Iris75 schreef:Ik kan de frustratie zeer zeker begrijpen Iris75, maar het zit zo: De bestelling van SpanishDudeist is later hersteld dan jouw bestelling. Daar zit het verschil in.
Erg frustrerend als je al om 9:16 een pre order heb gedaan en dan wel om je heen ziet dat andere wel al precies dezelfde order hadden (zelfde tijdstip en zelfde X) en jij gewoon moet wachten @SpanishDudeist ... hij heeft precies hetzelfde gehad als ik en ik heb de X al vanaf vrijdag in mijn handen. ...
en andere die later ge-orderd hebben, die hem ook al thuis hebben of op dit moment wachten op hun track en trace code.
begrijp mij niet verkeerd Serkan want ik snap ook best dat jij niet veel meer kan doen. Maar hoop wel dat je zijn frustratie goed kan begrijpen.
Ruud001 schreef:Hoppa!!!!!!! ✨????✨ .... top Ruud001
Aan allen. T&T binnen. Nog geen leverdatum oid. Zal morgen zijn. Yesssss
Ruud001 schreef:Yes! Ik ook! Dansen ????????????????????????
Aan allen. T&T binnen. Nog geen leverdatum oid. Zal morgen zijn. Yesssss
mell33 schreef:Dit vraag ik mezelf ook af, iemand hier een antwoord op?? Serkan
Ik heb hem na 28 -10 besteld, Ik weet nu niet hoe het precies zit?
Ik lees het zo... als je vandaag besteld, dan is het dus na 28-10 en kan je 3 tot 5 week wachten.
Als het vanaf het moment van bestellen is dan zouden ze dat erbij zetten toch?
Misschien dat iemand bij VF dat kan dat aanpassen? ( is 1 zin, "gerekend vanaf moment van bestellen")
En geeft mij ook wat meer houvast, er is veel dicussie over namelijk.
https://www.vodafone.nl/l.../levertijden-iphone-x.pdf
Dank U
Maragaav schreef:Anders gaan we rellen SpanishDudeist ???????????? ..
Ook ik heb mijn T&T code binnen, zal inderdaad morgen gaan worden. Hou vol @SpanishDudeist ik heb een vermoeden (en de hoop) dat je morgen/vrijdag aan de beurt bent...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.