Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Iris75 Ja Serkan heeft aangegeven dat hij dit heeft doorgestuurd. Ze zijn er vast al hel druk mee bezig voor mij ????????
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Maragaav the suspense is killing me.... ????????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Dat zal vast SpanishDudeist ...net zoals voor alle andere die nog wachten.
Zal vast om duizenden klanten gaan.

Maragaav .... jij bent echt relaxt ???????? ....

maar uiteraard hoop ik dat ze nu heeel snel aan jullie gaan uitleveren.
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
welke ordernummer had jij ? mijn ordernummer is 26983XXX nog steeds geen levering . 😞
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ik wacht ook met smart af Ruud001 !
Nog niks gehoord over het terugzetten van de bestelling. Mijn gegevens zijn afgelopen vrijdag doorgestuurd.

Geduld is een schone zaak. Serkan doet zijn best waar het kan! Het is vervelend maar hij doet zijn best!

Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heeft iemand die door een fout van vodafone met nummerbehoud een nieuw bestelnummer heeft ontvangen al meer informatie gekregen? Woensdag al een pb gestuurd, geen reactie evenals op open berichten op dit forum.

ik en vele anderen mogen nu maar zonder enige informatie afwachten terwijl dit ook een fout van vodafone betreft
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
269837XXX. Nog helemaal niXXX. Zal toch wel een keertje komen. F5F5F5 LOL
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen dat weer een aantal van jullie goed nieuws hebben ontvangen!

De rest zal hopelijk snel volgen. 😄 Ik ben in ieder geval bezig met de rest van de privéberichten. Jullie ontvangen spoedig bericht.

P.S. Ruud001 SpanishDudeist Iris75 en anderen; bedankt dat jullie elkaar helpen en van info voorzien. En Iris natuurlijk voor de positiviteit 😄
Gurby_73

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hallo allemaal,

Ik heb er net nog even een telefoontje met vodafone klantenservice gedaan over dit zelfde probleem.
Ik denk dat we allemaal een klein beetje voor de gek worden gehouden.
Heb meerdere medewerkers geproken maar ze weten nergens van.
Ze hebben nu een bericht naar de afdeling die de bkr checks doet gemaakt om mijn order naarvoren te halen.
Vraag me echt af hoe het kan dat je belt over dit probleem en dan te horen krijgt geen idee..........

Groeten, Gerben
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
???? graag gedaan hoor Serkan .....
ik zou nu niet in je schoenen willen staan .. al snap ik soms frustraties wel. Zeker als je mensen voor je ziet gaan die hetzelfde issue hadden en later je ordert.

Succes jij met alles! ...
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Gurby_73 ... je wordt zeker niet voor de gek gehouden.
Alleen de ervaring is wel dat de klantenservice qua telefoon niet al te up to date is.
De ervaring hier op het forum is toch wel wat positiver.
En de moderator Serkan houdt hier de laatste update goed bij.

Succes met wachten

Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Beste forumleden,

Ik heb 31 okt. Een order geplaatst (27010XXXX). Bij de telefonische order heb ik met nadruk om de levertijd gevraagd, waarbij mij verteld werd dat dit maximaal 2 weken zou zijn. Nu ik de leverdatums van de site zelf lees, staat hierbij 3 tot 5 weken. Weet iemand raad? Nu staat mijn bestelling nog steeds op ''Wordt verwerkt''? Dit is een van de redenen waarom ik de order zou cancelen!

Groet,

Odin
Gurby_73

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Beste Iris,

Bedankt voor je reactie.
Maar bij welke afdeling moet ik nou precies zijn om mijn order weer te laten herstellen naar de juiste datum/tijd?
Ik was er een beetje vanuit gegaan dat Vodafone dat uit zich zelf zou doen. Was wel zo netjes geweest voor trouwe klant met 1 of meer nummers.
Ik ben telefonisch ronduit slecht behandeld. Dan zeg ik het nog netjes.

Groeten, Gerben
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Gurby_73 Ik begrijp je frustratie ....

als het echt betrekking heeft op het BKR issue kan je hier op het forum moderator Serkan een PB sturen met het verzoek om jouw order te laten herstellen naar de 27ste
daar je naam, order/bestelnummer, klantnummer en telefoonnummer erin

hij stuurt die gegevens dan naar de juiste afdeling. En dan zal het echt wel goed gaan komen.

Houdt er wel rekening mee dat Serkan het ook druk heeft (sorry maar wil je niet teleurstellen)
Onze ervaring hier is dat Serkan echt zijn best doet.

Succes!
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Odin Helaas is de realiteit dat de levertijden kloppen. Je moet er dan vanuit ga dat die levrtijden te hanteren zijn vanaf 3 nov.

Je bent natuurlijk vrij om te annuleren, maar ik vraag mij af waar je dan sneller je bestelling ontvangt? Overal zijn de leveringen beperkt...
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Serkan Top kerel, ben benieuwd of het gaat lukken. Ga je reactie afwachten.
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Dat snap ik, vanaf 3 november 2 weken. Dat zou dus deze week zijn. Als dit 3 tot 5 weken zou zijn, is dit pas begin december. Ik snap dat, maar het is vervelend dat mij verteld wordt 2 weken, waarna dit ineens 3 tot 5 weken zou worden. Is er enige mogelijheid dat het eerder kan worden?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Odin Heb je problemen gehad met je bestelling? Bijv: bij mij hebben ze door BKR issues zonder mijn medeweten mijn bestelling geannuleerd. Dit was 27/10 en hebben ze 30/10 opnieuw erin gezet.

Nu probeerde ik via dit forum en met medewerking van Serkan mijn plek van 27/10 terug te krijgen. Echter wacht ik inmiddels ook al sinds 27/10.
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Dit snap ik wel, naar mijn idee had ik de order ook precies die dag geplaatst en hier heb ik nog met wat vrienden over gesproken die mij ook bevestigden. Maar ik ging er van uit dat volgens de order het wel klopte. Maar nu je dit zegt kan het wel een verklaring zijn! Er was iets met wachten op BKR ja, wat kan ik hier nu aan doen?
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Neem even in er PB contact op met de moderator Serkan. Stuur hem in die pb je ordernummer + contactgegevens. Hij zal ervoor zorgen dat het bij de juiste afdeling komt. Let wel: hij is druk en beantwoordt je pb zsm.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic