vanaf 3 november.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
lisa1969 schreef:
Helaas nog geen T&T. Snik.????
Zal vast vandaag komen lisa1969 .... ????????????
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ruud001
Yes ik heb ook de T&T binnen!!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Wat fijn allemaal! Ik hoop dat jullie spoedig allemaal een berichtje tikken op jullie nieuwe iPhone x. Nu ik nog ????☺️
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
lisa1969Komt vanzelf. Nog eventjes geduld.
En dan nog 1 nachtje slapen...:D
F1WilliamsJeff

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gelukkig vandaag T&T van bestellingen 27006XXXX binnen gekregen dus ik hoop hem deze week ook in mijn handen te hebben. Bedankt voor alle snelle hulp. Iphone X 265GB SG!!
Nu snel hopen op de nieuwste Lifeproof Fre hoesjes.
Piecas

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Voor de mensen die na 28-10 hebben besteld!
Zojuist met de klantenservice gebeld met de vraag of de 3-5 weken wachttijd nou voor de datum van 28-10 geld of voor je besteldatum.
De klantenservice zei dat je 3-5 weken wachttijd moet rekenen voor de datum 28-10.
ook werd mij gezecht dat Vodafone vanmorgen een bericht heeft gekregen van Apple met de mededeling dat het 1 tot uiterlijk 2 weken duurt. Ik hoop zo dat dit waar is! Ook voor de andere mensen die te laat waren met pre-orderen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic