Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Sboldewijn01 Ik heb een 64S besteld en als het goed is, fingers crossed, krijg ik hem morgen.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
lisa1969;
Sboldewijn01 en ik hebben 64gb SG besteld, maar niets vernomen. Daar wil hij graag en stiekem ik iets meer info over willen ontvangen, maar ik vrees dat Serkan daar geen antwoord op heeft.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Gefeliciteerd allen. Pagina 50 is een feit! FEESTJE? 😄
Taartje erbij?

Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
Gefeliciteerd allen. Pagina 50 is een feit! FEESTJE? 😄
Taartje erbij?

Lekker Ruud001 ...... ????????????
Sboldewijn01

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
lisa1969 Heb je al een track/trace ontvangen?
Ik namelijk alleen een bevestiging dat mijn besteldatum gewijzigf is via sms en dag erna dat ik helaas niet bij de leveringen hoor. Dus jij bent de hoop voor de space gray 64gb
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Sboldewijn01 Ik heb maandag een sms ontvangen dat de bestelling was teruggeplaatst. Gisteren status bijgewerkt en nu wachten op de T&T
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
lisa1969 heeft de silver besteld toch? Sboldewijn01
JaqSwarthoff

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ppppfff zelfs het wachten op de T&T code duurt lang ????????????????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
JaqSwarthoff het kan erger... Zie mijn situatie.... Dus niet zo klagen 😄
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Of die van mij. Bij mij zijn ze mijn hele verlenging kwijt geraakt waardoor het dus opnieuw moest op 2 november. En voor mij willen/kunnen ze dus niets doen om me terug te zetten op de 27 ste.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Toch wel een sterke knop hoor die F5F5F5F5.
Gewoon doorgaan!! 😄 😄
En vooral je geduld bewaren. (wordt er van zo's statusupdate niet beter van) :8
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
ddouven dat is echt heel erg zuur. Heb je zelf geen bevestiging van die bestelling? Feitelijk maakt het momenteel niets uit of je 27/10 of 2/11 hebt besteld. We hebben allebei het toestel nog niet 😄
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
SpanishDudeist Nee ben na die vrijdag een aantal dagen weg geweest en niet op een bevestiging gelet. En op 2 november dacht ik laten we eens bellen waar alles blijft.
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
SpanishDudeist Ik heb inderdaad de 64 Silver besteld
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Graag wil ik nog even het een en ander verduidelijken:

Het herstellen van de bestellingen staat los van de leveringen. Dit zijn twee aparte ''processen''.
Dat de bestelling terug is gezet naar de initiële plek in de wachtrij, betekent niet per definitie dat het toestel direct geleverd wordt of dat je een Track and Trace code ontvangt. Dit heeft namelijk weer te maken met de huidige voorraad en is daarnaast afhankelijk van jou specifieke toestel (kleur/opslag).
ram210369

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Eergisteren de sms gehad dat de besteldaum weer is terug gezet naar de 27ste , gistermiddag de sms gehad dat mijn toestel niet voorradig was en gisteravond is de status veranderd naar uitleveren dus nu wachten op track en trace code. Ik heb de zilver 256 gb besteld. Bedankt Serkan voor je moeite die je voor mij gedaan hebt ????
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SerkanGoedemiddag, waarschijnlijk heb je al gelezen dat een aantal van ons een statusupdate hebben ontvangen en nu wachten op een T&T. Daar zijn we blij mee.
Toch zijn er ook een aantal die "volgens hun" eerder hebben besteld en nog niets weten. Bijvoorbeeld SpanishDudeist. Misschien kun je daar even contact mee opnemen om hem te informeren of helpen?
Alvast hartelijk dank weer voor alle moeite die je voor ons gedaan hebt, en nog doet.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Ruud001 schreef:
@SpanishDudeist. Misschien kun je daar even contact mee opnemen om hem te informeren of helpen?
Alvast hartelijk dank weer voor alle moeite die je voor ons gedaan hebt, en nog doet.


Precies Ruud001 ..... goed omschreven. !! ... daar zit, denk ik, nu ook de ‘frustratie’ ..

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 schreef:
@SpanishDudeist. Misschien kun je daar even contact mee opnemen om hem te informeren of helpen?
Alvast hartelijk dank weer voor alle moeite die je voor ons gedaan hebt, en nog doet.
Ruud001 SpanishDudeist Iris75

Ik zie het inderdaad. Echter gaat die vergelijking van bestelmomenten niet helemaal op aangezien we te maken hebben met een herstelproces die qua verwerking per situatie verschilt. Hier heb ik verder geen invloed meer op. Het enige wat hier nog invloed op heeft is de voorraad/nieuwe leveringen vanuit Apple.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Erg frustrerend als je al om 9:16 een pre order heb gedaan en dan wel om je heen ziet dat andere wel al precies dezelfde order hadden (zelfde tijdstip en zelfde X) en jij gewoon moet wachten Serkan ... dit is namelijk het geval van SpanishDudeist ... hij heeft precies hetzelfde gehad als ik en ik heb de X al vanaf vrijdag in mijn handen. ...
en andere die later ge-orderd hebben, die hem ook al thuis hebben of op dit moment wachten op hun track en trace code.

begrijp mij niet verkeerd Serkan want ik snap ook best dat jij niet veel meer kan doen. Maar hoop wel dat je zijn frustratie goed kan begrijpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic