Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
mell33

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
@odin Waar is jou 2 weken vertelt? was dat aan de telefoon, missc hebben ze een voicelog, en kunnen ze wat voor je doen, maar het is al druk druk.
besteld vanaf 28-10 dan is het 3-tot -5 week wachten.

https://www.vodafone.nl/levertijd/_assets/pdf/levertijden-iphone-x.pdf

Bkr issue, is hier besproken, en dat is alleen als je order later is ingeschoten terwijl je op 27-10 (release iphone pre orders,) hebt bestelt.
Jij hebt gewoon een order op 3Nov ingeschoten, die toen al bekend was dat het 3-5week zou duren

Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Oh. Ja dat werd mij aan de telefoon verteld. Apart.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
SerkanZojuist de SMS ontvangen. Top gedaan Serkan. Sta ik weer op de juiste positie in de wachtrij. Nou maar duimen dat de iPhone X (SG 256GB) snel wordt geleverd!
Nogmaals bedankt voor je inzet. 😄
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Serkan, ook ik heb net een sms ontvangen! Dank je wel voor je hulp. Nu hopen dat ik snel mijn X krijg. Ik wacht nu ‘geduldig’ af.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Nou ja, geduldig... Haha. 😉
Maragaav

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Soort van 😉 Wel een schone zaak, zeggen ze...
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ik ook een sms ontvangen.... ben benieuwd! Serkan Bedankt tot zover
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Gerekend vanaf 3 november is de kevertijd 1-3 weken. Dus..... uiterlijk volgende week vrijdag. Yeah!!! En ja, ik weet dat het misschien later wordt, VF is natuurlijk afhankelijk van de levering maar toch.... blij dat mijn besteldarum weer teruggeplaatst is naar de 27e. Scheelt toch weer 3 dagen????
ML0401

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat ik niet snap is dat iedereen met dat bkr probleem terug word gezet naar de plek in de wachtrij die ze hadden en ik niet.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen allemaal. Graag gedaan voor zover 😄

Hopelijk duurt het niet al te lang meer voordat jullie allemaal zijn voorzien van de nieuwe iPhone X.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
ML0401 schreef:
Wat ik niet snap is dat iedereen met dat bkr probleem terug word gezet naar de plek in de wachtrij die ze hadden en ik niet.
Beste ML0401

Dat heeft ermee te maken dat in deze gevallen de inkomen- en lastentoets gegevens niet verwerkt waren in ons systeem. Dit geldt niet voor jouw situatie. Zoals ook aangegeven via PM.

Hopende op je begrip.
Amra1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zijn er ook nog mensen die nog wachten op hun iPhone 8 Plus?
De verwachte levertijd staat al wekenlang op week 45, maar die is ondertussen al voorbij, en ik heb nog steeds geen nieuwe telefoon 😞
Verder heb ik ook nog helemaal geen updates gehad van Vodafone via mail/sms..
Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan

bedankt voor je reactie, bedenk me wel net dat ik mijn oude nummer wel nog nodig zal hebben omdat mijn ING en diverse andere accounts daar momenteel aan gekoppeld zijn dus hopelijk kan nummerbehoud ook bespoedigd worden evenals het herstellen van mijn besteldatum.
Wietse1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Shoot me, maar ik heb op dezelfde tijd besteld als van anderen op het forum besteld en heb tot op heden nog niets ontvangen (X256SG). In eerste instantie lukte het om 9:15 niet op de site te bestellen omdat postcode en huisnummer niet bekend waren door probleem met de site (kreeg ook nog herinnering via mail) en uiteindelijk iets voor 10 uur pas definitief kunnen doorzetten.
Ben ook wel benieuwd wanneer ik iets kan verwachten???????
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Serkan bedankt voor je inzet!

Zojuist smsje gehad dat ook mijn bestelling is teruggezet! Nu afwachten ????????
RobinG1

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan

Hier ook zonet het smsje ontvangen dat mijn bestelling is teruggeplaatst! Hartstikke bedankt voor je snelle werk!
Tolis

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Zojuist een sms van Vodafone gekregen dat mijn bestelling naar de originele besteldatum is teruggeplaatst .
Heel erg bedankt voor jouw hulp Serkan
Nu even afwachten of de status van de bestelling ook gaat veranderen (Uitleveren )
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Goed om te horen dat er positieve updates zijn voor vele mensen! Met 2, max 3 dagen hebben jullie de telefoon in huis 🙂
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
GeorgeHovhanDat zou mooi zijn, mag ik vragen hoe je daar bij komt?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
ws uit ervaring.... Zou lekker zijn...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic